Jump to content

Autohifi

Sign in to follow this  

24 topics in this forum

  1. Jak zapojit autorádio 1 2

    • 26 replies
    • 61,951 views
    • 9 replies
    • 11,741 views
  2. Anténa

    • 10 replies
    • 13,076 views
  3. Problém s Autorádiem

    • 3 replies
    • 6,526 views
    • 9 replies
    • 10,558 views
  4. Subwoofer mi píská

    • 4 replies
    • 5,573 views
  5. Pasivní Subwoofer

    • 5 replies
    • 4,976 views
  6. Autoradio problem 1 2

    • 40 replies
    • 25,454 views
    • 4 replies
    • 7,085 views
    • 3 replies
    • 4,906 views
  7. Nové rádio do Felicie

    • 4 replies
    • 18,727 views
  8. Zablokované rádio

    • 5 replies
    • 7,364 views
    • 1 reply
    • 6,651 views
  9. Kazetový adaptér

    • 9 replies
    • 14,660 views
  10. repra vzadu

    • 3 replies
    • 6,015 views
  11. zesilovač rádio

    • 5 replies
    • 7,171 views
  12. Ako zistim kod autoradia?

    • 5 replies
    • 8,248 views
  13. 2DIN Autoradio

    • 0 replies
    • 5,461 views
    • 0 replies
    • 5,386 views
  14. Radio Škoda Symphony

    • 6 replies
    • 6,493 views
    • 0 replies
    • 5,752 views
  15. Kabely

    • 3 replies
    • 5,621 views
    • 4 replies
    • 5,390 views
  16. ISO konektor

    • 4 replies
    • 5,040 views
Sign in to follow this  


  • Aktuální příspěvky

    • Nj pořát nevíme jak to vypadá a o jaký díl se jedná, tak jen spekuluji..
    • Vezmu to popořadě: 1. auto znáš, víš o něm vše, má prd najeto za slušnou cenu.   2. Superb se spolehlivostí - celkově bych řekl že to je povedené auto, kusy z 2. generace před FL mají najeto dneska běžně pes 400-500tis. (většinou najeto, neshoduje se s budíkem ), spolehlivost dána taky tím, že 103kW verze jak PD tak CR byla fajn a 125kW byla od začátku CR verze (vyhnuli se poruchovým 125kW PD jako v OII RS, apod.)   3. Měl jsem na svém 125kW DSG najeto 293.000km když šel pryč. Jezdí dál. Turbo, dvouhmota, vstřiky, DPF vše původní.   4. Tankuji normální naftu, nikoliv prémiovou a všechny nafťáky jezdili a jezdí. Vyhýbám se samozřejmě benzínkám typu JZD a ONO, beru benzinu, nebo u nás místní Vendys v ČSAD, kde tankuje celé EWALS CARGO, ČSAD, BUSLINE... takže tam nebudou mít nějakou srágoru.   5. Já to mám do práce 2km a z práce 3km + jezdím i delší trasy. Jezdil jsem takto 2,5roku, nyní mám passata B8 110kW TDi a jezdím s ním taky. Když to vzdá DPF tak půjdu a koupím nové no. Neuděláš nic, je to spotřební věc, vím že mu nepomáhám, ale zase nechci mít doma dva benzíňáky.   6. Chip bezproblému, 103kW se běžně ladí na 125-130kW. Samozřejmě to chce profi firmu.   7. Neváhej a kupuj, takového superba s jasnou historií, směšnými km na ty roky jen tak nenajdeš.    
    • Mal som 296 000, vstreky povodne, turbo povodne, dvojhmotka odisla pri 289 000, cerpadlo povodne, dpf povodne trochu prepustalo (na niektorych vzdnikne prasklina) kod motora som mal CFFB. Tankoval som obyc diesel, sem tam VIF. Ja som jazdil do prace 25 km a pre to auto to bolo si myslim v pohode. ak je to s DSG chip je otazny kvoli prevodovke/spojke, ak je manual isiel by som do chipu urcite ja som mal DSG tak som si ho radsej nedal, s emisnou nebude problem pri chipe kedze ma DPF.
    • Obávám se, že velikost okna nezměníš. Je to tak v aplikaci. 
×
×
  • Create New...