Přejít na obsah

OII RS TDi


karel

Doporučené příspěvky

Ahoj,před nějakou dobou jsem se začal potýkat s problémy na mém autě.Zprvu mi auto tak jednou za dva dny chcíplo po vyřazení rychlost jak z kopce,tak před křižovatkou.Po dvou týdnech pohoda,auto týden bez problému šlapalo.Teď pozoruji opačný efekt,samovolně se mi zvednou otáčky na 1000ot.Auto na tempomat divně poškubává.Po opětovném nastartování otačky jsou v normálu cca 800-830.Studené starty se pohybují kolem cca 900(vše jen dle palubáku).Na Vagu nic.Octavie II RS TDi,cca 70tkm.Dík za radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A ty otáčky se zvedají pořád nebo jen občas ? Pošlubávání u tempomatu může být způsobeno právě probíhající regenerací filtru pevných částic DPF, což je normální jev. To samé může být ve městě když už je DPF hodně plný, tak to prostě zvedne otáčky aby se zvýšila teplota výfukových plynů a začal se filtr čistit ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná záležícna jakou naftu jezdíš - každá má jiný obsah síry a pak více či méně zanáší filtr a ten se musí regenerovat. Taky záleží jak jezdíš jestli jen město nebo i delší trasy ... Kontrolka na maxidotu filtru se rozsvítí až je hooodně zanešený ... Regenerace probíhá bez jakéhokoliv náznaku kontrolky, tak to opravdu poznáš podle takových jevů o kterých píšeš. Vypadá to strašidelně ale podle všeho to bude ten filtr, i když co 3 dny, možná to zregeneruje jen trochu, nedoděláš celou regeneraci ( třeba zaparkuješ a vypneš motor ) a pak se to dělá častěji. Pro vyloučení nebo potvrzení by bylo fajn to někde píchnout na vag, asi ideál ve chvíli kdy to začně dělat, ale pokud ho nemáš svůj ( ten vag ) , tak se to bude těžko trefovat. Já si občas provedu vagem úplnou regenaraci a mám klid... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Čoveče zrovna dneska jsem jel trasu cca trasu 40km tam a 40km zpět.Cesta celou dobu OK.Už na zpáteční cestě asi po 30km po vyřazení chcípl motor a potom škubání.Přijedu domů,otáčky šup nahoře.Naftu beru na OMV,Verva,Lukoil vždy s VIF.Do práce to mám 40km trasu bez zastávky.V době,kdy už to nějakou dobu dělalo,jsem byl v servise na výměnu brzdovky a při té příležitosti jsem si nechal vyčíst závady a světe div se,nic.Asi jak píšeš,v momentě kdy to dělá se může něco ukázat,ale ta náhoda.Auto má 80tkm.Jak často regeneruješ přes vag a od kud jsi? Když tak pošli SZ.Dík.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Robi to, ked prebieha recyklacia DPF filtra. Predtym sa ti velmi rychlo zodvihne teplota chladiacej kvapaliny na 90 stupnov. Pritom sa zmeni predvstrek paliva a zvysi sa teplota vo vyfukovom potrubi na pozadovanu teplotu. Sprievodny jav je aj smrad spaleniny pri lavom zadnom kolese. Regeneracia prebieha automaticky, resp. pri zaplneni filtra tusim na 50%.

Co sa tyka paliva, skus parkrat natankovat naftu so snizenym obsahom siry resp. bez. Na SK ju ma v predaji Slovnaft. ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravim,no kluci koukam že mate hodne podobny nešvary jako jsem mel ja............no pokud jde o me jak sem tohle vyresil...........tak servis na tuhle zavadu delal svolavaci akci už predne nevim jak se jmenovala.....ale slo o vymenu cidla ktere je na filtru pevnych castic ...........to cerny...............motor uz nechrochtal a otacky ok.........

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...