s-talker Vloženo 2. Září 2014 Vloženo 2. Září 2014 Dobirka pres hranice by byla trochu problem...nevim nevim :-) Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Září 2014 Vloženo 3. Září 2014 Tudiz kdyby nekdo mel zajem maxiky benzin diesel na FII predface k mani :-) Jednoduchá a stručná otázka - ZA KOLIK? Citovat
TOMUS Vloženo 3. Září 2014 Vloženo 3. Září 2014 Ahoj . Jaky je rozdil mezi maxikem k hatepecka (htp) a teesicka (tsi)? Nie chcę się wsadzić na mimę przy kupnie maxika. Citovat
s-talker Vloženo 3. Září 2014 Vloženo 3. Září 2014 Jednoducha a strucna odpoved v SZ :-) Tomus: je to jedno Citovat
TOMUS Vloženo 3. Září 2014 Vloženo 3. Září 2014 Marku > Diky moc za odpoved' . Rozumim ze mohu brat kazdy kus ale musi by jen pro benzin. Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Září 2014 Vloženo 3. Září 2014 Jednoducha a strucna odpoved v SZ :-) Tomus: je to jedno S-talker - dík za odpověď - a pro Tomuse - BACHA, jedno to je jen v případě, že se jedná o stejný období výroby, takže "facelift" se nedá zaměnit s "předface" verzí - minimálně mají každej jinou verzi komunikační sběrnice CAN. Jinak platí co píše S-talker. Citovat
s-talker Vloženo 4. Září 2014 Vloženo 4. Září 2014 Rozliseni na face a predface a jejich nemoznost zameny snad Tomas uz vi Citovat
TOMUS Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Mi chodził o różnice między licznikiem do HTP a TSI. Bo w HTP są 3 cylindry a w TSI są 4 cylindry. Bo w liczniku jest obrotomierz a przy 3 cylindrach są inne wskazania niż ten sam licznik przy 4 cylindrach. Citovat
TOMUS Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 W fabciach po FL jest pełny can a w fabciach przed FL nie ma pełnego cana. Citovat
s-talker Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 To nima pelny CAN, to jest CAN 1.6 i CAN 2.0. Ty to muvisz jak kdyby v CANu nieco chybialo Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Przepraszam, EKKAR po polski nemluwie - ale otáčkoměr jak v hatátitla, tak v TSI dostává signál z řídicí jednotky motoru a tam je odvozenej od čidla otáček umístěnýho u spojky = setrvačníku. S počtem hrnků nemá tenhle druh přenosu informace nic společnýho = není to jako dřív, kdy se třeba ve fáčku signál pro otáčkoměr odebíral ze zapalovací cívky - tam ano, tam na počtu hrnků respektive na nastavení dělicího poměru ve vstupním děliči otáčkoměru podle počtu hrnků = počtu zapalovacích impulsů na 1 otáčku opravdu záleželo... A taky se muselo respektovat, jestli je motor dvou- nebo čtyřtakt... Citovat
TOMUS Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Mi chodzi o pełny can czyli wszystko leci przez can Citovat
TOMUS Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Przepraszam, EKKAR po polski nemluwie - ale otáčkoměr jak v hatátitla, tak v TSI dostává signál z řídicí jednotky motoru a tam je odvozenej od čidla otáček umístěnýho u spojky = setrvačníku. S počtem hrnků nemá tenhle druh přenosu informace nic společnýho = není to jako dřív, kdy se třeba ve fáčku signál pro otáčkoměr odebíral ze zapalovací cívky - tam ano, tam na počtu hrnků respektive na nastavení dělicího poměru ve vstupním děliči otáčkoměru podle počtu hrnků = počtu zapalovacích impulsů na 1 otáčku opravdu záleželo... A taky se muselo respektovat, jestli je motor dvou- nebo čtyřtakt... Ekkar > rozumim uz Diky moc Ted' uz vim ze musim kupit maxik jen pro benzin a vsechno da se nakodovat Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Ale on neni "pelny" a "niepelny", ty trubko!!! Jsou jen různý verze, starší a novější, něco jako Windowsy měly verze 3.01, pak 3.11, pak přišly W-95, následovaly W-98, W-ME, W-2000, W-XP, W-(jeho)Vista, W-7, W-8, W-8.1 a teď už se chystá W-9, tak i sběrnice CAN má různý verze. Na fábulích I. generace byl CAN v1.0, ve II.generaci už je verze CAN 1.6 a od faceliftu dokonce CAN 2.0 - a všecky byly ve svojí době "pelny". Už to baštíš? 1 Citovat
TOMUS Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 (editace) rozumim to Pro mne starsi can bude neplny vzdy umi min nez tento novejsi Editováno: 5. Září 2014, autor: TOMUS Citovat
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Nemusí umět míň, ale třeba může bejt pomalejší než ten novější, nebo se ten starší CAN nedal použít na přenos takovýho množství informací, jako ta novější verze = pro ten novější je adaptovaných víc zařízení. V praxi je rozdíl v tom, že zařízení vybavený rozhraním pro starší verzi neumí komunikovat s novějším rozhraním - takže palubovka (budíky) určený pro FII předface = CAN 1.6 nebude umět spolupracovat se zbytkem elektriky v autě po facelifti = CAN 2.0 - a obráceně, budíky "po face" nefungujou v "před face" autě, i když oba dva zobrazujou totožný parametry. Hodně zjednodušeně řečeno, "každej kecá jiným jazykem". Citovat
TOMUS Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Ekkar > Prosim vysvetl mi jedno. Fabie Rs mela/ma v zakladni vybave ma DSG? Bo nevim ci budiky z fabie rs budou sprave k moji fabie 2 vybava classic. Citovat
s-talker Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Rozdil je nejen na fyzicke vrstve, ale i zpravy a signaly jsou odlisne :-) Citovat
s-talker Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Fabie II RS byla vzdy v DSG, bohuzel nebyl manual :-( Citovat
TOMUS Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Dekuju moc Marku Musim kupit obycejny maxik. Chtel se kupit taky z Rs ale vidim ze se ho neda nakodovat. Citovat
s-talker Vloženo 5. Září 2014 Vloženo 5. Září 2014 Je jedno jestli byl v aute s DSG, ty ses popleta...nikdo nenapsal ze ho nemuzes pouzit. Kombik zjisti jestli je prevodovka manual nebo automat z CAN signalu, nemusis to ani kodovat :-) Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.