mxc Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 Nedá mi to nepodělit se se "zážitkem" Prohlídka prodloužený interval, 3 garančka, cca v 76000 km, garančka provedena v AUTO HLAVÁČEK Olomouc. Po absolvování prohlídky- výměna oleje, filtrů motor, vzduch a palivo následovalo zvýšení spotřeby auta. cca o 0,6-0,8 l/100km. Trochu divné říkal jsem si, asi vliv mrazů. Jenže při dolévání náplně do ostřikovačů a otevření kapoty najednou děsný zápach nafty z motorového prostoru. Potečen palivový filtr - nádobka UFI s víkem- a zadní strana pravého světlometu zamaštěná od nafty, na spodním krytu motoru /jedná se o verzi SCOUT/ opět nafta. Po demontáži víčka nádobky palivového filtru nalezen cvaknutý okroužek těsnící víko nádobky filtru- dle vzhledu nebyl měněn při výměně filtru, drážka na okroužek ve víku nádobky filtru zkorodovaná, tudíž zřejmě těsnění nedoléhalo a umožnilo únik nafty. Takže servis pracuje tak, že !mechanik" automatizovaně něco vymění, ještě blbě, vůbec nezkoumá stav dílu. KDO MÁ FILTR PALIVA S NÁDOBKOU UFI, PŘI VÝMĚNĚ PALIVOVÉHO FILTRU SI PREVENTIVNĚ PŘEKONTROLUJTE STAV DRÁŽKY PRO OKROUŽEK. VÍKO REZAVÍ PRÁVĚ V TÉTO DRÁŽCE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.