Publikováno Květen 2, 201015 r Chtěl jsem se zeptat na jednu věc, když koupím nějaký přívěsný vozík bez dokladů a registračních značek, jak ho zlegalizovat do provozu?
Květen 2, 201015 r Hele za ty starosti schánění dokladů z něčeho podobnýho a to že to koupíš za pár korun ti nestojí.Kup novej a máž ho na věčnost.Těch 10-16tis.kč za to stojí.Jen záleží jak velkej potřebuješ.
Květen 3, 201015 r Autor jo, máš pravdu, kašlu na starý bez papírů Upraveno Květen 3, 201015 r od Iguka
Květen 15, 201015 r Mel jsem stejny napad, ale kdyz mi bylo vysvetleno, co to vse obnasi, tak jsem radeji koupil s SPZ.
Květen 17, 201015 r Jedinej přiv.vozík kterej jde zlegalizovat,je vozík česky vyroby za tzv.teru,mělo to vyměnou oj a musí to mít doklad od vyrobce.loni jsem to absolvoval,pak stačí STK a pojištění a příhlásí to.Byla to kára na velkech kolech valnikoveho typu(4xbočnice).
Květen 21, 201015 r Jedinej přiv.vozík kterej jde zlegalizovat,je vozík česky vyroby za tzv.teru,mělo to vyměnou oj a musí to mít doklad od vyrobce.loni jsem to absolvoval,pak stačí STK a pojištění a příhlásí to.Byla to kára na velkech kolech valnikoveho typu(4xbočnice). Mno dovolím si nesouhlasit. Na podzim jsem si zrenovoval stoletej podvalník na převážení auta na závody (trošku atyp) a protože jsem k němu neměl papíry, tak jsem ho legalizoval jako individuální stavbu. Dle zákona existuje možnost výroby jednotlivého silničního vozidla. Jeho registrace je možná až po schválení technické způsobilosti k provozu na pozemních komunikacích. Problematiku výroby upravují ust. §§ 29 - 33 zákona č. 56/2001 Sb., o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích ................, ve znění pozdějších předpisů. Doporučuji seznámit se s pomínkami a následně se obrátit na příslušný úřad obce s rozšířenou působností se žádostí o povolení výroby. Pokud máte trvalý pobyt v Praze, můžete se obrátit na pracoviště v Praze 1, Jungmannova 29, 2. patro č. dveří 223, tel. 236005436, 236005424. Byl to teda porod, ale ve spolupráci s technikama z STK a pár dalšíma ochotnýma lidma se byrokratickej boj povedlo vyhrát. Hanz
Květen 22, 201015 r Věřím,že to určo jde,ale zaleží kolik ta legalizace vyjde,protože třeba karku za auto koupíš novou třeba už od 10tis a jetej pěknej tak kolem 5ti.
Květen 24, 201015 r Věřím,že to určo jde,ale zaleží kolik ta legalizace vyjde,protože třeba karku za auto koupíš novou třeba už od 10tis a jetej pěknej tak kolem 5ti. Mno já bych to měl s tím dvounápravovým podvalníkem horší, ale finančně asi třistapadesát za kolky, tuším něco okolo tisícovky za speciální technickou a nějaké drobné za telefonování a potom moře vlastního času se studováním parametrů, předpisů a norem. Jinak si myslím, že pokud bude přívěs tovární výroby (a nebude kradený - pozor, zabavěj ho bez náhrady a ještě jsou z toho potíže), tak by se to dalo zvládnout za celkem reálný peníze. Ale ten čas, to by byl asi balík. Hanz
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.