Publikováno Duben 8, 200619 r Zdravim Pani, zaujimalo by ma ci je mozne domontovat do Octavie combi 1.9 tdi system ESP, pripadne ASR. Ak niekto poznate naklady spominanych operacii tak sa kludne rozpiste. Dik
Duben 8, 200619 r Mozny je vsechno. Ale v pripade samotneho ASR (bez EDS) si myslim, ze to jsou vyhozeny penize a v pripade ESP by to vyhozeny penize urcite nebyly, ale zase by jich byla hromada. Tak asi tak.
Duben 8, 200619 r Autor Do uvahy by pripadala octavia combi 2002 1.9 66kW tdi. Je tam len ABS. Vedel by niekto priblizne naklady na kompletne ESP?? Dik
Duben 8, 200619 r Mozny je vsechno. Ale v pripade samotneho ASR (bez EDS) si myslim, ze to jsou vyhozeny penize a v pripade ESP by to vyhozeny penize urcite nebyly, ale zase by jich byla hromada. Tak asi tak. Proc myslis ze jsou to vyhozeny penize. Mam ASR a letos na sumave s kolegou, ktery ma obyc octu bez niceho bych teda nemenil
Duben 8, 200619 r Bez uzaverky, ale jet s autem bez ASR a s ASR je tez dost velkej rozdil. Ono to tak symbolicky uzaverku nahrazuje
Duben 8, 200619 r No prave ze jen symbolicky. ASR samotny jen ubira plyn, kdo ma cit v noze, dokaze ho velmi dobre nahradit. Nevim, ja mel samotny ASR v 81kW TDi a musim rict, ze jsem ho casto (prevazne na vode) vypinal, obcas me prave tim "ubranim plynu" dostalo do neprijemny situace... Reknu to jinak - pri jizde treba od 40km/h na snehu a akceleraci je to dobry, omezi vykon, zabrani prokluzu (omezi prokluz) a stabilizuje auto (nemyslim ESP), ale treba pro rozjezdy na snehu bez EDS to neni to prave orechove.
Duben 9, 200619 r No ono je to delany hlavne pro jizdu. Pribrzduje jednotlive prokluzujici kolo a kdyz to nestaci snizuje vykon motoru az se zastavi. Na snehu je to ideal, zadny klouzani, proste stale jedes. Pri rozjezdu je to vetsinou nepouzitelny a to je jedno jestli je to led, snih nebo blato. Pokud se kola protaceji tak to pribrzdi a zacne snizovat vykon az to zdechne. Ale pri jizde bez ASR a s ASR si vzdy zvolim s ASR, staci kdyz pak na ujetem snehu musim na horach klickovat do kopce mezi temi co nemaj nic a retezi nechali doma, ja jeste nemusel diky tomu nasazovat retezi
Duben 9, 200619 r ASR jako samo o sobe kola nepribrzduje, pouze snizuje vykon motoru. Zasah brzdama (tedy pribrzdovani kol) je prave funkce EDS.
Duben 10, 200619 r jednotka ABS-ESP cca2000,- snímač natočení volantu 2000,- snímač příčného zrychlení 1500 snímač příšného zrychlení 1500 snímač rotačního zrychlení 1500¨ snímač tlaku brzd. pedáliu 1000 vypínač ESP 200,- práce nastavení
Duben 10, 200619 r jj,jen ten čas.Něco z hoto mám,myslím kabeláž a snímač příčného a podélného zrychlení
Duben 10, 200619 r ASR jako samo o sobe kola nepribrzduje, pouze snizuje vykon motoru. Zasah brzdama (tedy pribrzdovani kol) je prave funkce EDS. To jsi na velkem omylu, ASR ovlada ABS a ti pribrzduje jednotlive prokluzujici kola. Je to dano tim ze ASR jde dat jen do vozu s ABS "ASR- Systém bránící protáčení hnacích kol např. při jízdě a rozjezdu (jen omezene). Systém ASR mohou mít pouze ty vozy, které jsou vybavené systémem ABS. " Uzaverka diferencialu nema nic spolecnyho s brzdama
Duben 10, 200619 r ASR jako samo o sobe kola nepribrzduje, pouze snizuje vykon motoru. Zasah brzdama (tedy pribrzdovani kol) je prave funkce EDS. To jsi na velkem omylu, ASR ovlada ABS a ti pribrzduje jednotlive prokluzujici kola. Je to dano tim ze ASR jde dat jen do vozu s ABS "ASR- Systém bránící protáčení hnacích kol např. při jízdě a rozjezdu (jen omezene). Systém ASR mohou mít pouze ty vozy, které jsou vybavené systémem ABS. " Uzaverka diferencialu nema nic spolecnyho s brzdama Myslím, že nemáš pravdu Ty. ASR neovládá ABS, ale využívá jeho čidla, proto je u aut vybavených ABS. ASR (Antriebs Schlumpf Regelung) Jinak také regulátor prokluzu kol. Je v podstatě systém opačný k ABS. ASR hlídá poháněná kola při akceleraci a pokud se začnou ztrácet adhezi (protáčejí se) sníží výkon motoru tak aby se kola neprotáčela. ASR lze vypnout pro sportovní, nebo jiné účely. Součástí systému ASR je také systém MSR, jinak také regulátor vlečného momentu. Tento systém pomáhá stabilizovat vůz při zablokování hnacích kol. MSR v tomto případě zasahuje do managementu motoru a ovlivňuje točivý moment motoru, tím se přeruší zablokování kol. Tento systém najde uplatnění například při podřazování na mokré vozovce. Jednotlivá prokluzující kola přibrzďuje EDS (Elektronische DifferentialSperre).
Duben 10, 200619 r No jelikoz s nim jezdim uz nejaky rok tak vim ze jednotliva kola pribrzduje nezavisle. Ano MSR snizuje tocivy momen, ale ABS pribrzduje kola. Jinak by to nemelo zadny vyznam. Jinak vysvetleni pojmu napriklad z AUTOABECEDY je: "ASR (Antriebs-Schlupf-Regelung) Protiprokluzovací systém kol, který dokáže ovlivnit jízdu na kluzkém povrchu. Jakmile některé hnací kolo při akceleraci začne prokluzovat, snižuje přiváděný kroutící moment motoru a za pomoci části systému ABS ho i přibrzdí. "
Duben 10, 200619 r No jelikoz s nim jezdim uz nejaky rok tak vim ze jednotliva kola pribrzduje nezavisle. Ano MSR snizuje tocivy momen, ale ABS pribrzduje kola. Jinak by to nemelo zadny vyznam.Jinak vysvetleni pojmu napriklad z AUTOABECEDY je: "ASR (Antriebs-Schlupf-Regelung) Protiprokluzovací systém kol, který dokáže ovlivnit jízdu na kluzkém povrchu. Jakmile některé hnací kolo při akceleraci začne prokluzovat, snižuje přiváděný kroutící moment motoru a za pomoci části systému ABS ho i přibrzdí. " Já ho sice v autě nemám, ale zkus kouknout přímo na stránky VW. Kola ti přibrzďuje EDS, což je součást ASR.
Duben 10, 200619 r Já ho sice v autě nemám, ale zkus kouknout přímo na stránky VW. Kola ti přibrzďuje EDS, což je součást ASR. Podobne chytre napsany jako na webu skodovky. ASR nemam, ale EDS jo, jak je to mozny? EDS je v podstate soucast ABS, a protoze kazdy auto, co ma ASR ma i ABS, je to vlastne i soucast ASR, ale EDS nema s ASR v podstate nic spolecnyho
Duben 10, 200619 r UZ je lepsi to neresit. Najel jsem letos na horach par stovek kilcu, ale ve spojeni s gumama GY UG 7 jsem nepotreboval narozdil od jinych retezy a to je pro me to nejhlavnejsi
Duben 10, 200619 r Do uvahy by pripadala octavia combi 2002 1.9 66kW tdi. Je tam len ABS. Vedel by niekto priblizne naklady na kompletne ESP?? Dik Divné auto.Octávia MR 2002 i slabé TDi má ASR v základu
Duben 10, 200619 r UZ je lepsi to neresit. Najel jsem letos na horach par stovek kilcu, ale ve spojeni s gumama GY UG 7 jsem nepotreboval narozdil od jinych retezy a to je pro me to nejhlavnejsi To je hlavne tema gumama a treba nohou, jezdim uz tri sezony na GY UG6 a lepsi gumy sem nejezdil
Duben 11, 200619 r Do uvahy by pripadala octavia combi 2002 1.9 66kW tdi. Je tam len ABS. Vedel by niekto priblizne naklady na kompletne ESP?? Dik Divné auto.Octávia MR 2002 i slabé TDi má ASR v základu Si myslim ze v zakladu to nebylo nikdy ne?
Duben 11, 200619 r UZ je lepsi to neresit. Najel jsem letos na horach par stovek kilcu, ale ve spojeni s gumama GY UG 7 jsem nepotreboval narozdil od jinych retezy a to je pro me to nejhlavnejsi To je hlavne tema gumama a treba nohou, jezdim uz tri sezony na GY UG6 a lepsi gumy sem nejezdil Pristi zimu uz UG7
Duben 11, 200619 r UZ je lepsi to neresit. Najel jsem letos na horach par stovek kilcu, ale ve spojeni s gumama GY UG 7 jsem nepotreboval narozdil od jinych retezy a to je pro me to nejhlavnejsi To je hlavne tema gumama a treba nohou, jezdim uz tri sezony na GY UG6 a lepsi gumy sem nejezdil Pristi zimu uz UG7 Jeste sou ok, tak uvidime
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.