Trunda Vloženo 27. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 Ahoj všem, od včerejška se mi děje divná věc. Když otočím klíčem rozsvítí se všechny kontrolky jak mají a stejně tak zhasnout. Pak nastartuji a v tu chvíly se roszvítí ABS a nejde nic (blinkry, stěrače, ...) palubka svítí normálně a palubní PC také funguje. Několikrát jsem vypnul a zapnul motor a přestalo to, po dalším nastartování znovu, po chvilce jízdy zase přestalo. Koukal jsem na pojistky a všechny se zdají být ok. Jo a taky jsem zjistil, že když nenastartuji a zkusím stěrače, tak jsou hrozně líný, prostě jdou neuvěřitelně pomalu. Vůbec nevím co to je Je to Oct I 97 rok 1.9 TDI 66kW Děkuji všem za případné rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 27. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 (editace) oříšek (spínací část) spínací skřínky nebo relé č. 18 alternativně 100 ad stěrače, ty budou klasicky zatuhlé Editováno: 27. Srpen 2009, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trunda Vloženo 27. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 Děkuji za odpověď, zkontroluji ty relátka/spínací skříň. To s těma stěračema je dost divné, pamatuji si živě jak jsem předevčírem jsem ostřikoval okno a v poho , ale také zkontroluji. Ještě jednou díky. Dám vědět jak se to pohlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trunda Vloženo 27. Srpen 2009 Autor Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 Tak jsi měl pravdu, když klíčkem po nastartování pootočím zpět, cvakne relé a je to ok. Jako kdyby se nevracel. Co s tím? Vyměnit spínačku? Ad ty stěrače, v tom si měl také pravdu, i zde prosím o radu co s nimi? Ještě jednou díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 27. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 27. Srpen 2009 (editace) U spínačky stačí vyměnit ten konec s kontakty, stojí kolem 800,- ( pozor ale jsou dva druhy, černý a světlý). Sundá se plast pod volantem a pak tam jsou dva zapuštěný šroubky zakápnutý barvou. Povolí se, odpojí se kabely a celej ten váleček se vysune ven ... práce tak na 10 minut ... U stěračů buď sehnat jinej ten mechanismus, nebo tenhle vyndat a rozhejbat, vyčistit, promazat ... Editováno: 27. Srpen 2009, autor: FilipV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Trunda Vloženo 14. Září 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2009 Zdravím všechny, tak jsem to nakonec dal do servisu a nechal si to porhlédnout komplet. Stěrače mi rozhýbali, měnili oba zadní tlumiče a ve předu ložiska a čepy. Oříšek byl prasklý, tak ho také vyměnili. Oprava byla cca za 7.5 tisíce. Ten předek je super, už tam neťuká vůbec nic, ale vzadu mi to začalo (hned po pár km) mlátit jako blázen, jsou to fakt takové duté rány, ani to nezní jako od kola, a na palubce se mi pro změnu rozsvítila červená kontrolka Airbagu. Mohlo by to mít souvislost se špatně zapojeným oříškem? Díky za podněty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.