Přejít na obsah

Superb 1,8 T


Shreek

Doporučené příspěvky

Ahoj, koukám na Tvé příspěvky a určitě máš na tom motoru něco špatně. Pokud je termostat v pořádku, tak se motor na 90°C ohřeje vždy. Turbo začíná zabírat už kolem 2000ot/ min. A to kolísání otáček jsem kdysi rešil taky a zjistil jsem, že to bylo zalepeným přepouštěcím ventilem z turba, zalepeným odvzdušněním klikovky a ješte jedním ventilem, ale už si nepamatuju který. Tohle samozřejmě diagnostika neodhalí. A to vše zavinila snaha ušetřit na oleji... Polský Castrol 5w-30 za 200litr.... Klapka a čidlo teploty nasavanýho vzduchu jsou docela odolné, ale tu už by diagnostika ukázala. Jakou ti ukazuje spotřebu palubní počítač? Pokud ti u ohřátého motoru na volnoběh ukazuje víc než 1l/hod, tak je neco špatně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je to motor z polska, nevím co tam lili předtím, ale teďka jsem tam měl castrol 5W40 na proplach (asi 5000km) a přes vánoce jsem tam lil Mobile 1 5W40. A ano když stojím se zahřatým motorem, ukazuje mi to kolem 0.6 - 0.8L/hod ... Jak jsem psal, turbo je nově repasované.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...