Přejít na obsah

Hospodský pokec


Marek

Doporučené příspěvky

Jednoducha a strucna odpoved v SZ :-)

Tomus: je to jedno

S-talker - dík za odpověď - a pro Tomuse - BACHA, jedno to je jen v případě, že se jedná o stejný období výroby, takže "facelift" se nedá zaměnit s "předface" verzí - minimálně mají každej jinou verzi komunikační sběrnice CAN.

Jinak platí co píše S-talker.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Przepraszam, EKKAR po polski nemluwie - ale otáčkoměr jak v hatátitla, tak v TSI dostává signál z řídicí jednotky motoru a tam je odvozenej od čidla otáček umístěnýho u spojky = setrvačníku. S počtem hrnků nemá tenhle druh přenosu informace nic společnýho = není to jako dřív, kdy se třeba ve fáčku signál pro otáčkoměr odebíral ze zapalovací cívky - tam ano, tam na počtu hrnků respektive na nastavení dělicího poměru ve vstupním děliči otáčkoměru podle počtu hrnků = počtu zapalovacích impulsů na 1 otáčku opravdu záleželo... A taky se muselo respektovat, jestli je motor dvou- nebo čtyřtakt...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Przepraszam, EKKAR po polski nemluwie - ale otáčkoměr jak v hatátitla, tak v TSI dostává signál z řídicí jednotky motoru a tam je odvozenej od čidla otáček umístěnýho u spojky = setrvačníku. S počtem hrnků nemá tenhle druh přenosu informace nic společnýho = není to jako dřív, kdy se třeba ve fáčku signál pro otáčkoměr odebíral ze zapalovací cívky - tam ano, tam na počtu hrnků respektive na nastavení dělicího poměru ve vstupním děliči otáčkoměru podle počtu hrnků = počtu zapalovacích impulsů na 1 otáčku opravdu záleželo... A taky se muselo respektovat, jestli je motor dvou- nebo čtyřtakt...

 

Ekkar > rozumim uz :) Diky moc :)

Ted' uz vim ze musim kupit maxik jen pro benzin a vsechno da se nakodovat :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale on neni "pelny" a "niepelny", ty trubko!!!

Jsou jen různý verze, starší a novější, něco jako Windowsy měly verze 3.01, pak 3.11, pak přišly W-95, následovaly W-98, W-ME, W-2000, W-XP, W-(jeho)Vista, W-7, W-8, W-8.1 a teď už se chystá W-9, tak i sběrnice CAN má různý verze.

Na fábulích I. generace byl CAN v1.0, ve II.generaci už je verze CAN 1.6 a od faceliftu dokonce CAN 2.0 - a všecky byly ve svojí době "pelny". 

Už to baštíš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemusí umět míň, ale třeba může bejt pomalejší než ten novější, nebo se ten starší CAN nedal použít na přenos takovýho množství informací, jako ta novější verze = pro ten novější je adaptovaných víc zařízení.

V praxi je rozdíl v tom, že zařízení vybavený rozhraním pro starší verzi neumí komunikovat s novějším rozhraním - takže palubovka (budíky) určený pro FII předface = CAN 1.6 nebude umět spolupracovat se zbytkem elektriky v autě po facelifti = CAN 2.0 - a obráceně, budíky "po face" nefungujou v "před face" autě, i když oba dva zobrazujou totožný parametry. Hodně zjednodušeně řečeno, "každej kecá jiným jazykem".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...