jirka mz Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 Ale když teď mám auto nepojízdný, a jak jsem psal, vana bude dole... A tím pádem půjde nová náplň. Kdybych tam teď nalil ten Millers a vyměnil ho třeba dřív a před výměnou tam nalil ten přípravek tak by to mělo být ok, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 To také půjde. Jen jak píšeš zkrátil bych tu výměnu oleje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka mz Vloženo 29. Září 2015 Sdílet Vloženo 29. Září 2015 No mám 211tkm výměna mě čekala ve 215tkm tak to udělám asi v těch 215 možná nebo třeba ještě o něco později a pak už se budu držet klasickych 230, 245, 260, .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 Nu pokud tam budeš lít olej pouze na 4tis.km tak tam dej nějaký levnější a pak teprve po ujetí těch 4tis.km udělej výplach a dej MO. Protože kupovat MO na 4tis.km se mi zdá jako zbytečné a neekonomické. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LucasCZE Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 Tim ze sundas vanu stejne nejake dalsi zbytky oleje nevypustis (pokud ve vane nemas nejaky bordel). Taky jsem nedavno sundaval vanu a bylo tam vylozene par kapek oleje, jinak z vany vytece vse. Zbyvajici olej je spise nekde v mazacim systemu, u vacky, v turbu, ve vane ale ne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka mz Vloženo 30. Září 2015 Sdílet Vloženo 30. Září 2015 (editace) Klidně ho tam necham dýl, můžu ho tam nechat třeba do 220tkm, to už se uvidí jak to bude vypadat po sundani vany... A taky v jakým stavu bude turbo, jestli tam z něho nenalital nějakej bordel a tak. No pokud to bude špatný tak bych to samozřejmě proplachnul na pár set km něčím levnějším. Pokud Ok naliju tam hned Millers. Editováno: 30. Září 2015, autor: jirka mz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Zdravím můžu se zeptat co by jste mi doporučily za olej?Mam motor 1.9TDI PD 77kw BXE bez dpf.Teď by tam měl být olej 5w30 LL dle normy VW 506 01 , VW507 00 ale nevím to přesně protože auto nemam tak dlouho.Chtěl bych kvalitní olej na 15tkm přesně pro můj motor ale aby to nebyl LL protože jsem slyšel že to nejsou moc dobré oleje a hlavně já 30tkm ročně nenajezdím stačí mi vážně na těch 15tkm nebo jej měnit po roce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 Norma 505.01 a výrobcu si vyber akého chceš ...o olejoch tu sú už doslova romány a to vo všetkých sekciách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 3. Únor 2016 Sdílet Vloženo 3. Únor 2016 (editace) A mam zkusit dál hledat olej 5w30 nebo mohu přejít na 5w40 ?Četl jsem že tento je dobrý Valvoline DURABLEND Diesel 5W-40 5L http://www.kupoleje.cz/cz-detail-884975-valvoline-durablend-diesel-5w-40-5l.html Editováno: 3. Únor 2016, autor: JasonB29 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 Osobně bych ti doporučil olej viskozity 5w-40. Značku si zvol sám vše se odvíjí od ceny, kterou je ochoten člověk zaplatit za olej. Firemní normu ti již vypsal Libero. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 Osobně bych ti doporučil olej viskozity 5w-40. Značku si zvol sám vše se odvíjí od ceny, kterou je ochoten člověk zaplatit za olej. Firemní normu ti již vypsal Libero. Děkuji za informaci takže můžu v pohodě přejít z 5w30 na 5w40?Jaký jen tam rozdíl ve viskozitě?Cenu moc neřeším hlavně aby to bylo lahoda pro motor protože ten to pak umí vrátit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Únor 2016 Sdílet Vloženo 4. Únor 2016 40 má větší teplotní zatížení ( celistvost mazacího filmu v určitém teplotním spektru ). Pokud chceš opravdu dobrý olej mohu ti z vlastní zkušenosti doporučit TENTO . Je sice dražší, ale zato je to jeden z těch TOP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter13675 Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 1.700Kc za Millers olej 5l ? Dakujem pekne... lepsia volba je kupovat olej za normalnu cenu 700-800Kc 5l a menit ho castejsie 10tkm / 1rok (castejsia vymena oleja motor precisti) JasonB29 pre TDI PD bez dpf je olej Valvoline Durablend Diesel 5W-40 dobra volba ACEA B3/B4 (bez C3) VW 505 01 15tkm je ale na olej 5W-40 uz dost, hlavne ak jazdis kratke trasy, ideal pre 5W-40 je 10tkm / 1rok a ak si kupil auto v ktorom sa menil mot. olej po 30tkm tak urob prvu vymenu oleja po cca 5tkm a dalsie uz po 10tkm 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Mno tak co je tedy pro motor lepsi?? :-D jj ten olej Valvoline durablend 5W-40 jsem psal nahoře a dával i odkaz Olej v mem autě byl měněn 25.3.2015 při 175 936km byl použit olej pro intervali QG1 tzn asi 5W30 LongLife Ted je 7.2. 2016 a auto má najeto 181 762 snažím se s autem nejezdit jen krátké trasy (většinou po městě nebo do práce 5km se snažím jezdit přítelkyni fokusem v benzínu) tak mi prosím řekněte kdy mam vyměnit olej a jakej?Já měl takovou představu že by to mohlo vydržet do léta aniž bych nějak uškodil motoru protože chci rovnou vyměnit šály a šrouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 Měnit to budeš jistě z důvodu, že tyto motory mají problém s ojničními šrouby. Ale to jsem odbočil. Myslím, že do léta to vydrží úplně v pohodě a pak se to může udělat najednou. Navíc bude to malinko lepší, protože ti rovnou vyčistí i olejovou vanu. Mimochodem bych udělal i engine flush, aby to bylo vyčištěný pinklich. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasonB29 Vloženo 7. Únor 2016 Sdílet Vloženo 7. Únor 2016 To jsem rád že to vydrží a ano chci to vše udělat najednou ať je to vše v pohodě a motor si chrochtá blahem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 No jo pedecka. Cesta do pokel po vlastni zkusenosti. Z vyroby uz clovek dostal rozbitej motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 8. Únor 2016 Sdílet Vloženo 8. Únor 2016 Neházej všechno do jednoho pytle. Sám dobře víš, že každý motor má své mouchy a´t je to systém PD nebo CR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 Pani zdravim Prosim Vas.Vim ze to tu uz bylo ale chcu sa optat. Mam octu ll, 1.9 Tdi 2007 kod Bxe 4×4 Interval vymeny QG1 teda premenlivy. Olej 5W 30 Castrol LL edge Mam na tom 411tis.km Turbo este puvodni. Chcu sa optat. Mohu vymenit olej 5w30 za 5w40 popr 10w40 Kdosi mi rikal ze mi ztichne motor trochu. A musim motor pri prechode na 5w40 preplachovat?a je lepsi olej menit jak doted nebo ho nastavit na 15 000/1rok. Najezdim 50km tam i zpet(jizda 25km)cca 1100km/mesic Predsa ma uz neco najeto a tak se ptam. Pomohu motoru a ulahodim mu. Dekuji moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 Přechod na interval OG2 čili 15tis/rok dle toho co nastane dřív by mělo být samozřejmostí, tedy pokus své vozidlo máš rád. Pokud budeš přecházet z 5W-30 na 5W40 tak žádný proplach motoru dělat nemusíš. 10w-40 bych do tvého motoru nedoporučoval. Důležitá je firemní norma co musíš dodržet a to pro interval OG2 je VW505.01. Pokud ale budeš přecházet na velmi kvalitní olej, který je hodně naaditivovaný tak bych proplach motoru doporučil. Stačí k tomu TOTO. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 Dekuji ti mnoho krat. Takze pokud bych dal treba castrol 5w40 nebo liqiud molly 5w40 tak proplach robit nemusim.diky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 Tento by mohl byt bez problemucontent://media/external/file/8350 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 (editace) Ten tvůj odkaz mi nejde. A co se týká Castrolu, tak bych volil spíš něco jiného třeba TOTO. A nebo pokud budeš svému mazliku opravdu dopřát tak TOTO. Ještě jedna docela důležitá věc. Máš nebo nemáš DPF? Editováno: 15. Únor 2016, autor: Sniper_2003 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 Nemel bych mit filter pevnych castic.https://obchod.damoslovakia.sk/images/content/produkty/total/total_quartz_ineo_mc3_5w_40_5l_big.jpg A tento by mohl byt. Popr jaky bys doporucil. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robko78 Vloženo 15. Únor 2016 Sdílet Vloženo 15. Únor 2016 Ten milers vypada slibne.A ten druhy sem este neslysel. A co tento?https://obchod.damoslovakia.sk/images/content/produkty/bp/bp_visco_5000_c_5w_40_4l_big.jpgPoprhttps://www.motorove-oleje.sk/bp-visco-5000-c-5w-40-4l/ https://www.motorove-oleje.sk/bp-visco-5000-c-5w-40-4l/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.