Přejít na obsah

zvýšená spotřeba po garančce aneb jak pracují servisy


mxc

Doporučené příspěvky

Nedá mi to nepodělit se se "zážitkem"

Prohlídka prodloužený interval, 3 garančka, cca v 76000 km, garančka provedena v AUTO HLAVÁČEK Olomouc.

Po absolvování prohlídky- výměna oleje, filtrů motor, vzduch a palivo následovalo zvýšení spotřeby auta. cca o 0,6-0,8 l/100km.

Trochu divné říkal jsem si, asi vliv mrazů.

Jenže při dolévání náplně do ostřikovačů a otevření kapoty najednou děsný zápach nafty z motorového prostoru.

Potečen palivový filtr - nádobka UFI s víkem- a zadní strana pravého světlometu zamaštěná od nafty, na spodním krytu motoru /jedná se o verzi SCOUT/ opět nafta.

Po demontáži víčka nádobky palivového filtru nalezen cvaknutý okroužek těsnící víko nádobky filtru- dle vzhledu nebyl měněn při výměně filtru, drážka na okroužek ve víku nádobky filtru zkorodovaná, tudíž zřejmě těsnění nedoléhalo a umožnilo únik nafty.

Takže servis pracuje tak, že !mechanik" automatizovaně něco vymění, ještě blbě, vůbec nezkoumá stav dílu.

KDO MÁ FILTR PALIVA S NÁDOBKOU UFI, PŘI VÝMĚNĚ PALIVOVÉHO FILTRU SI PREVENTIVNĚ PŘEKONTROLUJTE STAV DRÁŽKY PRO OKROUŽEK. VÍKO REZAVÍ PRÁVĚ V TÉTO DRÁŽCE.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...