Přejít na obsah

Hospodský pokec


Marek

Doporučené příspěvky

o hodně málo víc:) cca o 5-6kw +upravenej průběh Nm, výsledkem je že auto je pružnější a má při normální jízdě lehce menší spotřebu

Taky chci jít do cimbu a chtěl bych se tě zeptat, jak přidáš plyn na neutrál, je tam taková na začátku díra, nebo to leze do otáček plynule? :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jasná zpráva.Ty ji máš celkově pěkně upravenou a to že to je HTP bych v životě neřekl :smich:

pokud auto nenastartuju, nikdo by to neřekl:) klamu trochu tělem:)

Taky chci jít do cimbu a chtěl bych se tě zeptat, jak přidáš plyn na neutrál, je tam taková na začátku díra, nebo to leze do otáček plynule? :)

leze to plynuleji, celkově průběh točivého momentu je lepší jak v serii, za 2500,- to je dobrá investice, sice to je pořád atmosferickej tříválec, ale já osobně jsem s ním spokojen, nyní při klidné jízdě mimo město se i na 17" kolech dostanu pod 5,5l/100km a můj celkový průměr na 90000km je 6,37l/100km

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem měl půjčenou Fabku 47 kw a já mám combi 40 kw, vykonouvě mi to připadá uplně stejně, nevšim jsem si žádného rozdílu, ale hluk motoru, v tom rozdíl byl, ja mam klasika a to byla elegance, je to nějak jinač odhlučněné, nevíš? A ješ tě byl rozdíl v brzdách, sice on má 14 a ja 15, ale ty jeho brzdily skvělě a km najeté máme stejně :feve:

A doufám, že nám ten čip na Ostravsku vyjde :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...