johnk Vloženo 12. Březen 2010 Sdílet Vloženo 12. Březen 2010 Zdravim, netusi nekdo, jak po vycisteni udelat zakladni nastaveni? Ve VISu mam jen postup na MPi, ale na FSI ne. Je to stejny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 14. Březen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Březen 2010 nikdo necistil skrtici klapku v 1.6FSI? to jsem si zase koupil exota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haski Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 Nejsem si uplně jistý, ale řekl bych, že to bude stejné. Postup: Paměť závad prázdná. Otočit klíčkem, nestartovat a nešlapat na plyn. Přes VAG načíst 01-motor pak 04-základní nastavení a zadat skupinu 060 vyčkat 10vteřin, kdy proběhnou řežimi klapky. Tím by to mělo být hotovo Podobně se přizpůsobuje i ventil zpětného vedení přes skupinu 074. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnk Vloženo 15. Duben 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 neni to stejne, naviv se to provadi s nenastartovanym motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Netvor Vloženo 15. Duben 2010 Sdílet Vloženo 15. Duben 2010 také si myslím, že to nebude stejné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fairek Vloženo 23. Květen 2017 Sdílet Vloženo 23. Květen 2017 tak jsem včera čistil klapku a seřídil jsem ji pomocí vcds jak píše haski a motor běží tišeji, spotřeba menší. Přikládám fotky klapky před a po čištení . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.