Přejít na obsah

Senzor G450 (Výměna + Přizpůsobení)


wagoo

Doporučené příspěvky

Ti co maju diesla s DPF filtrom (filtrom pevnych castic) sa urcite casom stretnu s tymto problemom

001139 - Exhaust Pressure Sensor 1 (G450): Signal too High

P0473 - 006 - Short to Plus

Freeze Frame:

Fault Status: 01010001

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 40

Mileage: 129915 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 11:42:07

Freeze Frame:

Text: ¸Ç

Torque: 56.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Voltage: 14.13 V

Mileage: 360 km

Text: 188 C

Text:

Sprievodny jav je zlta kontrolka na pristrojovej doske "vyfukove plyny" + motor moze ist do nudzoveho rezimu resp. vkuse recykluje (podla toho, v akom stave "zomrie" tento snimac).

Problem vznika na senzore G450 (senzor odchylky tlaku). Je to senzor, ktory je zakruzkovany na Obr.1. Jeho part number je 076 906 051A -> cena cca 51 Eur . Staci tento senzor odpojit, prehodit za novy. Nasledne cez vag-com spustit "prisposobenie" 01 - Motor / Coding II / vlozit kod 30605 a pockat 10 sekund, potom kliknut na O.K.

 

Nasledne sa odporuca urobit regeneracia filtra, a to 01 - Motor / Coding II / vlozit kod 21295

 

Po tomto ukone pobehat s autom aby prebehla regeneracia filtra pevnych castic

 

Pri rozobratom dekliku na motore ODPORUCAM skontrolovat kabelaz pri senzore (prepinaca ventilu klapky chladica spatneho vedenia vyfukovych plynov ). Na moje nemile prekvapenie mal privodny kabel v mieste ohybu vydratu izolaciu (vid Obr.2) ... no comment

post-10527-1272914720,4847_thumb.jpg post-10527-1272914731,0311_thumb.jpg post-10527-1272914744,9926_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 7 let později...
  • o 2 měsíce později...
  • PTiCA změnil název na Senzor G450 (Výměna + Přizpůsobení)
  • o 3 roky později...

Ahoj . Mám motor BLS s DPF filtrem a při řešení problému jsem narazil na tento odkaz . Koupil jsem auto na opravu s tím že prodávající tvrdil následovné:  Auto jezdilo normálně ale za jízdy se mu údajně poškodilo turbo a vrtulka vlétla do DPF. Vyměnil turbo za repasované ale DPF je ucpaný a tak on nechce problém řešit a raději ho prodá.  Koupil jsem ho tedy s tím že nechám vyčistit DPF a nebo koupím nové . DPF filtr jsem vyndal a vyčistil s tím že byl průchozí  / na začátku totál ucpaný - kvůli sazím nebylo vidět ani mřížkování / nandal zpět a při montáži zjistil že bylo měněno od motoru první čidlo na DPF . Motor jsem normálně nastartoval - více kouřil / bílá mlhovina /  a jel to projet.   Po ujetých cca 2 km motor ztratil výkon a auto začalo snižovat výkon motoru a rychlost / DSG převodovka / a začalo opravdu hodně kouřit od výfuku až nakonec chcíplo. Nešel nastartovat motor a tak jsem se pokusil o nouzovku - odpojil jsem tlakový spínač / snímač   respektive hadičky a  krokem dojel domů.  Vymontoval jsem senzor G450 a lambda sondu a zjistil jsem že lambda je úplně obalená  černými sazemi.  diagnostika ukázala 4 závady  motoru  : První závada 000306- řada válců 1 sonda 1  P0132-000 - signál příliš vysoký - sporadická ,  Druhá závada  008787- řada válců 1 -sonda 1 negativní řízení  P2253-000 zkrat na plus - sporadická , Třetí závada   008774 - řada válců 1-sonda 1 P2246-000 - referenční napětí zkrat na plus, Čtvrtá závada  001027 - ventil zpětného vedení výfuk  plynu  /N18/ chybná funkce P0403-000 .   Smazal jsem závady a koupil jsem novou Lambda sondu a spínač  G450 . Nastartoval jsem ale motor se začal během pár vteřin na volnoběh opět dusit a chcípnul . pokusil jsem se o nastartování ještě párkrát ale bez většího efektu. Začalo se kouřit z motoru   v místě napojení turba na DPF / nevím přesné a tak jsem motor vypnul. Vyndal jsem opět lambda sondu a ta opět černá jak uhel / obalení sazemi. načetl jsem diagnostiku a tentokrát 2 závady . První 004374 - řada válců 1 - sonda 1 obvod vyhřívání  P1116 - 000- přerušení  a druhá závada 001139- tlakový snímač výfuku 1 /G450/ P0473-000- signál příliš velký .  A teď poraďte někdo pokud můžete kde mám vlastně začít ????  Počítám že se DPF opět ucpalo / na 2 km ? /  Zatím jsem koupil Senzor G450 , lambda sondu , na DPF vyměněná první sonda - majitelem přede mnou / viditelně nová / .  Motor má najeto bez mála cca 300 000 a předchozí majitel byl rádoby Tuningář . Nějak se mně nechce řešit opravu stylem pokus - omyl ale za těch ,, pár " let co auta dělám tohle řeším poprvé a jsem dá se říci trochu ve slepé uličce. předem děkuji za jakoukoliv radu která povede k vyřešení problému a nebude ve stylu - prodej to a kup jiné nebo vyměň motor i s DPF Tak dík moc      

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...