Přejít na obsah

Vycistil jsem skrtici klapku a vonobeh uz nekolisa


bArt_Teschen

Doporučené příspěvky

Musis na Vagu udelat zakladni nastaveni klapky...pak se to zklidni...tim jak to cistis tak rozhodis ten potenciometr a on pak nevi kde ma volnobezne otacky...

jeeeeeeee Chudas, ten samej co z vw clubu ?

JJ..Nalim mi o vikendu rikal ze si prej koupil Octavku bo co... :)

Njn, tak vidis, uz zase neco resim, na sraz jsem nemohl, mel jsem jinou akci, snad jindy, bo co :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otacky nekolisaji, ale zase drzi asi na 1300, sem tam to spadne na 800-900 jak ma ... co s tim ? Nekdo mi psal SW reset na VAGu ... nemuzu to nejak vyresetovat sam abych zase nemusel na VAG ?

V tom případě bych řekl, že kolísají... ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otacky nekolisaji, ale zase drzi asi na 1300, sem tam to spadne na 800-900 jak ma ... co s tim ? Nekdo mi psal SW reset na VAGu ... nemuzu to nejak vyresetovat sam abych zase nemusel na VAG ?

V tom případě bych řekl, že kolísají... ;)

ee. nekolisaji, behem dne se to uklidnilo, drzi to stabilne na cca 1100, dneska v servise nikdo nebyl, tak tam zajedu az zitra, jeste jsem pred chvilkou mel tu klapku venku a vycistil jsem ji totalne, uplne se leskne :) zitra tam zajedu na ten reset.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dík za informace. Mám na tebe pár dotazů:

Máš mechanický nebo elektornický plyn?

Jak jsi přeně čistil tu klapku? Předpokládám, že to šlo ven z auta.

Čistil jsi i odporovou dráhu potenciometru?

Kdysi jsem tu narazil na to, že k resetování ŘJ stačí buď odpojit baterku, nebo vytáhnout pojistku ŘJ. Ověřené to ale nemám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otacky nekolisaji, ale zase drzi asi na 1300, sem tam to spadne na 800-900 jak ma ... co s tim ? Nekdo mi psal SW reset na VAGu ... nemuzu to nejak vyresetovat sam abych zase nemusel na VAG ?

V tom případě bych řekl, že kolísají... ;)

ee. nekolisaji, behem dne se to uklidnilo, drzi to stabilne na cca 1100, dneska v servise nikdo nebyl, tak tam zajedu az zitra, jeste jsem pred chvilkou mel tu klapku venku a vycistil jsem ji totalne, uplne se leskne :) zitra tam zajedu na ten reset.

POčkej, chceš mi říct, že u tvého motoru je standardní mít volnoběžné otáčky, byť stabilně, na 1100?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otacky nekolisaji, ale zase drzi asi na 1300, sem tam to spadne na 800-900 jak ma ... co s tim ? Nekdo mi psal SW reset na VAGu ... nemuzu to nejak vyresetovat sam abych zase nemusel na VAG ?

V tom případě bych řekl, že kolísají... ;)

ee. nekolisaji, behem dne se to uklidnilo, drzi to stabilne na cca 1100, dneska v servise nikdo nebyl, tak tam zajedu az zitra, jeste jsem pred chvilkou mel tu klapku venku a vycistil jsem ji totalne, uplne se leskne :) zitra tam zajedu na ten reset.

POčkej, chceš mi říct, že u tvého motoru je standardní mít volnoběžné otáčky, byť stabilně, na 1100?

ne ne, to jistě ne, ale NEKOLÍSALY. Teď už je to OK, ani jsem nemusel na ten reset na VAG. Zkrátka si to cca po 100 km sedlo samo a otáčky jsou jak mají být, každopádně díky za rady s tou klapkou, dělala to opravdu ona ... Taky jste měli pravdu že čistící spreje atp. jsou na ho*no, chce to rozebrat a vyčistit, a že tam byl teda nános jako prase, tak o tom žádná ....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

otacky nekolisaji, ale zase drzi asi na 1300, sem tam to spadne na 800-900 jak ma ... co s tim ? Nekdo mi psal SW reset na VAGu ... nemuzu to nejak vyresetovat sam abych zase nemusel na VAG ?

V tom případě bych řekl, že kolísají... ;)

ee. nekolisaji, behem dne se to uklidnilo, drzi to stabilne na cca 1100, dneska v servise nikdo nebyl, tak tam zajedu az zitra, jeste jsem pred chvilkou mel tu klapku venku a vycistil jsem ji totalne, uplne se leskne :) zitra tam zajedu na ten reset.

POčkej, chceš mi říct, že u tvého motoru je standardní mít volnoběžné otáčky, byť stabilně, na 1100?

ne ne, to jistě ne, ale NEKOLÍSALY. Teď už je to OK, ani jsem nemusel na ten reset na VAG. Zkrátka si to cca po 100 km sedlo samo a otáčky jsou jak mají být, každopádně díky za rady s tou klapkou, dělala to opravdu ona ... Taky jste měli pravdu že čistící spreje atp. jsou na ho*no, chce to rozebrat a vyčistit, a že tam byl teda nános jako prase, tak o tom žádná ....

Šťastný to člověče....já už jsem udělal snad všechno, ale stejnek mi to lítá (už mi zbývá jen zkontrolovat ty parohy na motoru a vyměnit váhu)... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Šťastný to člověče....já už jsem udělal snad všechno, ale stejnek mi to lítá (už mi zbývá jen zkontrolovat ty parohy na motoru a vyměnit váhu)... :(

to je divny a vycistil jsi tu klapku poradne ? Myslim ze se uplne leskne jako nova ... vcetne tech zahybu, nebo lepe receno tech hran kam doseda to viko v klapce ? Hral jsem si s tim aspon hodinu nez jsem to uplne vycistil ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja mam 1.6 74 kw a kdyz je motor studeny tak mam take 1500otacek ale po ujeti asi 1 km nebo bezeni motoru cca 2 minuty to klesne ale musim mu pomoci seslpnutim plynu, sam si to motor nepohlida.Nikdy to nedelalo a ted uz 2 mesico to dela. Mam vycistit klapku a pak teda 12hodin a vic nechat odpojenou baterku na vymaz hodnot? ahoj a diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nějakej recept, jak vyčistit tu klapici by nebyl? -_-

S dotazem si připojuju? Je ta "škrtící klapka" toto? Jak jí vyndat a vyčistit?

Vypadaz ze asi jo, ale ja ji mam jinde, posilam vam chlapi foto, a navod jak ji vycistit ? No rozebrat uplne a vylozene vypulirovat hadrem, ja ho namacel do technickeho benzinu a drhnul a drhnul

post-26-1149488870.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja mam 1.6 74 kw a kdyz je motor studeny tak mam take 1500otacek ale po ujeti asi 1 km nebo bezeni motoru cca 2 minuty to klesne ale musim mu pomoci seslpnutim plynu, sam si to motor nepohlida.Nikdy to nedelalo a ted uz 2 mesico to dela. Mam vycistit klapku a pak teda 12hodin a vic nechat odpojenou baterku na vymaz hodnot? ahoj a diky

nene, pokud to chces hned OK, zajed na reset na VAG, ale ne na vymazani registru chyb, ale na reset ridici jednotky. Pokud to mas daleko do servisu, atd. tak pockej, sedne to samo po cca 100 km ... aspon u mne a mych znamych to tak bylo, sedlo si to samo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...