Saxo Vloženo 13. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2010 (editace) Zdravím, u šipky na obrázku pod tím bílým uzávěrem mi utiká chladivo z klimatizace. Poradí mi někdo číslo dílu, případně cenu? Nebo jestli se to dá nějak nebo něčím utěsnit? Únik mě zjistili v servisu a jen pro jistotu aby mě nenatáhli bych chtěl vědet, jestli se to nedá sehnat jinde.... Díky Saxo Editováno: 13. Červenec 2010, autor: Saxo 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abit Vloženo 13. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2010 Jestli si myslim spravne, tak je to vysousec. Nedavno mi ho menili a stal me 490,- Kč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 14. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2010 Zdravim...u mé OII našli v servisu to samé. Měl by to být výparník a uniká to u té bílé zátky, která bohužel nejde vyndat a přetěsnit. Říkali mi, že u novějších OII se ten výparník dá vyměnit, ale u starších OII se musí koupit celý chladič, což vypadá podle obrázku i na tvůj případ. Já chladič koupil v cc-autodíly ( originál) a stál kolem 2 600,-Kč. Dneska jsem odvezl auto na výměnu. Nabízeli mi výměnu v autorizovaném servisu, ale když mi řekli, že to je práce na 5 hodin, tak jsem si to rozmyslel. Protože při jejich účtování na hodinu, by práce vyšla skoro stejně draho jako chladič. Tak jsem to dal raději místnímu mechanikovi, kde to bude za pár kaček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saxo Vloženo 14. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2010 No u me se to prave vcera pokousel rozdelat ten bilej oznacenej dil a to se mu nedarilo. Tak se ma dneska ozvat jestli to sezene samotny nebo co dal, pokud se musi vymenit celej chladic, tak co se da delat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 14. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2010 No v servisu mi říkali, že to jednou zkoušeli taky rozdělat na nějakým starým chladiči, ale povedlo se jim to vyndat s tím, že to prasklo... Já už se těšim až budu mít auto dneska hotový a konečně budu jezdit s klimou, protože v tomhle vedru to nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saxo Vloženo 14. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2010 Tak presne jak rikas, jsou 2 verze chladice s vyparnikem. Jedna starsi - u toho se vyparnik neda rozdelat a vymenit a ty novejsi se da normal vymenit. Pry to skodovka tomu komu se ta prvni verze rozbila vymenila za novejsi, pokud to auto bylo jeste v zaruce. A tomu komu se to rozbilo pozdejc, klasicky smula. Na ty fotce v cc-autodily maj ten chladic nejspis bez toho vyparniku, takze se musi koupit zvlast...to me zajima asi nejvic. Dej mi pak jeste vedet, az to budes mit opraveny, kolik te to stalo i s vymenou. Diky Saxo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Carlito Vloženo 14. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2010 (editace) Viete napisat, od ktoreho MR sa montoval ten novsi vyparnik ? A podla coho zistim, ze mam ten novsi . Dik Editováno: 14. Červenec 2010, autor: Carlito Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 15. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 Tak to opravdu nevím, od kterého roku to začli dělat. Ale co mám tento nový, tak vypadá, že už se tam ten výparník dá vyměnit. Jinak dneska mi volal mechanik a je to šílená práce vyměnit ten chladič. Musí se vyndat nárazník, světla a aby se vyndal ten chladič na klimu, tak se musí vyšroubovat celý čelo se všema chladičema, protože šrouby jsou z druhé strany od motoru. Byl také docela nasranej, protože ten muj objednaný chladič z cc-autodíly je nějakej zfušovanej, i když jsem objednal dražší (psaný jako originál). Byl prej celý zkřívaný a některé díry vůbec nesedí, jak by měly. Tak to tam nějak uchytil, ale neni to ono. Také musel koupit nalepovací pásku, která by na to novém chladiči také měla být. Tak snad až to dneska naplní, tak to nebude nikde unikat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saxo Vloženo 15. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 15. Červenec 2010 (editace) Uff, tak to je docela na dve veci...taky me to ceka a tak malicko cekam, jak to dopadne u tebe. Pripadne kolik te ta cela sranda stala i s vymenou... Editováno: 15. Červenec 2010, autor: Saxo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 Tak klima chladí nádherně. Cena výměny i s náplní byla 2753,-Kč ( je v tom i fridex, těsnění a 2 gumičky). Cena chladiče byla kolem 2500,-Kč. Takže mi OII zase stála dost peněz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saxo Vloženo 21. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 (editace) Tak aktualne, nechal sem vyndat chladic na klimu, opravit u jednoho chlapka tady u nas - s tim, ze mu ta zatka praskla, ale mel nahradni, utesnil to, odzkousel a zase vraceno zpet do auta. Netusim, proc ti sundaval naraznik, svetlo a celo s chladicema...? Uz akorat nechat naplnit klimu a pobezi to. Oprava chladice a vyndani - zadelani 800 + 600 Kacek. Editováno: 21. Červenec 2010, autor: Saxo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 Tak to gratuluju..a jak jste ten chladič tedy vyndali?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 21. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2010 (editace) Šrouby na chladiči jsou zepředu a jsou přístupný. Editováno: 21. Červenec 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 To je divný ... já je mam ale ze zadu, kam se bez sundání celého čela nedostaneš .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Saxo Vloženo 24. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Od patku mam naplnenou klimu a zatim vse bez problemu... Tak to je divny, ze mas srouby obracene. Nemel si to treba bourany, ze by to nekdo takhle udelal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RemyZero Vloženo 24. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2010 Bouraný to nebylo .... To je jedno, hlavně že už klima chladí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rx6 Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 ...nejlepe je vyndat kondenzator-chladic klimatizace smerem k motoru. Vynda se i s vodnim chladicem, ze kterehio se pochopitelne musi vypustit chladici voda a odpojit hadice. POte na stole jen vymenite kondenzator klimatizace za jiny a opet to vse smerem od motoru date do kupy. Je to rychlejsi nez jit na kondenzator zepredu - od narazniku. Jinak si neplette kondenzator,chladic a vyparnik, potazmo odlucovač vlhkosti, z ktereho prez zatku unika chladivo nejvice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 10. Červen 2011 Sdílet Vloženo 10. Červen 2011 výparník je odlučovač vlhkosti??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rx6 Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 (editace) výparník je odlučovač vlhkosti??? nenee, vyparnik je "uvnitr" vozu, kapalina se zde meni v plynne skupenstni, pote jde do kondenzatoru, ktery je pred chladicem a soucasti kondenzatoru-chladice klimatizace je i odlucovac vlhkosti. ten z chladiva odebira vlhkost, ktera by delala potize na expanznim ventilu(zamrzal by). Tot asi vse Editováno: 12. Červen 2011, autor: rx6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nekrisek Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Ahoj, taky to řeším, vyměnit jde - musí se ale spodem a dá se koupit i za cca 400 bez DPH ... Volal jsem do Škodovky a ty za dehydrátor - vysoušeč chtějí 1790,- Výměna je spodem - viz obrázek. To horní víčko je na případné doplnění nebo výměnu vnitřku (keramických kuliček a dalších ... ), prodává se to i jako náhradní díl a stojí to asi 60 Kč, ale neznám zatím nikoho, komu by se to povedlo povolit, aniž by to ruplo, tak musí jít stejně celý vysoušeč, ale stojí pár šušní. Doporučená výměna je na autech po 5ti letech provozu nebo při otevření soustavy (výměna kompresoru, hadic, .... .... ). Já dávám ted jiný kompresor, tak ho měním s tím automaticky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rx6 Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Vymena pouze vysousece je mozna jen u nekterych typu kondenzatoru-chladicu klimatizace. Chce se poradne podivat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nekrisek Vloženo 17. Červen 2011 Sdílet Vloženo 17. Červen 2011 Vymena pouze vysousece je mozna jen u nekterych typu kondenzatoru-chladicu klimatizace. Chce se poradne podivat... To je pravda, taky jsem to teď zjistil, když jsem to rozdělal, ale do vysoušeče, co je pevně přidělaný k chladiči jde koupit náplň - asi za 70 Kč, problém je v povolení toho šestihranu zvrchu ... ten snad fakt nejde povolit ... nebo jak se to dá měnit? Přece nebudu vyhazovat celej chladič? To dřív ukroutím chladič, než povolí ta bílá plastová zátka s šestihranem. Díky za tip. U odnímatelného je to jasné, ale potřebuji vyměnit teď jeden vysoušeč nebo náplň na pevně přidělaném chladiči a téměř nikdo to nemění - ani servisy, ignorují to a to se mi nelíbí. Pokud nebude jiná možnost, tak půjde chladič ven, nestojí zase svět, ale zbytečně 2500 vyhozenejch pokud je šance výměny náplně vysoušeče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toliko Vloženo 17. Červen 2011 Sdílet Vloženo 17. Červen 2011 je otazka, jestli odlucoovac vlhkosti jde vymenit samostetne (to u pevne pridelaneho odlucovace vlhkosti)....Ted jsem se vratil jsem se z dilny, kde jsem menil komplet dochlazovac za jiny, ktery ma jinou zatku(torx), ale neni to jeste tip, kde jde vysousec vymenit samostatne. Stary, demontovany dil kde chci odvrtat plast.zatku a podivat se, jak vlastne odlucovasc vypada. Druha vec je ta, jestli jde provest napr. jen regeneraci odlucovace a to bud vysusenym dusikem, nebo nejak jinak. Pokud to nekdo vi, diky za tip. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rx6 Vloženo 19. Červen 2011 Sdílet Vloženo 19. Červen 2011 (editace) Take jsem pracne odvrtal plastovou zatku na kondenzatoru klimatizace. Svete div se, po oddelani zatky se zde nachazi pouze plastove udelatku (dve tycky spojene dvema plast. krouzky) ve kterem je plateny sacek s aditimem. Presne takove ty kaminky, ktere bezne nachazite ve vyrobcich, aby vam pohlcovali vlhkost. Takze ja zkusim tento sacek "zrenegerovat"vysusenym teplym dusikem, udelat novou, kovovou zatku a hura do kompletace. Chladic bude slouzit jako zalozni a myslim si, ze neni duvod aby nefungoval. Editováno: 19. Červen 2011, autor: rx6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nekrisek Vloženo 22. Červen 2011 Sdílet Vloženo 22. Červen 2011 Take jsem pracne odvrtal plastovou zatku na kondenzatoru klimatizace. Svete div se, po oddelani zatky se zde nachazi pouze plastove udelatku (dve tycky spojene dvema plast. krouzky) ve kterem je plateny sacek s aditimem. Presne takove ty kaminky, ktere bezne nachazite ve vyrobcich, aby vam pohlcovali vlhkost. Takze ja zkusim tento sacek "zrenegerovat"vysusenym teplym dusikem, udelat novou, kovovou zatku a hura do kompletace. Chladic bude slouzit jako zalozni a myslim si, ze neni duvod aby nefungoval. Foto by nebylo? jak to vypadá pod zátkou? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.