Picasso71 Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Zdravím vás všechny. Mám doma Felicii r.v.1996 motor 1.3 a mám velký problém se startováním za studena.Hledal jsem to tu na foru,ale tento problem se tu snad ještě neřešil.Dokud bylo teplo,tak satrty bez problémů,ale jak teplota slezla pod nulu,tak se mi podařilo u odrovnat 2 startery.Po otočení klíčkem se motor asi třikrát protočí a zničeho ni,jakoby "kopl" zpátky,je rána a je po starteru a to mechanicky poškozený.Jen pro doplnění mám měněný hallův snímač otáček a snímač teplota za nové,baterie cca rok stará a myslím že točí pěkně,ale pro jistotu jsem po prvním problému ji na plno nabil.Stalo se mi to dvakrát za sebou a to tak ,že po první výměně starteru se oteplilo a cca týden jsem jezdil normálně,ale teď se zase ochladilo a je zase po něm.Prosím vás moc o jakýkoliv tip či radu co mám dělat nebo na co se mám zaměřit.Fakt si vůběc nevím rady a třetí startér už tam dávám se strachem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Jak vypadá věnec? Není poškozený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Picasso71 Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Tak ten je kupodivu v pořádku,vždycky to odnesl starter. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 MPI nebo BMM? Co se přesně stalo tomu startéru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Picasso71 Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Takže motor je to MPi a v tom starteru se prostě v obou případech zlomila hřídelka ,která se vysouvá s ozubením do věnce.Asi třikrát to normálně protočilo motorem a pak najednou byla rana a bylo hotovo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 To byli originál startéry nebo nějaké shity? Nezkoušel jsi jinou baterii? Ten věnec je opravdu ok? Nijak se nehýbe celý komplet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Picasso71 Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Tak ten první starter byl teda starej,ale koupil jsem fungl novej a to je ten druhej co je po něm.Jinak jak říkám ta baterie je asi rok stará a po tom prvním problému jsem si ji doma přes noc nabil a ta točí pěkně.Ale druhou baterku jsem nezkoušel.Měto přijde,jako kdyby tam měl být nějaký problém s teplotou nasávaného vzduchu,nebo něco tak protože to udělalo shodně při nízké teplotě venku.Vždycky to bylo při mínusových teplotách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Picasso71 Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 jo a ještě k tomu věnci,na 99% můžu říct že je v pořádku,protože jsem vlastně celý týden při oteplení startoval normálně a když jsem rozdělal vždycky ten starter a koukl jsem na věnec,tak byl v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 S tou baterií jsem myslel tak že když je chladno tak ji dojde dech a motor se zhoupne ( zanedbatelně) zpět ale ještě jsem se nesetkal s tím že by rozlouplo startér. Teplotu nasávaného vzduchu si můžeš ověřit na vagu ale myslím že ta na to vliv nemá. Kabeláž v pořádku? Tohle je fakt oříšek. Kdyžtak sem hoď fotky ať se pokocháme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BlackKnight Vloženo 22. leden 2010 Sdílet Vloženo 22. leden 2010 A ten věnec si prohlížel celý dokola nebo vždycky jenom tu část co byla vidět? Protože může být v některém místě pár očesaných zubů a jak se motor zastaví s věncem na úrovni startéru tak by ho to mohlo při sepnutí poškodit tu hřídel..ale je to jenom má teorie nikdy sem se s tím nesetkal..spíš se vždycky očešou zuby na startéru...při startu stojíš na spojce nebo ne?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Picasso71 Vloženo 22. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2010 Jdu do té baterie,zítra jdu koupit novou a mám tam 45Ah a prý tam má správně být 55Ah a tak ji zítra koupím a doufám že to bude co platný.Jinou závadu už nevím,co se týká těch kabelů,tak kontakty na baterii jsou perfektní a i ukostření baterie je očištěný.To mě napadlo první.Kdyby jste ještě měl někdo typ tak prosím mě nakopněte,moc vám budu za to vděčný.Jsem totálně bezradný a s tou bateríí nic nezkazím a jen vyloučím tuto chybu.Fotky toho starteru snad se mi podaří udělat někdy v příštím týdnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 23. leden 2010 Sdílet Vloženo 23. leden 2010 Hlavně záleží na startovacím proudu. Tak si ji zkus od někoho půjčit. Měl jsem 44Ah 360A startovací proud. Teď mám asi 390A (nevím přesně) a nedá se to vůbec srovnat. Točí jako blázen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Picasso71 Vloženo 1. Únor 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Takže,baterie koupená a vyměněná,starter koupený origo a nový a vyměněný.Po výměně první start perfektní,přijel jsem domů,auto stálo do druhého dne do odpoledne na parkovišti a venku bylo cca -10°C a start - baterie pěkně párkrát protočila a potom jakoby chtěla kopnout zase zpět(doslova zaváhala),ale nakonec motor nastartovala.Mám z toho špatný pocit a myslím si jak baterie bude trochu vybitá,tak ten starter zase něco vyvede.Mě pořád vrtá hlavou,buď ten hallův snímač otáček a nebo čidlo nasávaného vzduchu.Toto než mi vyměnily,tak auto sice necxhtělo startovat,ale pěkně točilo akorát nechytalo a po té výměně to takhle zlobí.Co vy na to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
piškot Vloženo 1. Únor 2010 Sdílet Vloženo 1. Únor 2010 Zkus si někoho přizvat a měř napětí na baterce během startu. Schválně jestli tam nebude nějaká odchylka. Pak taky vymontuj ten snímač otáček, vem ho domu a druhý den namontuj a zkus co to udělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.