Martinro Vloženo 30. Červenec 2013 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2013 JOM neber. Jdi do TA jsou o řád kvalitnější a cenový limit plní. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DonnJarda Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 Takej dotaz .. o jak moc znatelně jsou tvrdčí ty Kayaba Excel G oproti Bilstein B4 ? Mám tam JOM ale je to katastrofa tak chci zpátky serii ale chci to tvrdčí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 3. Září 2013 Sdílet Vloženo 3. Září 2013 No ale co tam máš? Stavik nebo pevný? Každý stavik je extra tuhý. Ideální je vzít pevný komplet, ten není tak tuhý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidspeedy Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 zdar kluci..potřebuju poradit..stala se mi jedna věc..cca ve 40ti km/h sez s autem zajel do propadlé silnice(Kolín),nejenže byla propadlá silnice,ale ještě propadlý i kanál..takže rána...svinská rána..myslel jsem si že horní uložení předního tlumiče(levá strana) bude v čudu..tak jsem objednal od sachse horní uložení před.tlumiču plus billstein tlumiče..během montáže zjistěno,že je zlomené péro na autě..(vrchní část,tam kde je miska,kus péra v čudu,miska pod prvním vynutím péra,levá strana),mazec co?tak péro mam taky nové(monroe)..samožřejmě že tlumiče billstejn mužu jedině chválit..mam na nich cca 70km zatím,jsou tužší,ale to se rozběhá jízdou,prostě nebe a dudy ohledně mích starých tlumiču je to znatelný rozdíl..ale ted k samému jádru věci..vše je vyměněno,připomínám,že na new tlumičích mam najeto tak cca 70km..ale když zatáčím do rejdu,tak slyším vrzání řekl bych ze pravá strana..není to moc znatelné,ale nepříjemné..prozatím nevím proč,tak se chci zeptat,jestli se s tím nikdo setkal po montáži new tlumiču..třeba si to ..sedne..jen se chci ujistit no..ono 70 km na new tlumiče je fakt málo..jinak jsem měnil horní uložení předních tlumiču a nové komplet tlumiče..horním uložením by to být nemělo...už mě toho moc nenapadá,čím by to mohlo být..kdo poradí?setkal se s tím někdo po výměně tlumiču??díky za každou radu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 17. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2013 Ahoj, zkus prostriknout WD gumove ulozeni stabilizatoru, jestli to prestane je to ono. Ale stejne to potom zacne znovu, ale alespon poznaz ze to je ono a ze jsou zrale na vymenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidspeedy Vloženo 30. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 30. Listopad 2013 (editace) ahoj,díky,dnes zkusím..nejprve mi někdo zatočí a já snad zjistím odkud to vrzání jde..muj první dojem je vrzání ze strany spolujezdce,horní uložení..je to ale nové..,ale je to jen dojem..každopádně je to nepříjemný vrzání..to je jedna z věcí co řeším..a druhá,horší studené starty,žhavičky vyndány a vyzkoušeny,jsou ok..žhaví..pal.filtr vyměnen,gumičky na thermo ventilu taky nové..nafta nepadá..nové žhav.relé(109),ale stále horší první starty..při ohřátém motoru start na brnk..vag nic nehlási..rady? EDIT: dodávám typ motoru alh 1.9 tdi 66kw rok 2002 skoda octavia Editováno: 2. Prosinec 2013, autor: Wojnar Edituj příspěvky!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidspeedy Vloženo 1. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2013 tak nový poznatek...otevřu kapotu,vizuelně kontroluju tlumiče z vrchu v motorové části a přišel jsem na něco..připomínám,že tlumiče a horní uložení je nové..na straně u spolujezdce,vizuelně vidím,že spodní část silentbloku ložiška horního uložení je žvejknutý!!takže to bude určitě tím..na konci týdne na to vlítnu a dám dohromady..jen mi nejde do hlavy,jak se tohle mohlo stát..vizuelně v motorové části v otvorech pro tlumiče vidím,jak ten silentblok je šikmo a jak se z části ..dere.. dírou dovnitř..zajímavé..co myslíte,budu muset uplně vytáhnout ten tlumič?nebo jde to nějak srovnat řekněme na autě?díky za rady a typy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 Co byste vsechno doporucili menit s tlumicema?..a jak dlouha vymena to muze byt aspon orintacne v normal servise,treba komplet nebo jen zadni?.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidspeedy Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 při nových tlumičích doporučuji vyměnit horní uložení(značka sachs,250kč na jednu stranu,přední),pak určitě i dorazy tlumiču,přední zadní..to jsou 100vkové položky..ještě mužeš vyměnit i horní uložení zadních tlumiču..Jak dlouho trvá práce?zadní tlumiče uděláš i na parkovišti bez sundání kola..pokud víš jak na to,tak pulhodka a zadní tlumiče máš nasazený nový..nemusíš ani stahovat pružiny na zadku..předek je horší,víc demontáže,a hlavně stažení pružin pomocí stahováku..nic na tom není,pokud víš jak na to,tak to zvládneš..předek jistě trvá déle,ale tak když se s tím budeš mazlit,tak za 2 hodky máš hotovo.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidspeedy Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 mužeš měnit bud kompletní sadu tlumiču(všechny 4kusy)..nebo pokud je zadek ok a předek k.o.,tak podle situace..podle stavu tlumiču.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 při nových tlumičích doporučuji vyměnit horní uložení(značka sachs,250kč na jednu stranu,přední),pak určitě i dorazy tlumiču,přední zadní..to jsou 100vkové položky..ještě mužeš vyměnit i horní uložení zadních tlumiču..Jak dlouho trvá práce?zadní tlumiče uděláš i na parkovišti bez sundání kola..pokud víš jak na to,tak pulhodka a zadní tlumiče máš nasazený nový..nemusíš ani stahovat pružiny na zadku..předek je horší,víc demontáže,a hlavně stažení pružin pomocí stahováku..nic na tom není,pokud víš jak na to,tak to zvládneš..předek jistě trvá déle,ale tak když se s tím budeš mazlit,tak za 2 hodky máš hotovo.. diky a pak jeste geometrie,ze?...znacku tlumicu preferuju Bilstein... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidspeedy Vloženo 8. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2013 (editace) taky preferuji billstein..dobrá cena a kvalita..mam je na autě a super..ano,na závěr je lepší provést geometrii..přední tlumič u spolujezdce se sundavá huře,je potřeba sundat i z čepu,jelikož polosa na této straně je kratší a tak tě nepustí uplně dolu jak potřebuješ..budeš to dělat sám?to vzládneš..nač servis...jinak tlumiče jsem objenla na hanzadíly(doufám,že to píšu správně):-) Editováno: 9. Prosinec 2013, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 Jeste me v jednom obchode doporucili koupit rozary a lozisko na predek,co vy na to?.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 čo sú rozary? sorry... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 9. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2013 dorazy ??? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stany Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 dorazy to jsou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 10. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 15. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2013 Zdravim Vás pánové.Asi se už toto téma tady řešilo ale není to moc aktuální.Odešel mi podvozek do věčných lovišť.Teda tlumiče.A tak teď řeším co s tím dál.Jestli dát origo podvozek z RS OI nebo nějaká jiná varianta.Mám možnost tyto pružiny http://ecat.elit.cz/Pro-Kit-4ks-pruzin-EIBACH-EB-E7909-140/005JlJFRlBBR0U9QXJ0aWNsZUJyb3dzZXImVE5WPTI3MnwtMzE5MjZ8LTMxOTI1fDEzJlRUPWNhciZWZWhpY2xlSUQ9MTkyNjAmVmVoaWNsZVR5cGVJRD0xJlRUYWI9RmFsc2UmUGFydERldGFpbElEPUVCIEU3OTA5LTE0MA==sehnat s docela slušnou slevou.Ale teď jaké k nim tlumiče? Díky za vaše postřehy a rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 30. Prosinec 2013 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2013 To záleží co je to za pružiny jestli ke sportovním tlumičům nebo sériovým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 No to ja prave presne nevim.ale kdyz se podivas na ten link tak maji ty pruziny snizeni 30/30.Tak resim zda k tem pruzinam pujdou Kayaby Excel G nebo zda budu muset koupit treba Bilsteiny B8 s kratsi pistnici.Ienze tam je docela znatelnej cenovej rozdil.Tak diky za dalsi rady a poznatky.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 (editace) No to co píšeš zavání nějakým bastěním. Obecně by se neměly ty díly míchat. Tlumič i pružina mohou mít různá nastavení a tím, že smícháš na sebe neurčené díly, tak může vzniknout problém ( nemusí ). Tim myslim ty kratší pístnice a jiný díly rozebraný ze sportovních podvozků. Obecně se to pak projeví v extrému, kdy je jen jeden pokus na vyhnutí se kamionu. Druhá věc je ta, že u sportovních pružin se hodně platí za značku. Víceméně je to zkroucený kus kovu navržení a spočítaný v nějakém CADu. Žádná věda jako je tlumič, takže rozdíl mezi pružinama za 3ku a za 5ku je třeba v barvě. Pokud chceš jen pružiny a to -30mm, tak určitě zvol v kombinaci se sériovýma tlumičema. Za sebe mohu doporučit třeba tyto sportovní pružiny Škoda Octavia od TAčka a k tomu klasický tlumiče: http://www.cc-autodily.cz/tlumic-predni-1-8-1-9?brand=SKODA&model=OCTAVIA . Pokud chceš jak pružiny tak tlumiče, tak jdi do kompletu. Nic neskládej. Podvozky se prodávaj jako komplety a maj jako komplety i TÜV zkoušky. Tyhle všerůzný kombinace stojí stejně, ale nevíš co z toho vyleze. Editováno: 4. Prosinec 2018, autor: Martinro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 Jeste jsem asi zapomel napsat tip motoru.mam tdi 96kw ASZ.Jaky je rozdil mezi tema pruzinama cos mi poslal ty?Me stale nejde do hlavy to zhustene vinuti tech zadnich pruzin ve spodni casti.Hlavne mi jde o to jestli muzu dat klasicky tlumice tdi na pruziny snizeny 30/30.Mozna si pripadas jako ze mluvis s dementem :-D ale ty tlumice cos poslal link jsou taky klasicky a pruziny od TA -30. Tak jeste jednou diky :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 Ja mam v pr... tlumice tak jsem si rekl ze vymenim zrovna i pruziny.a kdyz uz tak to pustim malinko dolu.A i pritvrdit to trochu chce.Ale pokud pises pruziny -30 a origo tlumice tak by to melo byt v poradku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinro Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 (editace) Vem techničák a mrkni na toto: Zatížení přední nápravy: 1040kg. Zatížení zadní nápravy: 1150kg. To ti musí s pružinama sedět. Ta čísla nesmí být vyšší. Tačko na německých stránkách pak má tyhle varianty předek: 920 - 970kg zadek: 1080kg Na 1.8T a 4x4 předek: 1020kg zadek: 1080kg EDIT: Automobilky běžně -15mm až -20mm snižují pružinou. Při naložení sedne auto i o víc. Staré pružiny mohou i o ten 1 cm sednou, takže je to takové snížení, které může tlumič běžně zažívat, takže to všecko funguje. Editováno: 13. leden 2014, autor: Wojnar EDIT-uj příspěvky!! Máš na to tlačítko Upravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pawlajs Vloženo 13. leden 2014 Sdílet Vloženo 13. leden 2014 A to je presne to co jsem potreboval vedet :-D tlumice co mam vyhlidle maji zatizeni 1000 kg na predek i na zadek takze by to melo byt v norme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.