wagoo Vloženo 3. Květen 2010 Sdílet Vloženo 3. Květen 2010 Ti co maju diesla s DPF filtrom (filtrom pevnych castic) sa urcite casom stretnu s tymto problemom 001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High P0473 - 006 - Short to Plus Freeze Frame: Fault Status: 01010001 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 40 Mileage: 129915 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 11:42:07 Freeze Frame: Text: ¸Ç Torque: 56.0 Nm Speed: 0.0 km/h Voltage: 14.13 V Mileage: 360 km Text: 188 C Text: Sprievodny jav je zlta kontrolka na pristrojovej doske "vyfukove plyny" + motor moze ist do nudzoveho rezimu resp. vkuse recykluje (podla toho, v akom stave "zomrie" tento snimac). Problem vznika na senzore G450 (senzor odchylky tlaku). Je to senzor, ktory je zakruzkovany na Obr.1. Jeho part number je 076 906 051A -> cena cca 51 Eur . Staci tento senzor odpojit, prehodit za novy. Nasledne cez vag-com spustit "prisposobenie" 01 - Motor / Coding II / vlozit kod 30605 a pockat 10 sekund, potom kliknut na O.K. Nasledne sa odporuca urobit regeneracia filtra, a to 01 - Motor / Coding II / vlozit kod 21295 Po tomto ukone pobehat s autom aby prebehla regeneracia filtra pevnych castic Pri rozobratom dekliku na motore ODPORUCAM skontrolovat kabelaz pri senzore (prepinaca ventilu klapky chladica spatneho vedenia vyfukovych plynov ). Na moje nemile prekvapenie mal privodny kabel v mieste ohybu vydratu izolaciu (vid Obr.2) ... no comment 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lefa Vloženo 28. Červen 2017 Sdílet Vloženo 28. Červen 2017 Ahoj, chtěl jsem se zeptat jestli kódovaní probíhá při zapnutým klíčku, nebo při nastartovaném motoru. Kvůli té regeneraci díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PTiCA Vloženo 2. Září 2017 Sdílet Vloženo 2. Září 2017 Já bych ještě dodal pár screenshotů z přizpůsobením nového senzoru: 1. Výpis chyby 2. Zadání PINu pro provedení přizpůsobení senzoru G450 (PIN: 21295) 3. Úspěšné provedení přizpůsobení 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bullterier Vloženo 2. Srpen 2021 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2021 Ahoj . Mám motor BLS s DPF filtrem a při řešení problému jsem narazil na tento odkaz . Koupil jsem auto na opravu s tím že prodávající tvrdil následovné: Auto jezdilo normálně ale za jízdy se mu údajně poškodilo turbo a vrtulka vlétla do DPF. Vyměnil turbo za repasované ale DPF je ucpaný a tak on nechce problém řešit a raději ho prodá. Koupil jsem ho tedy s tím že nechám vyčistit DPF a nebo koupím nové . DPF filtr jsem vyndal a vyčistil s tím že byl průchozí / na začátku totál ucpaný - kvůli sazím nebylo vidět ani mřížkování / nandal zpět a při montáži zjistil že bylo měněno od motoru první čidlo na DPF . Motor jsem normálně nastartoval - více kouřil / bílá mlhovina / a jel to projet. Po ujetých cca 2 km motor ztratil výkon a auto začalo snižovat výkon motoru a rychlost / DSG převodovka / a začalo opravdu hodně kouřit od výfuku až nakonec chcíplo. Nešel nastartovat motor a tak jsem se pokusil o nouzovku - odpojil jsem tlakový spínač / snímač respektive hadičky a krokem dojel domů. Vymontoval jsem senzor G450 a lambda sondu a zjistil jsem že lambda je úplně obalená černými sazemi. diagnostika ukázala 4 závady motoru : První závada 000306- řada válců 1 sonda 1 P0132-000 - signál příliš vysoký - sporadická , Druhá závada 008787- řada válců 1 -sonda 1 negativní řízení P2253-000 zkrat na plus - sporadická , Třetí závada 008774 - řada válců 1-sonda 1 P2246-000 - referenční napětí zkrat na plus, Čtvrtá závada 001027 - ventil zpětného vedení výfuk plynu /N18/ chybná funkce P0403-000 . Smazal jsem závady a koupil jsem novou Lambda sondu a spínač G450 . Nastartoval jsem ale motor se začal během pár vteřin na volnoběh opět dusit a chcípnul . pokusil jsem se o nastartování ještě párkrát ale bez většího efektu. Začalo se kouřit z motoru v místě napojení turba na DPF / nevím přesné a tak jsem motor vypnul. Vyndal jsem opět lambda sondu a ta opět černá jak uhel / obalení sazemi. načetl jsem diagnostiku a tentokrát 2 závady . První 004374 - řada válců 1 - sonda 1 obvod vyhřívání P1116 - 000- přerušení a druhá závada 001139- tlakový snímač výfuku 1 /G450/ P0473-000- signál příliš velký . A teď poraďte někdo pokud můžete kde mám vlastně začít ???? Počítám že se DPF opět ucpalo / na 2 km ? / Zatím jsem koupil Senzor G450 , lambda sondu , na DPF vyměněná první sonda - majitelem přede mnou / viditelně nová / . Motor má najeto bez mála cca 300 000 a předchozí majitel byl rádoby Tuningář . Nějak se mně nechce řešit opravu stylem pokus - omyl ale za těch ,, pár " let co auta dělám tohle řeším poprvé a jsem dá se říci trochu ve slepé uličce. předem děkuji za jakoukoliv radu která povede k vyřešení problému a nebude ve stylu - prodej to a kup jiné nebo vyměň motor i s DPF Tak dík moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.