jozzef17 Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Zdravim, mam taky problem. Velmi sa mi hreju brzdove kotuce a to na vsetkych kolesach v predu viac ako v zadu ale aj tak je to taka teplota ze ked zastanem tak normalne citit ze sa nieco pali a az disk je teply a to nehovorim o kotuci ten je az zeravy. Skusil som ci nie su zatuhnute tie valceky tak som dvihol auto, stalacim pedal koleso stoji, pustim pedal koleso normalne sa odbrzi a ide volne takze sa ten valcek asi normalne vracia a to na setkych kolesach. Potom som rozmyslal ci to nebude uz starou brzdovodu kvapalinou ale dnes som sa previezol po ulici asi len 500 metrov bez brzdenia len tak na dojazd a predne kotuce hned boli letne. Dalej som rozmyslal ci nebude neaka chyba v diskoch lebo nemam originalne disky skoda ale neake 18" som uz kuipl s autom. Niekde som pocul nieco o nerovnakych dlzkach skrutiek ale nrozumiem aky by mala dlzka skrutiek vpliv na toto ked koleso ide volne ked je auto dvihnute. Dalej som robil to ze som si natrel tie myslim ze to volate ,,prasiatka,, a aj kotuc po obvode tam kde su tie drazky na chladenia ale nemyslim ze by som bol tie drazdy neako farbou zalepil ze by to teraz nechladilo. V dajakych loziskach to asi tiez nebude pochybujem zy by sa to prejavilo na vsetkych 4 kolesach. Fakt uz neviem na co by som sa mal pozriet. Dakujem za kazdu radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 18. Červen 2010 Sdílet Vloženo 18. Červen 2010 Je tu o tom mnoho psáno,stačí pořádně hladat.Jinak pokud se to hřeje bude chyba ve třmenech nebo jsou orezlý a pořádně nechoděj.zkontrolovat vodící kolíky třmenu tam to bývá nejčastějc.Pak i destičky musí v držákách-třmenech v drážkách chodit volně pokud ne je třeba důkladně pročistit.Kotouče pak ty desky neodtlačí od sebe a stále se třou o sebe Měl jsem ten samej problém po vypucování je vše ok.Pokud by to nepomohlo zaměřil bych se na hlavní brzdovej válec.Ten jsem taktéž měl čest vyměnit. Byl stále lehce natlakovanej i když jsem nestál na brzdě.Zjištěno pomocí vagu.Mám sice OII ale problémy podobný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jozzef17 Vloženo 11. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Červenec 2010 Vzdy nadavam na clanky kde na konci neni napisane ci bol problem vyrieseny alebo nie a ja sam som to zabudol urobit. Tak na dobre rady kolegu z OII /za co mu dakujem/ o vyčisteni a premazani vsetkeho co sa len dalo je problem odstraneny a vsetko funguje ako ma brzdy sa hraju len v ramci normi. Takze este raz diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 No mně to jakoby přibrzďuje když přeřadím z P na D ( na automatu). A i když stojím a pak se náhle rozjedu, tak mi to zahlásí jak velryba. Prostě je cejtit, že desky berou o kotouč. měl jsi to samé, nebo to bylo horší? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 14. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2010 (editace) Tak jsem provedl namazání měděnou pastou vodícího kolíku a bohužel stále když pustím brzdu, tak to občas škrtne, škrunde ... no prostě jsem jak velryba, tak až budu měnit desky, tak to rozeberu pořádně a promažu snad vše co jde, ale mám strach, že to asi nepomůže :-( Trvalo to pár dnů a byl klid. Zatim je to super - někde jsem četl, že měd se nemá ráda s hliníkem, ale kontroloval jsem to při výměně desek teď a vše ok. Editováno: 5. Prosinec 2010, autor: JohanJFV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan7770 Vloženo 22. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2010 ja som menil vsetko kotuce dosticky a po silnych mrazoch mi to po niekolkych pribrzdeniach zacne brzdit permanentne. potom ked chvilu pockam tak prestane ale ked zoslapnem pedal znovu niekolko krat asi 3-4 krat tak pedal sa da zoslapnut menej a znovu brzdi........nevie niekto cim to je som pred cestou a neviem co stym dik milan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PavelSv Vloženo 22. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2010 Tipl bych vodu v posilovači která zmrzla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan7770 Vloženo 22. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2010 Tipl bych vodu v posilovači která zmrzla mal som ho uz aj vo vyhrievanej garazi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 30. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 30. Prosinec 2010 tak myslím že to nic neřeší žes to měl ve vyhřívané garáži.Pokud už ti to jednou někde zmrzlo tak pak už je fuk kde to máš.Může to být opravdu tou vodou v kapalině.Nech si ji v servise proměřit a uvidíš.To je to nejjednodušší co můžeš udělat Teda aspoň dle mého Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milan7770 Vloženo 4. leden 2011 Sdílet Vloženo 4. leden 2011 tak myslím že to nic neřeší žes to měl ve vyhřívané garáži.Pokud už ti to jednou někde zmrzlo tak pak už je fuk kde to máš.Může to být opravdu tou vodou v kapalině.Nech si ji v servise proměřit a uvidíš.To je to nejjednodušší co můžeš udělat Teda aspoň dle mého tak sme to nasli .........voda v posilovaci bola ked bola zmrznuta som slapol na brzdu a v posilovaci vyletela segerka alebo zaistovaci kruzok ktory je celkom vzadu.....,musel som otvorit posilovac zozadu......ten sa zasekol a posilovac sa nevratil a preto brzdil stale....to je zamnou ale teraz aj po odvzdusneni ma pedal velky mrtvy chod....berie az od polovicky.......takze vymena hlavneho valca,vysledok to iste....uz tri dni sa stym hraju v skodovke a nevedia co stym........ked som im povedal ze nech to skusia z VAGom tak zacal prskat ze on je mechanik a tak to musi ist tiez...ale aj v dielenskom manuali jepostup opisany tak ako to on robi Potřebné speciální nářadí, kontrolní a měřicí přístroje a pomocné prostředky ♦ Zajišťovač brzdového pedálu, např. -V.A.G 1869/2 - ♦ Přístroj pro plnění a odvzdušňování brzd např.-ROMESS S15- ♦ Odvzdušňovací nádobka (běžná) ♦ Brzdová kapalina ⇒ Kap. 00-3 Odvzdušňování brzdové soustavy u vozidel s ABS se provádí stejně jako u vozidel bez ABS Doodvzdušnění Následně musí být po připojení plnicího a odvzdušňovacího přístroje brzdový systém odvzdušněn. K tomu je zapotřebí 2. mechanika: – Sešlápnout velkou silou brzdový pedál a držet. – Otevřít na pravém zadním třmenu odvzdušňovací šroub. – Sešlápnout až nadoraz brzdový pedál. – Uzavřít při sešlápnutém brzdovém pedálu odvzdušňovací šroub. – Pomalu uvolnit brzdový pedál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.