Duben 11, 200619 r Škoda auto prodává tyhle kola pro tyhle pneu:15" rozměr 6J x 15", ET 38 pro pneu 195/65 R15 Kolo z lehké slitiny Elegant 15"- rozměr 6,5J x 15", ET 43 pro pneu 205/60 R15 Není co dodat.
Duben 11, 200619 r Škoda auto prodává tyhle kola pro tyhle pneu:15" rozměr 6J x 15", ET 38 pro pneu 195/65 R15 Kolo z lehké slitiny Elegant 15"- rozměr 6,5J x 15", ET 43 pro pneu 205/60 R15 Dikk moc, teď jen zjistit co mám za liťáky ( zális ), protože z fabriky nejsou. Ale bude to změna k lepšímu ne?
Duben 11, 200619 r 2 mikl: Mam 1,6i a mam 16" jako jednu z moznych variant...TUV s prekladem mi vsak ke kolum neprislo, rikal jsi ze je treba jen Typovy list? mmm Chlape,jak jsi to mohl přehlédnout,dával jsem jsem několikrát odkaz na ty stánky(a Capo taky)MDCR.Tam to je hned v úvodu.Asi jsi taky oslovil nějakou firmu,která to fláká.To TÜV by vzhledem k tomu,že máš kola od Alcaru,neměl být problém.Seš z Prahy tak zkus zavolat a případně to máš kousek. ALCAR BOHEMIA, s.r.o.: sídlo: Nupaky 233, 251 01 Říčany u Prahy IČO: 25633074 DIČ: CZ25633074 Tel.: 281 094 100 Fax: 281 094 200 e-Mail: info@alcar.cz Aještě mrkni sem,orig v němčině si můžeš stáhnout TÜV http://www.alcar.cz/cgi-bin/evoweb.dll/whe...rm=web_start_11 V tom původním typovým listu máš chybu i v hlavičce.Máš uvedeno PCZTFP8S a OI má PCTZFP6S.Klid,vše se dá řešit. Ja ti diky. Ja to neprehledl, koukal jsem tam na to, ale vzal jsem si to proste po svem. Je to na dlouhe psani jak jsem to pochopil, i jsem si to lajdacky precetl. Nic nemeni na tom, ze to mi neposlali... Zadal jsem je o kompletni dokumentaci potrebnou k tomuto ukonu! O Alcaru vim, byl jsem tam osobne 3x nez jsem koupil kola...Diky Ti Toto se v pohode vyresi, nehledam v tom problem.
Duben 12, 200619 r Škoda auto prodává tyhle kola pro tyhle pneu:15" rozměr 6J x 15", ET 38 pro pneu 195/65 R15 Kolo z lehké slitiny Elegant 15"- rozměr 6,5J x 15", ET 43 pro pneu 205/60 R15 Dikk moc, teď jen zjistit co mám za liťáky ( zális ), protože z fabriky nejsou. Ale bude to změna k lepšímu ne? Ten centimetr navíc bude logicky znamenat o něco vyšší hluk i spotřebu. Zas by to mělo lépe držet v situacích jako rychlý průjzed zatáčkou nebo prudké brždění. Musíš si vybrat, jaké máš priority
Duben 12, 200619 r jeste sem se nikde nedocet jestli je mozne ziskat dodatecne typovy list. koupil sem dezent T od kamose, ale TL mi nedal
Duben 12, 200619 r jeste sem se nikde nedocet jestli je mozne ziskat dodatecne typovy list. koupil sem dezent T od kamose, ale TL mi nedal Zjisti kde je koupil a brnkni tam,zda ti ho pošlou.Dělal jsem to taky tak.
Duben 12, 200619 r jeste sem se nikde nedocet jestli je mozne ziskat dodatecne typovy list. koupil sem dezent T od kamose, ale TL mi nedal Zjisti kde je koupil a brnkni tam,zda ti ho pošlou.Dělal jsem to taky tak. uz sem mu volal, nejdriv se koukne jestli ho nekam nezalozil a pak se uvidi. jinak dik za radu jeste ze je tu alespon tahle moznost
Duben 12, 200619 r Já bych měl k tématu ráfků a pneumatik ještě jeden dotaz, který se týká nosnosti pneumatik rozměru 205/50 17.V TP mám uveden index nosnosti u 15" a 16" pneumatik 91, 205/50 17 jsou buď s nosností 89 nebo zesílené 93.V typovém listu dle mého názoru není tento index uveden a z toho důvodu bych měl dodržet to, co je v TP.Jenom mi bylo řečeno, že źesílené pneumatiky jsou na jízdu tvrdší než běžné provedení. Barum na svých webových stránkách uvádí pro OCTAVII I nosnost u pneu 205/50 17 89 a u pneu 215/45 17 dokonce 87.Také TUV certifikáty k diskům hovoří u rozměru 205/50 17 pro OCTAVII o indexu nosnosti 89. Jaké provedení pneumatik tedy zvolit?
Duben 12, 200619 r Já bych měl k tématu ráfků a pneumatik ještě jeden dotaz, který se týká nosnosti pneumatik rozměru 205/50 17.V TP mám uveden index nosnosti u 15" a 16" pneumatik 91, 205/50 17 jsou buď s nosností 89 nebo zesílené 93.V typovém listu dle mého názoru není tento index uveden a z toho důvodu bych měl dodržet to, co je v TP.Jenom mi bylo řečeno, že źesílené pneumatiky jsou na jízdu tvrdší než běžné provedení.Barum na svých webových stránkách uvádí pro OCTAVII I nosnost u pneu 205/50 17 89 a u pneu 215/45 17 dokonce 87.Také TUV certifikáty k diskům hovoří u rozměru 205/50 17 pro OCTAVII o indexu nosnosti 89. Jaké provedení pneumatik tedy zvolit? Jo na neco podobneho sem se taky ptal a moc odpovedi sem se nedockal. Pro jistotu sem sel cestou toho co uz v TP mam tzn 91.
Duben 12, 200619 r Já bych měl k tématu ráfků a pneumatik ještě jeden dotaz, který se týká nosnosti pneumatik rozměru 205/50 17.V TP mám uveden index nosnosti u 15" a 16" pneumatik 91, 205/50 17 jsou buď s nosností 89 nebo zesílené 93.V typovém listu dle mého názoru není tento index uveden a z toho důvodu bych měl dodržet to, co je v TP.Jenom mi bylo řečeno, že źesílené pneumatiky jsou na jízdu tvrdší než běžné provedení.Barum na svých webových stránkách uvádí pro OCTAVII I nosnost u pneu 205/50 17 89 a u pneu 215/45 17 dokonce 87.Také TUV certifikáty k diskům hovoří u rozměru 205/50 17 pro OCTAVII o indexu nosnosti 89. Jaké provedení pneumatik tedy zvolit? Vzhledem k tomu,že TÜV je nedílnou částí TL,nebál bych se použít pneu s indexem v TÜV uvedeným.Ale pokud by se naskytla výhodná koupě pneu s vyšším indexem,klidně bych ji použil.Zesílené pneumatiky mají ještě označení "C" za rozměrem.Ty bych opravdu nepoužil a to i vzhledem k ceně,která je právě vzhledem ke konstrukci pláště vyšší než u srovnatelného rozměru stejné značky běžných indexů zatížení a to ať už 89,91 nebo 93.
Duben 12, 200619 r Vzhledem k tomu,že TÜV je nedílnou částí TL,nebál bych se použít pneu s indexem v TÜV uvedeným.Ale pokud by se naskytla výhodná koupě pneu s vyšším indexem,klidně bych ji použil.Zesílené pneumatiky mají ještě označení "C" za rozměrem.Ty bych opravdu nepoužil a to i vzhledem k ceně,která je právě vzhledem ke konstrukci pláště vyšší než u srovnatelného rozměru stejné značky běžných indexů zatížení a to ať už 89,91 nebo 93. Dovolil bych si tě trošku opravit, písmeno "C" za rozměrem značí pneu pro dodávková a lehká užitková vozidla (C=camion), zesílené pneu s vyšší nosností pro osobní vozy se značí symboly "XL" příp. "RF".
Duben 12, 200619 r Toto mi dnes prislo mailem za odpoved na zadost o TUV v originale a CJ... Nijak to uz nekomentuji, jen davam do placu! Dobrý den, podle našich informací však stačí pro zapsání ráfků do TP vozidla certifikát, který Vám bude zaslán, jiné podklady nejsou zapotřebí a ani k dispozici, jelikož originál TUV má k dispozici pouze výrobce ráfku. Nemějte tudíž obavy, pro zápis opravdu stačí zaslaný podklad. Děkuji Přeji hezký den.................
Duben 12, 200619 r Škoda auto prodává tyhle kola pro tyhle pneu:15" rozměr 6J x 15", ET 38 pro pneu 195/65 R15 Kolo z lehké slitiny Elegant 15"- rozměr 6,5J x 15", ET 43 pro pneu 205/60 R15 Dikk moc, teď jen zjistit co mám za liťáky ( zális ), protože z fabriky nejsou. Ale bude to změna k lepšímu ne? Ten centimetr navíc bude logicky znamenat o něco vyšší hluk i spotřebu. Zas by to mělo lépe držet v situacích jako rychlý průjzed zatáčkou nebo prudké brždění. Musíš si vybrat, jaké máš priority No to mě něják nevadí, hudbu rád hlasitou, spotřeba bude minimální. Mě spíš šlo o to jestli nebude nějákej problém s tím zálisem, aby to pak nedrhlo o něco, ale ten cm je tak malej rozdíl že by to nemělo bejt, takže do toho asi půjdu. Jen tak mimochodem, nevíte jaký jsou rychlostní indexy na rychlosti tak přes 210km/hod?
Duben 12, 200619 r Jen tak mimochodem, nevíte jaký jsou rychlostní indexy na rychlosti tak přes 210km/hod? Index "V" a vyšší http://www.asfpneumatiky.cz/index.php?link2=pneu-parametry
Duben 12, 200619 r Jen tak mimochodem, nevíte jaký jsou rychlostní indexy na rychlosti tak přes 210km/hod? Index "V" a vyšší http://www.asfpneumatiky.cz/index.php?link2=pneu-parametry děkuji :-)
Duben 13, 200619 r for FRANK: máš naprostou pravdu,chtěl jsem jenom poukázat na to,že vyšší koef.zatížení neznamená automaticky zesílené pneu a napdl mně zrovna špatný příklad. for davon:to je ale slovíčkaření,orig.je myšleno v němčině,byť kopie dokumentu.Jako příklad zde problém,který řeší mirossek ohledně indexu zatížení.V TÜV jsou uvedeny další údaje,které v TL nejsou vypsány. Vykašli se na ně a stáhni si TÜV ze stránek Alcarua jeď tam s tím. for Hensel: Tak to zírám.A nemáš náhodou auto dovezený z venku? Upraveno Duben 13, 200619 r od mikl
Duben 13, 200619 r Už to tady mám dojem bylo psaný, že straší oktávky neměli napsaný v techničáku 16" ale jen 15".
Duben 13, 200619 r tak to je síla ,prostě mi to nechtěj zapsat ,ikdyž jsem vzal ten zákon na papíře sebou .Prej si musej vyžádat povolení u škody .Už jsem fakt hotovej ,úředníci zasraný
Duben 13, 200619 r tak to je síla ,prostě mi to nechtěj zapsat ,ikdyž jsem vzal ten zákon na papíře sebou .Prej si musej vyžádat povolení u škody .Už jsem fakt hotovej ,úředníci zasraný Tak to je fakt síla.Tak pozorně čtěte.Protože už jsem se vytočil na max,zavolal jsem na Ministerstvo dopravy a dozvěděl se následující. Všechny STK jako soukromé subjekty mohou tyto kontrloy dělat,ale NEMUSÍ a není žádný nástroj je k tomu donutit.Jediná možnost je vybrat STK,která bude ochotna kontrolu technikem typu K provést. Pokud nebude chtít zápis provést úředník již na základě kompletně vyplněného TL včetně příloh je možno se obrátit přímo na MDČR odbor schvalování vozidel pro provoz a žádat nápravu. Při rozhovoru s úředníkem jsem se ještě dozvěděl,že se těmito problémy,zejména zpočátku po zavedení této instrukce již setkal. Telefon na spojovatelku MD-972 211 111 Upraveno Duben 13, 200619 r od mikl
Duben 13, 200619 r Já si ještě vzpomínám na návštěvu dopravního inspektorátu před několika lety, když jsem chtěl do TP dopsat 15" disky na Peugeota 405.Měl jsem doklad s razítkem kde stálo, že na vozidlo s VIN XXXXXXXXXX atd je možno použít 15" disky s pneu 195/55 15 samozřejmě s razítkem Peugeot Praha.Jediná otázka policisty zněla: ,,Kolik jste za ten papít dal?". Zhruba před rokem jsem se ptal na jednom STK, kde kontrolují i nákladní vozidla a jezdí tam hodně zákazníků, zda mají technika K a dělají zmíněnou kontrolu disků.Bylo mi řečeno, že to žádný zákazník zatím nepožadoval.Tehdy jsem si myslel, že budu asi jediný, kdo to řeší.
Duben 13, 200619 r Nj když jsem asi před 4 lety, chtěl zapsat 14" na favorita tak jsem psal na škodovku a tam mi bylo řečeno, že 14" na favorita z 92 nebyli schválený škodovkou, že až na favority z 93 a že mam smůlu. Ono stačí jestli náhodou škodovka dodatečně nějaký kola na Oktávky neschválila. Jako třeba na Rapidy, kde byli schválený i nějaký další kola a pneumatiky, které nebyli v TP, ale tam to bylo trošičku jiný.
Duben 13, 200619 r KOCOURKOV ZASRANEJ... STRASNEJ STAT! Jo jo pravda, furt EU EU, jsme členem EU. Ale německý TUV se u nás neuznává a mělo by platit pro celou EU, tak kde pak jsme???.....????
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.