Publikováno Květen 7, 201015 r Ráno přijdu do auta a na první nažhavení chytne bez jaký koliv problémů a chod motoru je normální.Asi po 10 až 20 sekundách vyskočí otáčky motoru na asi tak 1400 otáček a okamžitě chcípne motor.Pak nejde i po nažhavení nastartovat.Musím dát plný plyn a tak dlouho točit startérem až nastartuju.Za tepla chytá bez problému.Děkuji moc za radu a pomoc
Prosinec 29, 201410 r Zrovna resim úplně stejný problém. Jak je teplota pod nulou tak to dělá,jak je teplota nad nulou chytá to krásne. Už si s tým nevím rady zrovna ted kdyz jsou ty mrazy je to hrozny :-(
Prosinec 30, 201410 r Nechat zkontrolovat funkci žhavičů, vyměnit palivovej filtr, změřit funkčnost čidla teploty chladicí kapaliny. Samozřejmě musejí bejt OK i vstřiky a mimo jiný i například filtr sání.
Leden 15, 20169 r Ráno přijdu do auta a na první nažhavení chytne bez jaký koliv problémů a chod motoru je normální.Asi po 10 až 20 sekundách vyskočí otáčky motoru na asi tak 1400 otáček a okamžitě chcípne motor.Pak nejde i po nažhavení nastartovat.Musím dát plný plyn a tak dlouho točit startérem až nastartuju.Za tepla chytá bez problému.Děkuji moc za radu a pomoc Muze to byt filtrem jak jsi psal nize. Termo ventil zavre privod zpatecky do nadrze a ohriva naftu ve filtru, tim bych rekl ze se bude cerit bordel a treba i voda a tady bych zacal. Tobe to pomohlo.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.