Leden 22, 201411 r Ahoj, koukám na Tvé příspěvky a určitě máš na tom motoru něco špatně. Pokud je termostat v pořádku, tak se motor na 90°C ohřeje vždy. Turbo začíná zabírat už kolem 2000ot/ min. A to kolísání otáček jsem kdysi rešil taky a zjistil jsem, že to bylo zalepeným přepouštěcím ventilem z turba, zalepeným odvzdušněním klikovky a ješte jedním ventilem, ale už si nepamatuju který. Tohle samozřejmě diagnostika neodhalí. A to vše zavinila snaha ušetřit na oleji... Polský Castrol 5w-30 za 200litr.... Klapka a čidlo teploty nasavanýho vzduchu jsou docela odolné, ale tu už by diagnostika ukázala. Jakou ti ukazuje spotřebu palubní počítač? Pokud ti u ohřátého motoru na volnoběh ukazuje víc než 1l/hod, tak je neco špatně.
Leden 23, 201411 r Je to motor z polska, nevím co tam lili předtím, ale teďka jsem tam měl castrol 5W40 na proplach (asi 5000km) a přes vánoce jsem tam lil Mobile 1 5W40. A ano když stojím se zahřatým motorem, ukazuje mi to kolem 0.6 - 0.8L/hod ... Jak jsem psal, turbo je nově repasované.
Říjen 20, 20159 r ne, to je v pořádku. Je to jen univerzální víko. Jiný 1.8T mají jiné cívky i jejich uchycení.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.