Publikováno Duben 20, 201015 r Lidi nemohl by se mi nekdo podivat na ty logy? je to z octavky 66kw.jen si chcu potvrdit me domenky jelikož tomu moc nerozumim, podle mě ten log tlaku turba vyšel v normě a podle mě to vypada na tu vahu vzduchu,ale ve VISu jsem něco zahlidl že by to mohl byt i nějaky snimač polohy pedalu http://www.uloz.to/4586261/log-01-010-xxx-xxx.csv http://www.uloz.to/4586262/log-01-011-xxx-xxx.csv http://www.uloz.to/4586263/log-01-003-xxx-xxx.csv tak jestli by mohl byt nekdo tak hodny a mrknout,byl bych vděčný
Duben 24, 201015 r Lidi nemohl by se mi nekdo podivat na ty logy? je to z octavky 66kw.jen si chcu potvrdit me domenky jelikož tomu moc nerozumim, podle mě ten log tlaku turba vyšel v normě a podle mě to vypada na tu vahu vzduchu,ale ve VISu jsem něco zahlidl že by to mohl byt i nějaky snimač polohy pedalu http://www.uloz.to/4586261/log-01-010-xxx-xxx.csv http://www.uloz.to/4586262/log-01-011-xxx-xxx.csv http://www.uloz.to/4586263/log-01-003-xxx-xxx.csv tak jestli by mohl byt nekdo tak hodny a mrknout,byl bych vděčný Osobně bych změřil současně kanál 3,8,11 tj. otáčky,požadovaný vzduch, skutečný, množství paliva požadované/skutečné, tlak v sání požadovaný/skutečný, střída plnícího ventilu. Zapni to, když budeš mít na trojku 1500ot/min. Potom dej plný plyn až to maxima a zastav záznam. Pak se můžeme bavit co se v motoru děje.
Duben 29, 201015 r Podle logu LOG-01-011-xxx-xxx je vidět, že turbo se roztáčí moc pomalu. Podle požadavku ŘJ je vidět, že chce přidat tlak, ale moc se jí to nedaří. Myslím si, že je to mohlo být spíše turbem (zadřené lopatky) nebo něčím to ho omezuje (třeba i ucpaný výfuk).
Květen 2, 201015 r Autor díky moc za rady,ale majitel to auto už prodal.Aspon tedka budu vedet do priste
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.