Přejít na obsah

zesilovač rádio


Smajda

Doporučené příspěvky

auto: škoda felicia 1.3Mpi 98rok(nová maska)

závada: má tendenci strácet signál když člověk jede, tak jak kdyby projížděl pásmy signálu že to jakoby "kmitá" a zdá se mi že to nechytne moc stanic...

typ rádia: jakejsi starej kazeťák, nemá zezadu isokonektory ale jsou tam jen dírky na 2 reproduktory a ještě napájení + - a jeden kolík na který jde + po zapnutí rádia, po vypnutí nic. na tom tu anténu mám zapojenou

Zdravím lidi, mám tu dotaz na nějakýho eletrikáře, potřeboval bych poradit, jak mám zjistit jestli je dobrý zesilovač co je v patce antény. Napájení mám zapojený na spínaný + po zapnutí rádia, dnes jsem měřil i odběr a zdá se mi že to má celkem málo 0,24mA (když je rádio zaplý) nevíte někdo kolik to má mět a nebo jak to jinak zkontrolovat? díky za rady Radek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

elektrikář jsem ale i tak se těžko radí. Pokud máš originální anténu felicie, tak ta má zesilovač, který je celkem nezbytné napájet (myslím oranžový drát), obvykle to napájení řídí rádio, ale ty píšeš že máš nějaké staré. Tak nevím jestli takové rádio to napájení má.

Měření anténího zesilovače je celkem nemyslitelné. Bylo by lepší půjčit si jiné rádio a zjistit jestli je vůbec anténa v pořádku. Já měl ten samý problém a nakonec jsem zjistil že je zarezlý závit přímo na prutu a ten ztratil kontakt. Sám nevím proč to má takový význam, myslím že by to mělo jet i bez dotyku, no mně se navíc urval v tom anténním zesilovači drát napojení antény, takže byla přerušená hned dvakrát.

Popravdě řečeno, než opravovat takovou starou ludru (pokud je to tedy tím rádiem) tak bych si rači za pár stovek koupil nějaké obyčejné bazarové rádio. co mám zkušenost tak to většinou je strašná práce a výsledek nikde.

jednoduché je opravit zesilovač a koncovou část, tam se to vyplatí.

Editováno: , autor: noneac
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

nojo, ty ho tam máš, jelikož máš orginál anténu, která v orginál škodovce stojí 900 a je to jen po ten konektor co ty tam máš, jenže my tam konektor nemáme jelikož máme neorginál anténu za 300 která je tažená jako celek až dopředu k rádiu víš :) takže ono jestli dáš 300 za celou anténu nebo 900+minimálně 500 za ten koax až dopředu abych to měl orginál i s konektorem, tak se mi to nevyplatí víš. ikdyž orginál je orginál tak auto stejnak pude dosvěta a zas nějakej ten pátek ten zesilovač vydrží

jinak ježíšek donesl nový rádio tak sem to zapojil a je to tím zesilovačem, jelikož rádio se sice nerozlazuje, jelikož má funkci dolazování ale je to poznat že to musí furt dolazovat, takže tam hodim novej zesilovač a bude klid

díky a mějte se čao :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...