Smajda Vloženo 5. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2009 auto: škoda felicia 1.3Mpi 98rok(nová maska) závada: má tendenci strácet signál když člověk jede, tak jak kdyby projížděl pásmy signálu že to jakoby "kmitá" a zdá se mi že to nechytne moc stanic... typ rádia: jakejsi starej kazeťák, nemá zezadu isokonektory ale jsou tam jen dírky na 2 reproduktory a ještě napájení + - a jeden kolík na který jde + po zapnutí rádia, po vypnutí nic. na tom tu anténu mám zapojenou Zdravím lidi, mám tu dotaz na nějakýho eletrikáře, potřeboval bych poradit, jak mám zjistit jestli je dobrý zesilovač co je v patce antény. Napájení mám zapojený na spínaný + po zapnutí rádia, dnes jsem měřil i odběr a zdá se mi že to má celkem málo 0,24mA (když je rádio zaplý) nevíte někdo kolik to má mět a nebo jak to jinak zkontrolovat? díky za rady Radek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noneac Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 (editace) elektrikář jsem ale i tak se těžko radí. Pokud máš originální anténu felicie, tak ta má zesilovač, který je celkem nezbytné napájet (myslím oranžový drát), obvykle to napájení řídí rádio, ale ty píšeš že máš nějaké staré. Tak nevím jestli takové rádio to napájení má. Měření anténího zesilovače je celkem nemyslitelné. Bylo by lepší půjčit si jiné rádio a zjistit jestli je vůbec anténa v pořádku. Já měl ten samý problém a nakonec jsem zjistil že je zarezlý závit přímo na prutu a ten ztratil kontakt. Sám nevím proč to má takový význam, myslím že by to mělo jet i bez dotyku, no mně se navíc urval v tom anténním zesilovači drát napojení antény, takže byla přerušená hned dvakrát. Popravdě řečeno, než opravovat takovou starou ludru (pokud je to tedy tím rádiem) tak bych si rači za pár stovek koupil nějaké obyčejné bazarové rádio. co mám zkušenost tak to většinou je strašná práce a výsledek nikde. jednoduché je opravit zesilovač a koncovou část, tam se to vyplatí. Editováno: 8. Prosinec 2009, autor: noneac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 10. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 jojo právě sem to přestal řešit, pod stromeček si dám dárek nový rádio, zapojím isokonektor(jelikož teď v autě není) a uvidim no, ale do toho závitu není marný se podívat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
noneac Vloženo 10. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 10. Prosinec 2009 no určitě to bude lepší řešení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šobáň Vloženo 13. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2009 Taky skontroluj konektor co je u antény a můžeš tam změřit napětí zda tam je když zapneš radio. (aspoň já tam mám konektor pod obložením střechy) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Smajda Vloženo 13. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. leden 2010 nojo, ty ho tam máš, jelikož máš orginál anténu, která v orginál škodovce stojí 900 a je to jen po ten konektor co ty tam máš, jenže my tam konektor nemáme jelikož máme neorginál anténu za 300 která je tažená jako celek až dopředu k rádiu víš takže ono jestli dáš 300 za celou anténu nebo 900+minimálně 500 za ten koax až dopředu abych to měl orginál i s konektorem, tak se mi to nevyplatí víš. ikdyž orginál je orginál tak auto stejnak pude dosvěta a zas nějakej ten pátek ten zesilovač vydrží jinak ježíšek donesl nový rádio tak sem to zapojil a je to tím zesilovačem, jelikož rádio se sice nerozlazuje, jelikož má funkci dolazování ale je to poznat že to musí furt dolazovat, takže tam hodim novej zesilovač a bude klid díky a mějte se čao Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.