Liner Vloženo 10. Září 2009 Sdílet Vloženo 10. Září 2009 mám dotaz zkoušel sem hledat ale nenšel sem na nej odpoved :)jakej je rozdil mezi motorotama 1.8T 110kw a 1.8T 132kW co je v RSu? je rozdil jenom mezi řidicíma jednotkama? nebo i v něčem jinym diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Konstrukcne ziaden. RS-ko ma na kryte motora zelene V a inu riadiacu jednotku. Nejake odlisnosti tam su ale nic zasadné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Nekdo rikal ze i v turbu a vstriky tusim,nechci kecat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FilipV Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Záleží jakou 1.8T porovnáváte s RS, jestli AGU, tak ta má rozdílů ještě víc, např. lankový plyn vůči elektronickému, 1 lambda sonda a jiný ventilový rozvod - RS má tuším proměné časování ventilů, myslím teda :-), pak řídící jednotka, vstřiky, turbo ... Ale jinak konstrukčně ( blok, písty, ventily ... ) je 1.8T a RS schodná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 No to ano. Ked to porovnavas so starym resp. prvym 1,8T. Casovanie ma aj obyc. 1,8T. Neviec ci nie nahodou aj hladka. To by som šulil. Nikdy som to neskumal. Kapacita vstrekovacov by mala byt rovnaka, turbo je taktiez rovnake. Mozno nejake kozmeticke zmeny - konektory, kable, podtlaky atd atd je odlisne. Zasadna zmena tam vsak nie je... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.