Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Dobirka pres hranice by byla trochu problem...nevim nevim :-)

Tudiz kdyby nekdo mel zajem maxiky benzin diesel na FII predface k mani :-)

Jednoduchá a stručná otázka - ZA KOLIK?

Ahoj .

Jaky je rozdil mezi maxikem k hatepecka (htp) a teesicka (tsi)?

Nie chcę się wsadzić na mimę przy kupnie maxika.

Jednoducha a strucna odpoved v SZ :-)

Tomus: je to jedno

Marku > Diky moc za odpoved' :)  . Rozumim ze mohu brat kazdy kus ale musi by jen pro benzin.

Jednoducha a strucna odpoved v SZ :-)

Tomus: je to jedno

S-talker - dík za odpověď - a pro Tomuse - BACHA, jedno to je jen v případě, že se jedná o stejný období výroby, takže "facelift" se nedá zaměnit s "předface" verzí - minimálně mají každej jinou verzi komunikační sběrnice CAN.

Jinak platí co píše S-talker.

Rozliseni na face a predface a jejich nemoznost zameny snad Tomas uz vi :)

Mi chodził o różnice między licznikiem do HTP  a TSI. Bo w HTP są 3 cylindry a w TSI są 4 cylindry. Bo w liczniku jest obrotomierz a przy 3 cylindrach są inne wskazania niż ten sam licznik przy 4 cylindrach.

W fabciach po FL jest pełny can a w fabciach przed FL nie ma pełnego cana.

To nima pelny CAN, to jest CAN 1.6 i CAN 2.0. Ty to muvisz jak kdyby v CANu nieco chybialo :D

Przepraszam, EKKAR po polski nemluwie - ale otáčkoměr jak v hatátitla, tak v TSI dostává signál z řídicí jednotky motoru a tam je odvozenej od čidla otáček umístěnýho u spojky = setrvačníku. S počtem hrnků nemá tenhle druh přenosu informace nic společnýho = není to jako dřív, kdy se třeba ve fáčku signál pro otáčkoměr odebíral ze zapalovací cívky - tam ano, tam na počtu hrnků respektive na nastavení dělicího poměru ve vstupním děliči otáčkoměru podle počtu hrnků = počtu zapalovacích impulsů na 1 otáčku opravdu záleželo... A taky se muselo respektovat, jestli je motor dvou- nebo čtyřtakt...

Mi chodzi o pełny can czyli wszystko leci przez can :)

Przepraszam, EKKAR po polski nemluwie - ale otáčkoměr jak v hatátitla, tak v TSI dostává signál z řídicí jednotky motoru a tam je odvozenej od čidla otáček umístěnýho u spojky = setrvačníku. S počtem hrnků nemá tenhle druh přenosu informace nic společnýho = není to jako dřív, kdy se třeba ve fáčku signál pro otáčkoměr odebíral ze zapalovací cívky - tam ano, tam na počtu hrnků respektive na nastavení dělicího poměru ve vstupním děliči otáčkoměru podle počtu hrnků = počtu zapalovacích impulsů na 1 otáčku opravdu záleželo... A taky se muselo respektovat, jestli je motor dvou- nebo čtyřtakt...

 

Ekkar > rozumim uz :) Diky moc :)

Ted' uz vim ze musim kupit maxik jen pro benzin a vsechno da se nakodovat :)

Ale on neni "pelny" a "niepelny", ty trubko!!!

Jsou jen různý verze, starší a novější, něco jako Windowsy měly verze 3.01, pak 3.11, pak přišly W-95, následovaly W-98, W-ME, W-2000, W-XP, W-(jeho)Vista, W-7, W-8, W-8.1 a teď už se chystá W-9, tak i sběrnice CAN má různý verze.

Na fábulích I. generace byl CAN v1.0, ve II.generaci už je verze CAN 1.6 a od faceliftu dokonce CAN 2.0 - a všecky byly ve svojí době "pelny". 

Už to baštíš?

rozumim to :)

Pro mne starsi can bude neplny :) vzdy umi min nez tento novejsi

Upraveno od TOMUS

Nemusí umět míň, ale třeba může bejt pomalejší než ten novější, nebo se ten starší CAN nedal použít na přenos takovýho množství informací, jako ta novější verze = pro ten novější je adaptovaných víc zařízení.

V praxi je rozdíl v tom, že zařízení vybavený rozhraním pro starší verzi neumí komunikovat s novějším rozhraním - takže palubovka (budíky) určený pro FII předface = CAN 1.6 nebude umět spolupracovat se zbytkem elektriky v autě po facelifti = CAN 2.0 - a obráceně, budíky "po face" nefungujou v "před face" autě, i když oba dva zobrazujou totožný parametry. Hodně zjednodušeně řečeno, "každej kecá jiným jazykem".

Ekkar > Prosim vysvetl mi jedno. Fabie Rs mela/ma v zakladni vybave ma DSG?

Bo nevim ci budiky z fabie rs budou sprave k moji fabie 2 vybava classic.

Rozdil je nejen na fyzicke vrstve, ale i zpravy a signaly jsou odlisne :-)

Fabie II RS byla vzdy v DSG, bohuzel nebyl manual :-(

Dekuju moc Marku :)

 

Musim kupit obycejny maxik. Chtel se kupit taky z Rs ale vidim ze se ho neda nakodovat.

Jdu spat .

Pro vsechny dobrou noc :)

Je jedno jestli byl v aute s DSG, ty ses popleta...nikdo nenapsal ze ho nemuzes pouzit. Kombik zjisti jestli je prevodovka manual nebo automat z CAN signalu, nemusis to ani kodovat :-)

:kol-41:  ááhoj 

Noo nenééééé kdopak se tu ukázal  :kol-147:

Ahojs

že by já?  :kol-28: ahoj ahoj tak jak žijeme? :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.