Přejít na obsah

mxc

Uživatel
  • Počet příspěvků

    12
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení mxc

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. ahoj, máš 100% špatné žhavící svíčky na 2 a 4 válci, nejlépe je vyměnit všechny zkus koupit tady, asi nejlepší cena a je to origo prvomontáž, značka BERU http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/n105...2-superb-2.html
  2. Nedá mi to nepodělit se se "zážitkem" Prohlídka prodloužený interval, 3 garančka, cca v 76000 km, garančka provedena v AUTO HLAVÁČEK Olomouc. Po absolvování prohlídky- výměna oleje, filtrů motor, vzduch a palivo následovalo zvýšení spotřeby auta. cca o 0,6-0,8 l/100km. Trochu divné říkal jsem si, asi vliv mrazů. Jenže při dolévání náplně do ostřikovačů a otevření kapoty najednou děsný zápach nafty z motorového prostoru. Potečen palivový filtr - nádobka UFI s víkem- a zadní strana pravého světlometu zamaštěná od nafty, na spodním krytu motoru /jedná se o verzi SCOUT/ opět nafta. Po demontáži víčka nádobky palivového filtru nalezen cvaknutý okroužek těsnící víko nádobky filtru- dle vzhledu nebyl měněn při výměně filtru, drážka na okroužek ve víku nádobky filtru zkorodovaná, tudíž zřejmě těsnění nedoléhalo a umožnilo únik nafty. Takže servis pracuje tak, že !mechanik" automatizovaně něco vymění, ještě blbě, vůbec nezkoumá stav dílu. KDO MÁ FILTR PALIVA S NÁDOBKOU UFI, PŘI VÝMĚNĚ PALIVOVÉHO FILTRU SI PREVENTIVNĚ PŘEKONTROLUJTE STAV DRÁŽKY PRO OKROUŽEK. VÍKO REZAVÍ PRÁVĚ V TÉTO DRÁŽCE.
  3. mxc

    O II 4x4 - ano ci nie

    k pohonu 4x4 můj názor jednoznačně výhodnější je 4x4, jezdil jsem O II 4x2 a nyní mám SCOUT a jen pozitiva oproti O II 4x2. Kdo tady říká, že je to za ty peníze zbytečnost, neví, o čem mluví, případně nevyužívá auto "mnohoúčelově" Nejvíc mimo jsou pak názory těch, kdo 4x4 nevyzkoušeli a přesto tvrdí nesmysly. Z hlediska využití jsou pozitiva : - větší světlá výška -výhoda pro parkování ve městech apod.-obrubníky. - stabilita při jízdě - 6ti kvalt - kdo občas tahá vozík, bude nadšen jízdními vlastnostmi a záběrem - převážím občas minibagr, traktorek....není problém zajet na mokrou louku a následně vyjet zpět na cestu - jistota při jízdě v zimě - kdo říká, že kvůli 3 měsícům v zimě je zbytečné kupovat 4x4 si neuvědomuje, že tento pohon má své výhody např. při dešti a najetí do vody v kolejích na silnici apod. - rada na koupi "raději RS než 4x4" je názor trochu mimo...to je jako rada raději BMW než RS ...autoři těchto rad by se měli trochu zamyslet, než něco hodí do placu jinak, mám prodloužený interval, měním olej OMW BIXXOL V7, mám cenu na olej od rozvozce vč. DPH 160 CZK/litr, musím ale vzít vždy celé balení, tj. 14x 1 litr, takže kdo bude chtít olej ze zbytku balení...zbyde vždy 9 litrů, ať se ozve do vzkazů....jsem z Olomoucka
  4. mxc

    Moravská hospoda

    Zdravím moraváky...... blíží se mi další servisní interval /po 30000 km/ a budu měnit olej na SCOUTíku, mám možnost koupit OMV BIXXOL V7 od rozvozce, podmínkou je koupit celý karton 14 x 1litr, já spotřebuji 5 litrů, kdo má zájem o zbytek, vychází to cca na 180 CZK za litr. Předání dle dohody - raději osobně, ať víte, co kupujete. Na internetu cca okolo 300 CZK /litr Nechci z toho dělat kšeft, jen hledám někoho, kdo se "sveze " se mnou. Nechci někde sušit rok zbytek balení- to pak zase objednám "čerstvý" olej.
  5. můžu zajistit origo balený olej OMV BIXXOL Special V7 , splňuje VW 504 00/507 00 , olej řady long life. Beru od OMV velké množství olejů a 4l balení tohoto oleje vyjde prodejka na 999 CZK včetně DPH
  6. ahoj.....tak do trnů jsem navrtal aku vrtačkou dírku průměr 3 mm - vrták namaž vazelinou, aby ti nepadaly plastové šponky dovnitř dveří, hlavně tedy před dovrtáním...no a pak stačí vzít vrut /nebo malý závitník/ našroubovat do zalomeného plastového trnu a kleštěmi pak trn vytáhneš ven.....nepoužívej větší vrták, to pak dojde k roztažení těch rozpěrek a nepůjde ti to ze dveří vytáhnout....nový trn stojí ve škodovce 6 CZK včetně gumové podložky. Jelikož jsem ale nesehnal další malinké o-kroužky /totálně jsem v práci vybral servisáky /, "vylepšil jsem metodu. Koupil jsem tenkou oboustranou lepící pásku PATTEX SUPER FIX - takové obdélníčky 20 x 40 mm, v balení 10 ks, stačí na oboje zadní dveře. Páska v Baumaxu za cca 77 CZK. Obdélníčky rozstřihnout na polovinu-tj. 20 x 20 mm, doprostřed čtverce vyděrovat kancelářskou děrovačkou otvor, pak nastřihnout od kraje čtverečku k díře dva střihy, vznikne pak drážka a je to takový tvar podkovy. Z pásky sundat z jedné strany ochrannou fólii, na druhé straně jsem ji ponechal. Pak nalepit na třmen v tapecírunku, zachovat směr drážky i na lepící pásce a navléknout plastový trn přes tu lepící pásku - nejlépe je nasouvat a přitom pootáčet plastový trn doleva doprava, lépe tam zajede. Drží to jako přibité, vůle v čepu je vymezena a páska je dostatečně poddajná, aby tuto vůli vymezila-je měkká, není to tvrdý plast na tvrdý plast a tapecírunk nevibruje ani po pořádném crosu po kostkách. O víkendu to budu ještě dělat na jednom autě, tak to případně vyblejsknu.
  7. zdravím....já teď řešil na scoutíku při cca 5000 km šílené drnčení tapecu zadních dveří......v servise samozřejmě chtěli cpát molitan zvenčí....tak jsem se na..al a doma šel tapec dolů...bohužel byly kaput při demontáži i 2 plastové trny, které drží tapec na dveřích. No a právě tyto trny jsou příčinou drnčení.....trny jsou navlečeny do třmínků v tapecu a pak přes gumovou podložku nacvaknuty do dveří...a právě v místě, kde je trn navlečen v tapecu je taková vůle, že ikdyž trn drží ve dveřích jako hrom, tak tapec je na těch plastových čepech volný a drnčí.....tak jsem navlékl na ty čepy do vibrání pro třmeny z tapecu takové malé gumové o-kroužky a pak teprve navlékl čepy na tapec...a je nádherný klid....
  8. mxc

    Zimí pneu na Scouta

    ahoj, jsem nový "scouťák" a řeším co na zimu - koupil jsem alu 6,5 x 16 ET48 a chci koupit pneu DUNLOP SP WINTER SPORT 3D ale váhám nad rozměrem...jestli 205/55 R 16 kvůli řetězům, nebo pro mě přijatelnější varianta 205/60 R 16 - hlavně kvůli skoro stejnému obvodu a zachování světlé výšky auta - tak nějak chci věřit tomu, že "4kolka" mě nenechá použít řetězy . Spíše jsem měl tedy v záloze variantu se zakoupením Spikes Spider Compactu...přece jen je to pak při jíízdě na horách rychlovka...cvak a je to na autě....před výjezdem na hory se namontují adaptéry a pak je to otázka chvilky...a může člověk na horách být "opertivnější"
  9. mxc

    Pazvuky

    Zdravím..... jsem novým majitelem O SCOUT, koupeno nové v Německu, cena oproti ČR přímo nádherná, po upozornění prodejce, že bude auto servisováno v ČR ještě dodatečná sleva od prodejce , maximální spokojenost. Nyní najeto 5000 km a při jízdě po panelce, kostkách, při rozjezdu se šíleně ozývá tapec u zadních levých dveří. Při kontrole jde tento plast rukou dotlačit, při uvolnění je patrné, že je celý tapec volný a umožňuje rezonování...to samé je u zadních pravých dveřích. Byl jsem v servisu, samozřejmě házeli kyselé ksichty, že to mám reklamovat u prodejce, já řekl, že to reklamuji u prodejce ŠKODA , následuje brblání, že lidé jezdí pro auta do Německa, já jim na to že úspora za to stojí a že mám ještě navíc záruku 3 roky...v ČR nemyslitelná věc.....tak z toho byli chlapci trošku špatní, nicméně budou to prý řešit. nemáte někdo zkušenost s drnčením tapecu zadních dveří, případně jak odstranit svépomocí ?????
×
×
  • Vytvořit nový...