Červen 7, 200817 r To je zajímavý že ten můj kolega měl snad vždy své auto čiplý a až na toho Superba to bylo vždy v pohodě. OI 1.9TDI 66kw(210Nm) měl na 85kw(260Nm).....prodával to po 3,5 letech z více jak 300.000km a spojka,setrvák původní. SI 1.9TDI 74kw(240Nm) měl na 103kw(310Nm)....a po 60.000km setrvák,spojka šla kukat...po výměně dal tento chip pryč a pořídil 85kw(275Nm)..a od 60.000km do opět více jak 300.000km měl klid. OII 1.9TDI 77kw(250Nm) má nyní na 92kw(280Nm)...nyní má něco kolem 140.000km a v pohodě. Prostě a jednoduše..takové navýšení Kw a Nm je logicky strašně moc. Ten můj kolega je řidič z povolání už více jak 25let,ten rozhodně ví jak se ke svému autu chovat......od něj by se spíše mohlo hodně lidí přiučit,takže na jeho adresu posílat nějaké"je to v noze"..bych si ani já už z pár mega km za sebou netroufnul.
Červen 7, 200817 r Co vim od kluků z Jarova tak u 1.9TDI-PD 77kw(250Nm) je spojka a setrvák stavěn do 285Nm.......prý takových 1.9TDI-PD 77kw čiplých nad 100kw a 300Nm se spálenýma spojkama,rachtajícíma setrvákama a kleklýma turbama tam měl nezpočet. Tehdy jsem se jich tam ptal,když jsem zvažoval chip,tak jsem k nim jel na radu.....pak jsem od toho zas upustil a nyní jdu nechat udělat na svých 1.9TDI 77kw ten chip co má ten známej od URtuning na 92kw/280Nm.Svezl jsem se s tim a bohatě to stačí....hodně mi to výkonově připomělo co jsem měl Passaty 1.9TDI 96kw.
Červen 8, 200817 r len či si to až veľmi neprepálil so spojkou, tolko Nm U 1.9TDI by měla být spojka dimenzovaná na max. 350 N.m. Myslím, že tento chip je rozumný. Nad 320 N.m. bych také nešel...
Červen 8, 200817 r U 1.9TDI by měla být spojka dimenzovaná na max. 350 N.m. Myslím, že tento chip je rozumný. Nad 320 N.m. bych také nešel... Tomu moc nevěřim že by byla rezerva na spojce 100Nm.....TDI-PD i tak mělo spousty problému se spojkama(setrvákama) z výroby a neni to tak dlouho co to u nich odcházelo....natož s takovym chipem. Hodně kluků z Jarova vlastní nějakou tu OI,OII,Golfy apod.s TDI-PD a nikdo z nich to nemá chipnutý na tak moc. Upraveno Červen 8, 200817 r od karlos3
Červen 13, 200817 r http://www.xtuning.cz/ - nejake zkusenosti s nimi? zdarec. Ja mám od nich už asi rok udělanýou octavku RS 2.0TDi 125kW a vše na pohodu!.o)Nekouří a jede pěkně,spotřeba mi neklesla,nějak to docela honím,s tím se nedá jezdit pomale!.o)
Červen 17, 200817 r Tak co pudem do toho ???? TAK KDY DO TOHO PŮJDETE? KOLIK BY STÁLA O2 COMBI 2,0TDI 103KW? A JAKEJ BUDE PO TOM VÝKON? SNÍŽÍ SE SPOTŘEBA? TED MI TO UKAZUJE PRŮMĚR NĚJAKÝCH 7,3LITRU. A KDE TA FIRMA SÍDLÍ??? DÍKY ZA INFO
Červen 17, 200817 r Taky zvazuju ze bych tam neco dal, spis ale nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem. Muzete doporucit nekoho kdo mi to udela na miste v Brne? Domluvil bych si brzdu a at chlapec ukaze na miste co v nem je a pokud ne dostane na budku a love zpet. MR2005 2.0 TDI 103 kW bez DPF rozvody meneny pri 90 000 km aktualne najeto 103 500 km prvni majitel, zadnej zavodnik z 98% dlouhy trasy > 50km zatim puvodni turbo, spojka, setrvak sli byste do toho ? Upraveno Červen 17, 200817 r od Ol@f
Červen 17, 200817 r zdarec.Ja mám od nich už asi rok udělanýou octavku RS 2.0TDi 125kW a vše na pohodu!.o)Nekouří a jede pěkně,spotřeba mi neklesla,nějak to docela honím,s tím se nedá jezdit pomale!.o) a parametry
Červen 18, 200817 r a parametry Skoro 200PS a 410Nm kroutak,to je velice slusny. Odbrzedeny to nemam,ale proc davat 2tis kc za brzud,kdyz mi to opravdu jede super!.o) No a s tim,ze nejaky chiptuner pojede s tebou na brzdu a bude to nahravat tam,je asinerealny,spis nejakej,kterej bude chtit kseft za kazdou cenu... Odbrzdis,udelaji a zase odbrzdis,to tam musi byt nejaka sleva...!.o)
Červen 18, 200817 r Končí mi záruka, takže o důvod víc jít do toho... zkusím zjistit, jestli není DSG překážkou. Upraveno Červen 18, 200817 r od Prochaine
Červen 18, 200817 r nooo kdyz nenajdu tak to aspon nebudu chipovat jenom kvuli tomu jo?)No ja to udela,ze chci mit vetsi vykon a aby nebyl vliv na zivotnost a nemam duvod resit zda to ma a nema vykon,ktery je psanej.maji to preci odzkouseny,kolik to ma mit...
Červen 18, 200817 r No a s tim,ze nejaky chiptuner pojede s tebou na brzdu a bude to nahravat tam,je asinerealny,spis nejakej,kterej bude chtit kseft za kazdou cenu...Odbrzdis,udelaji a zase odbrzdis,to tam musi byt nejaka sleva...!.o) Já mám zkušenost s firmou Sportmotor asi před 8 lety. Po úpravě řídící jednotky jsme jeli na brzdu do Srba servisu a jedno měření platili oni a jedno my. Jenže to tady ještě neběhalo tolik rádoby chiptunerů s notebooky. Byla to trochu jiná doba...
Červen 18, 200817 r vis ja to mam naplanovany tak trochu vic, v brne existuje misto kam zajedes s autem, daji ho na brzdu, a tesuje se komplet celej motor auta v zatezi, tlak turba, oleje teploty a tak. Jak jsi tu mohl jisto jiste postrehnout je tu par jedincu co maji s 2.0 problemy a je jedno jestli to bylo chipnuty a nebo ne. Takze plan je takovej dat to auto na kontrolu prave tam a pri te prilezitosti to nechat chipnout, hned se uvidi jestli ten radoby tuner neznasobil tlak turba 3x a neobohatil smes tak ze mi to zachvili propali pisty, jestli to moc nekouri a tak. Kdyz chipnout TAK ROZUMNE at za 10 000 km neplatitim novy turbo, spojku apod., ale to bylo snad poznat uz z toho ze nechci zvedat kroutak ne na vic jak 360 Nm. Upraveno Červen 18, 200817 r od Ol@f
Červen 18, 200817 r No, já myslím, že když vybereš nějakého renomovaného úpravce, tak by s neodborným zásahem neměl být problém. Já bych vybíral z těchto tří: Cimbu, dieselpower a sportmotor. Jsou tam lidi, kteří vědí co dělají. Softy asi sami vyvíjeli.
Červen 18, 200817 r Přesně tak.Každý chip je dělaný přímo pro určitý vůz, přesně podle požadavků zákazníka. Kdyz na miru slo by to navrhnout nejak takhle ? Nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem. MR2005 2.0 TDI 103 kW bez DPF rozvody meneny pri 90 000 km aktualne najeto 103 500 km zatim puvodni turbo, spojka, setrvak
Červen 18, 200817 r No, já myslím, že když vybereš nějakého renomovaného úpravce, tak by s neodborným zásahem neměl být problém.Já bych vybíral z těchto tří: Cimbu, dieselpower a sportmotor. Jsou tam lidi, kteří vědí co dělají. Softy asi sami vyvíjeli. cimbu si sofware nevyviji,prekupuji od nemeckyho upravce.kdyz jsem jim volal,tak mi rekl,skoro jsem se ho doprosoval,aby mi upravu udelal.porad rikal,ze jsou novy upgrady a je to pro nej velka financni zatez...znovu a znovu delat,protoze tam mam ridici jednotku siemens a tu chtel vytahovat.neumel to pres diag.,zasuvku.Tady me to udelal po kabelu...me se nelibila ta ochota dieselpower je docela daleko,tak jsme to neresil... sportmotor,taky nedela softy sam,ale nejsem si ted 100procent jisty...kdyz jsem si to nechaval delat,tak jsem o kazdy firme vedel snad vse!.o) Bitpower si je dela,xtuning taky,ladil to prede mnou a ukazoval,kolik pridava na tlaku turba-bylo to postupne nejakych 7 procent.. zbytek radoby tuneru se tvari ze je dela samo,ale dela si jen par firem v cr...ty ostatni to tam nahravaji hlava nehlava a ta cena je taky pak zavanejici...urco bych si nenechal udelat svoje faro za 6tis kc!.o)
Červen 18, 200817 r Skoro 200PS a 410Nm kroutak,to je velice slusny.Odbrzedeny to nemam,ale proc davat 2tis kc za brzud,kdyz mi to opravdu jede super!.o) No a s tim,ze nejaky chiptuner pojede s tebou na brzdu a bude to nahravat tam,je asinerealny,spis nejakej,kterej bude chtit kseft za kazdou cenu... Odbrzdis,udelaji a zase odbrzdis,to tam musi byt nejaka sleva...!.o) dobrý tak napiš z 0na100 z 80 na 120 na 4 spotřebu hlučnost spokojenost
Červen 18, 200817 r cimbu si sofware nevyviji,prekupuji od nemeckyho upravce.kdyz jsem jim volal,tak mi rekl,skoro jsem se ho doprosoval,aby mi upravu udelal.porad rikal,ze jsou novy upgrady a je to pro nej velka financni zatez...znovu a znovu delat,protoze tam mam ridici jednotku siemens a tu chtel vytahovat.neumel to pres diag.,zasuvku.Tady me to udelal po kabelu...me se nelibila ta ochotadieselpower je docela daleko,tak jsme to neresil... sportmotor,taky nedela softy sam,ale nejsem si ted 100procent jisty...kdyz jsem si to nechaval delat,tak jsem o kazdy firme vedel snad vse!.o) Bitpower si je dela,xtuning taky,ladil to prede mnou a ukazoval,kolik pridava na tlaku turba-bylo to postupne nejakych 7 procent.. zbytek radoby tuneru se tvari ze je dela samo,ale dela si jen par firem v cr...ty ostatni to tam nahravaji hlava nehlava a ta cena je taky pak zavanejici...urco bych si nenechal udelat svoje faro za 6tis kc!.o) je to tak jen sportmotor je lehce upravuje
Červen 18, 200817 r Kdyz na miru slo by to navrhnout nejak takhle ?Nejakej slabsi, spickova hodnota kroutaku tak max. 360 Nm ( idealne 350 ) a treba to krivku toho kroutaku trochu tak jako pousunout nahoru aby to pod tech soucasnejch spickovej 320Nm padalo az tak pri 3000 - 3500 rpm pokud je to teda vubec technicky proveditelny. S autem motorove neni zadnej problem. MR2005 2.0 TDI 103 kW bez DPF rozvody meneny pri 90 000 km aktualne najeto 103 500 km zatim puvodni turbo, spojka, setrvak co vim :tak když bys to měl jak chceš ,tak by se v nižšších ot. ten krouťák musel zvednout víc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.