Přejít na obsah
  • Vytvořit účet
peterup

Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena

    Doporučené příspěvky

    Ahoj, potrebujem vymenit predne kotuce a platnicky. Aku kombinaciu by ste doporucili? nie origo SA. Ate, textar??? Popripade mix znaciek kotuc vs platnicka?  Co vam najlepsie fungovalo?

    Viete niekto akej znacky su prvovyrobne origo kotuce a platne?

    Dakujem

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Iba to tu skusim obcerstvit.....volili by ste strikne skodovacke diely,alebo kludne aj nieco ine?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Takze nakoniec stavka na istotu.Kupil som originaly.Pre mna ale prekvapenie,ako rychlo zmizli zadne platnicky/mam 43000 a maju asi 3mm a zacinaju byt hlucne/ a ako je skorovany zadny kotuc/slabost koncernovych brzd od fy Lukas/,takze zadok menim komplet a zaroven preventivne vymenim aj predok/iba platnicky,kotuce su ok/,aj ked ten je este vpoho.Kedze som v tretom roku,hned aj brzdovku a mam pokoj.

    Editováno na Patrik1971

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Tak musím říct,pokud originální destičky vydrží pouze 43000,tak už bych do originálních nešel,pokud teda nejsi velký závodník brzda plyn :-)

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    před 3 hodinami, AntonioB721 napsal:

    Tak musím říct,pokud originální destičky vydrží pouze 43000,tak už bych do originálních nešel,pokud teda nejsi velký závodník brzda plyn :-)

    Zavodnik s dizlom,neblazni a som uz stary paprda,tak klido pido jazdim.Proste brzdia,ale miznu rychlo,u 4 kolky na moje prekvapenie hlavne vzadu.Ved uvidis,co spravia na tvojom TSI,

    Presne,ako pise Martin.Je aj tu niekde v nejakej teme,ze brzdy na 3kovej rade miznu rychlejsie,ako jarny sneh.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    To je mazec,takže destičky stojí za prd. No já dával u 2 Superbu ATE a můžu říct že s těmi jsem byl spokojen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    mam podobnu skusenost. po 91t km idem do servisu a zadne dosticky mam total zodrate. tak mam nachystane ATE komplet, pretoze tie originaly strasne hrdzaveli...

    takze som zvedavy kolko vydrzia...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Presne,slabost koncernových brzd Lucas.Platnicka sa lepi na kotuc a ten koroduje.Moje 2,5 rocne zadne brzdy vypadaju ako 10rocne.Mam kupene original,ale uz vraj modifikovane,uvidim,ako sa budu spravat ony.

    Pamatam si,ze zadne na firemnej Caravelle tiez takto hrozne vypadali po 10000km.Brzdit brzdia,ale na oko otras.

    Editováno na Patrik1971

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    hej. asi to bude tak. kolega na 2rocnom passate ma uplne rovnaky problem, dokonca aj na dalsom  4rocnom passate to iste...

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Dnes jsem také koukal na destičky,auto má necelých 40tis km a už téměř nic nevidím vpředu,zadek trochu lepší.Ovšem přední kotouč má i malou hranu.To snad budu s prvníma deskama měnit i kotouče vpředu..

    Mají ty přední destičky signalizaci? A dělají už tedy nějaké odolnější? Taky jsem někde zahlédl ve světě motoru,že o tom psali,že brzdy nevydrží..

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Signalizaciu maju,ale nedoziju sa jej,lebo zacnu byt hlucne a klepotat skor,ako sa signalizacia rozsvieti.Ja ich preto za 2 mesiace vymenim preventivne so zadnymi,pretoze vypadaju takto:huh:

    20180223_121614.jpg

    20180223_121321.jpg

    Editováno na Patrik1971

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Mam najeto 70 tisic km a desticky jeste vsechny 3 mm....

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Po necelých 70 tis. na predu možno ešte aj 90%, ale na zadu max 30%  O-o

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Takze som nakoniec predne platnicky nemenil.Na odporucanie servisu su este viac ako dostacujuce.Vymenene teda iba komplet zadne.Konecne to nehuci,nevybruje a aj na oko to vpoho konecne vypada.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Výměna zadních kotoučů i destiček v 44 tis.km, předek je OK.

    V kotoučích byly drážky cca 1mm hluboké...

    Superb Combi 2,0TDI 4x4 (110kW) 

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    Vloženo (upraveno)

    Ze by to bolo fakt kvoli pouzivaniu toho autoholdu?

    Aj Vase zadne kotuce vypadaju/teda vypadali/ tak spatne,ako tie moje na prilozenom obrazku?

    Editováno na Patrik1971

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No, nejsou od toho daleko. Ale na zadek mi brzdil víc už dvojkový superb 4x4 s manuálem... Tak nevím, jestli to může být autoholdem.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Autohold ani rozjezd na neoblokovanou ruční brzdu nepoužívám... Jen parkuji ve vlhčí garáži, kde nejen brzdy dostávají přes zimu zabrat - jestli to ale s jejich rychlým opotřebením může souviset, netuším.

    A ano, kotouče vypadaly jako ty na fotkách od Patrik1971.

    Podle technika z autorizovaného servisu prý dosud podobný případ neřešili.

    Auto mám z prosince 2015.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky
    V 8. 5. 2018 na 17:15, mihaal napsal:

    Autohold ani rozjezd na neoblokovanou ruční brzdu nepoužívám... Jen parkuji ve vlhčí garáži, kde nejen brzdy dostávají přes zimu zabrat - jestli to ale s jejich rychlým opotřebením může souviset, netuším.

    A ano, kotouče vypadaly jako ty na fotkách od Patrik1971.

    Podle technika z autorizovaného servisu prý dosud podobný případ neřešili.

    Auto mám z prosince 2015.

     Ahoj tak všichni to mají stejné,nekvalitní kotouče.v servisech všichni mluví stejně.Vezmeme vám auto na záruční opravu ,máme na to měsíc.Kotouče vymontujeme a pošleme do škodovky ,ta pošle kotouče dodavateli a ten posoudí oprávněnost reklamace.Náhradní auto nedají ,není nárok .

    Škodovka se hádá a nechce servisům věřit.Servisy jestli vymění kotouče okamžitě,náklady jdou za servisem.Je to k pláči jak se k takovému problému staví výrobce auta za mega.Když vše posoudím, koupím kotouče jiné než origo,nechám vyměnit.   Plusy :nemusím čekat,a vydělám ,nedostanu infarkt,poučím se o další koupi.Do smlouvy si dám náhradní vozidlo.

    Mínusy :Zaplatím kotouče.

    Na Supu 2 zadní 140000Km Přední 110000km.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravím lidi dotaz, jak je to s výměnou? je to uplně stejné jak na superb 2? jedná se mi o zadek a Brzdový kotouče.

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Zdravim.

     

    puvodni brzdy jsem menil cca pri 30.000km - nejprve zadni, ale vymenil jsem hned i predni, zatim pouze desticky

    Jako nahrada tam sli ATE ceramic, ale nejsem moc spokojen s vydrzi.

    Mam najeto cca 17.000 a pri brzdeni z vyssich rychlosti uz zacinaji hlucet - tipuju, ze to budou opet zadni.

    Jelikoz mam skoro 50.000km, cekam ze bude dalsi vymena.

    Ma nekdo zkusenost, jaky typ je pro tento typ vozu a jeho (docela caste na limitu) uziti nejvhodnejsi?

    Bavime se o klasickych znackach, nechci nakou exotiku za tisice eur.

    Nake doporuceni, treba jestli Brembo, EBC... nebo treba info, ze tim nic neziskam a zustat treba u premiovych rad Ate, Zimmerman?

     

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pri tech 30 tis byla prva vymena uz nutna s ohledem na sjeti? Pokud ano, musis enormne brzdit (srovnavam se stavem mych pri stejne kilometrazi). Kola mas 18 nebo 19?

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    No, takhle.

    Otazka je trocha mimo to co se ptam, ale rad odpovim i na tohle.

    Co je to enormne brzdit?

    Auto vyuzivam v soulade s jeho potencialem, takze mesto, okresky - to asi jako kazdy.

    Ale obcas dalnice, treba Nemecko - a tam jedu proste jak chci, kdyz parkrat zabrzdim z 230 na 130, tak je opotrebeni asi vyssi, plus pouzivam autohold fci a auto je 4x4.

    Bud na tomto foru nebo i OIII jsem zahledl nekolik prispevku ve smyslu, ze 4x4 zere samo o sobe ty zadni desky docela rychle, (mozna diky autoholdu),

     

    Zpatky k memu dotazu.

    Ja neresim, jak rychle jsem je sjel, ono - nenapsal jsem to, ale budiz, ted to upresnim - duvod vymeny byl ten, ze ty puvodni desticky (zadni) sice nebyly sjete (tak max. 50%) ale pri intenzivnim brzdeni vydavali sileny hluk.

    Tohle tady i nekde na foru rozebirali, ze desky jsou mrtve davno pred tim, nez to zacne indikovat ten snimac opotrebeni.

    A ja se nechci zabit, nebo usetrit par desitek eur jen proto, ze mi auto a dokonce ani servis nesignalizuje nutnost vymeny.

    Jelikoz origo (vzhledem ke katovani kostu, viz www.dfens-cz.com, pokud nekdo nezna) nebudou top, vychazel jsem z toho, ze tam je neco bezneho a vymenit to je rozhodne _dobry_ napad.

    Takze tam sli komplet ATE ceramic, dle rady brachy, ktery je i servisak, pry je to trida.

    Ovsem po roce, opet dalnice, opet par brzdeni z 200+ na 110 a ony hluci znova.

    Pravda, kotouce jsem nemenil, ale od ATE jsem cekal vic, nez od originalu.

     

    Do fora to pisu ne z duvodu, abych rozebiral, proc jsem desky menil po 30t kkm, ale z duvodu, ze tady bude asi vic majitelu podobne motorizace a kteri ji, mozna jako ja, podobne i vyuzivaji.

    Pokud bych jezdil kolem baraku, tak mi staci 1.4tsi, mam 206kw z duvodu, ze ten potencial motoru vyuzit chci.

    Takze chci poprosit, pokud nekdo mate realni zkusenosti, co z bezne dostupnych veci je na trhu k mani a je to lepsi nez origo nebo ate ceramic, tak sem s tim.

    Mozna nekdo prodelal tuning i brzd a umi k tomu neco rict?

    Obvykle mi k autu (treba 1autodiely.sk) najde bezne znacky, ferodo, ate, zimmerman, ovsem nasel jsem i znacky EBC, brembo - obcas za silene ceny (treba sada kotoucu 250eur apod).

    Proto se ptam, jestli ma nekdo zkusenost s tim, jestli jit do techto drahych komponentu ma smysl.

    Zkousel jsem i zahranicni fora, nic kloudneho jsem nenasel, primo tuning brzd (s vymenou treba brzdicu) nehledam.

     

     

    Editováno na Kamo1969

    Sdílet tento příspěvek


    Odkaz na příspěvek
    Sdílet na ostatní stránky

    Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

    Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

    Vytvořit účet

    Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

    Vytvořit nový účet

    Přihlásit se

    Máte již účet? Zde se přihlašte.

    Přihlásit se

    ×