Jump to content

Konny

Uživatel
  • Content Count

    1,334
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

1 Follower

About Konny

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 03/28/1988

Recent Profile Visitors

1,522 profile views
  1. To je uplne normalni vybava jakou mely predfaceliftove octavky. Mam to uplne stejny 👍
  2. Zdravím, nechci zakládat další téma, tak se zeptám tady. Chci dát sedačky z GIV do OI (mám je už prosezené a pořád se mi povoluje opěradlo u řidiče), včera jsem se na ně byl podívat, jsou v dost dobrém stavu, neprosezené, jen jsou zadní sedadla v celku. Pokud bych zkousl, že zadek bude v celku, bude mi pasovat opěradlo? Myslím si že jo, ale když jsem změřil opěradlo z golfu od spodní části po "zámek", tak jsem naměřil 39cm a u mě jsem naměřil 40,5cm. Výška opěradla je stejná, bude mi tedy zadek i tak pasovat (že by byl jinak posazený pant)? Mám se do pátku rozhodnout, tak prosím poraďte. Díky...
  3. Měl jsem stejnej problém, spotřeba oleje byla 1-1,5l/1000km, po výměně pístních kroužků a gufer na ventilech mám klid. Nyní mám od opravy najeto asi 22tis km a motor si olej vebere žádný , oprava vyšla na cca 11tis Kč
  4. Konny

    Zadní náprava

    Není lepší sehnat použitou dobrou nápravu za cca 1000,-?
  5. Ten zvuk vydává startér a je to způsobeno tím, že se po nastartování nestihne vrátit pastorek a protočí se s motorem. Řešení je vymontovat startér, vyčistit ho a promazat ložiska, pak budeš mít klid. Jinak u Octavek je tento problém častý, co tak poslouchám u ostatních majitelů co startují
  6. S nejvetsi pravdepodobnosti je spatnej Halluv snimac na vackove hrideli. Mel jsem ho spatnej a motor nesel vytocit na vic jak 5200 ot. Nech nejdriv udelat diagnostiku a urcite tam bude chyba na Hallove snimaci
  7. No jo no, já jsem zase nechápal proč se má dívat na štítek, když to tam není , hlavně že si teď rozumíme
  8. Přesně tak, člověk se učí celý život a já jsem taky v tomto chytřejší , vůbec by mě nenapadlo, že je více druhů štítků
  9. Wojnar: určitě tě neseru, protože mám jiný štítek, na kterém to není..., mám převodovku DLP, tak mi ukaž kde je napsaná , takže je asi víc druhů štítků EDIT: Derek má stejný ročník jako já, takže má i stejný štítek, takže nemá šanci to z něho vyčíst..., tak buď zajít do Škodovky nebo lehnout pod auto
  10. Libero to píše dobře, pokud se nepletu tak z toho datového štítku nezjistíš co máš za převodovku, sám jsem si ten štítek dekódoval a o převodovce tam nic není..., nejlepší je lehnout pod auto a podívat se jaký kód je vyražený na převodovce
  11. Vlez pod auto a mrkni se na spodek převodovky, je tam taková rovná ploška a v ní je vyražený kód převodovky, bude tam buď DUU (průser=hrozí ustřihnutí nýtů) nebo DLP (můžeš být v klidu, nýty jsou silné a ustřihnutí nehrozí)
  12. Nevím jestli je nějaký rozdíl mezi krytem pro naftu a benzín, ale tento je určený pro benzín http://www.cc-autodily.cz/ochrana-hnaciho-agreg-3_3?brand=SKODA&model=OCTAVIA
  13. Konny

    vymena znaku

    Kolik77: jak odstranit starý znak netuším, ale asi viz. Wojnar a nový znak dej z Fabie http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-fabia-facelift/znaky-napisy/skoda-fabia-predni-a-zadni-znak-original-nove-logo-id:7944.eshop , bude pasovat bez úprav
  14. To skrácené obložení (na úběžné části) je kvůli lepšímu brzdnému účinku (už před xx lety se tato úprava dělala např. u motorek co měly bubny) a co se týká toho bordelu, tak je ho opravdu hodně, ale zatím nic neměň, nejdřív vyzkoušej jak to brzdí popř. jak už ti tu radili, zajeď na STK si nechat změřit brzdy a pak podle výsledku řeš co dál, třeba to bude OK
  15. Určitě má být od oleje, protože snímá polohu kliky a ta se musí mazat olejem, tím pádem je od oleje i čidlo Jinak čidlo dát nové a bude klid, popř. můžeš zkusit odpojit Hallův snímač na vačce a zkusit nastartovat, pokud motor nepůjde nastartovat, tak je čidlo na klice 100% KO
×
×
  • Create New...