Přejít na obsah

pomoc


CANNON

Doporučené příspěvky

Mám trošku obavu, že ti ta čísla moc neříkají.

První udává šířku pneu v mm, druhé je procentuelní vyjádření výšky pneu ve vztahu k šířce (50% z 205 je 112,5) a třetí samozřejmě průměr ráfku v palcích.

Cílem je zachovat stejný obvod kola, tedy stejný průměr.

Optimální výška pneu na octavii u 17" ráfku je 101mm, pro šířku 205 je optimální výška 50. Tedy 205/50/17.

Tento rozměr ale rozhodně nedáš na ráfek 9,5*17, což je ti doufám jasné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám trošku obavu, že ti ta čísla moc neříkají.

První udává šířku pneu v mm, druhé je procentuelní vyjádření výšky pneu ve vztahu k šířce (50% z 205 je 112,5) a třetí samozřejmě průměr ráfku v palcích.

Cílem je zachovat stejný obvod kola, tedy stejný průměr.

Optimální výška pneu na octavii u 17" ráfku je 101mm, pro šířku 205 je optimální výška 50. Tedy 205/50/17.

Tento rozměr ale rozhodně nedáš na ráfek 9,5*17, což je ti doufám jasné...

No nerozumím tomu, takže jaký rozměr teda dát na ráfek 9,5x17? Díky za odpověd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co na tom prosímtě nechápeš?

Když se podíváš na tu tabulku v mém druhém příspěvku, máš tam doporučený rozměr pneu pro ráfek 9,5. Ta je min 235mm. Shodně ti tady všichni tvrdíme, že takhle širokou pneu ti motor neutáhne, vůbec to nepojede, odejde servo a kdo ví co ještě. Navíc ta guma bude drahá jako prase....Neexistuje tam jediná výhoda, kterou by to na autě mělo.

Co chceš ještě dál slyšet?

Pokud dáš na ráfek gumu menší, než je doporučený rozměr, tzn třeba 215 na ten tvůj 9,5 ráfek, bude to tvořit hrozná áčka, bude hrozit vyzutí gumy v zatáčce, ráfek nebude vůbec chráněn, a pneu brzo odejde.

Editováno: , autor: capo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě radši doplním, že to první číslo v označení ráfku udává jeho šířku v palcích, tzn 9,5/17 má ráfek široký 9,5palců. To je prosím 9,5x2,5= 23,75cm, což je 237,5mm. Když potom porovnáš šířku ráfku se šířkou pneu, snad už pochopíš, co se ti snažíme naznačit.

Vše bys ale jednodušeji pochopil, kdyby ses rovnou podíval na ten odkaz nahoře....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj, Capo ma ve vsech trech prispevcich pravdu, souhlasim. Nejen ze to nepojede, ale jeste to bude o drzku a drahy, a odejde Ti nejspis nejen servo (zeptej se Vitta, co mu delaly 225ky), ale napravy pujdou taky brzo do kytek, kor v Praze. Takhle sirokej rafek bych dal tak na sestkovy Bmw na zadni napravu, ale ne na Octu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky badys, to je přesně ta tabulka, kterou jsem vložil do druhého příspěvku :D

Teda nepočítám to, že se cannon taky mohl trochu obtěžovat hledáním, protože jsem ji vkládal před několika dny do jiného tématu se stejnou otázkou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky badys, to je přesně ta tabulka, kterou jsem vložil do druhého příspěvku :D

Teda nepočítám to, že se cannon taky mohl trochu obtěžovat hledáním, protože jsem ji vkládal před několika dny do jiného tématu se stejnou otázkou...

nobtěžoval

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...