U nafty to nebude delat remen od alternatoru, ten je napinan kladkou. Piskani zpusobuje remenice na klice, po zahrati to prestava. Lze ji sundat a prosroubovat obe casti tak aby se nehli. je to sice na prasaka, ale u me to funguje mnoho tisic km.
Cerpadlo neni na plovoucich sroubech, kole cerpadla je. Tim se nastavuje, ale je to na prd prace. Jen tak na okraj, napnout vic remen nelze, protoze jej napina kladka.
Prizhaveni se aktivuje otevrenim ne zavrenim dveri ridice. Jinak bych zacal u toho cidla, protoze to je zaklad pro zhaveni a nezhaveni s ohledem na teplotu.
Muze to byt spatnym predvstrikem, otacky budou vadnym cidlem a to kolisani "vykonu" muze byt zpusobeno nacatyn snimacem zateze motoru. Ten cerny potak na cerpadlo, hlavne se v tom nevrtat, nepojede to vubec.
To nejak nechapu s tema zhavicema, ale asi toho moc nevim. Jinak kolisajici teplota ma velky predpoklad na vadny termostat. Ani si nenapsal kolik ma nalitano.
Pro priste zkusit filtr, melo by stacit jej zespodu otevrit (plastovy ventil,POZOR pri utahovani at ho neservete) a nechat vytect sracky - prevazne vodu. Pokud to pomuze a pojede je problem ve zdroji sracek a to je nadrz.
U nafty je cerpadlo ovladane imobilizerem na stop ventil, ten uzavre privod a chcipne motor. To neresi ze mu to prestalo startovat, zhavilo to??? To je vzdy zacatek problemu.
Jak psal Kedarek1, pokud to dela jako by byla baterie KO tak je treba projit elektrickou trasu. Ale to snad ani vyucenemu autoelektrikari neni potreba zduraznovat. Stava se, ze je problem primo v kabelovych okach. jsou vyhrate a na hovno. Tam zacni a projdi to ke starteru a ukostreni ke karoserii.