Přejít na obsah

Škubání převodovky DSG v nízkých otáčkách


zednar

Doporučené příspěvky

Tak jen bych chtěl dodat, že cukání se od návštěvy Tukasu, kdy se mi na diagnostické jízdě už ani neobjevilo (jako na potvoru), neprojevilo. Zatím jsem opatrně optimistický, ale mám takovou teorii, že po výměně onoho termostatu na DSG se převodovka postupně zadaptovala. Po výměně to ještě škubalo, ale od druhého dne už týden úplný klid :)

 

Tedy, pokud to někomu pocukává v nízkých otáčkách jen po dlouhém zahřátí, doporučuju výměnu termostatu na DSG - ještě doplním, že se mi dlouho zahřívalo mj. auto, což mě právě vedlo k té teorii, že se přehřívá DSG :)

 

Jinak, zde šikovný odkaz, který mě na tezi navedl - http://supervag.com/wp-content/uploads/2016/02/DiagCON-prevodovky2-web.pdf

Editováno: , autor: hkr
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zdravím,

po dlouhé době se na vás obracím s prosbou o radu. Oct. II 1.9TDI DSG, najeto ?220.000km :-) 
Závada: Projevuje se škubání při rozjedu. A to z 0-... . Je to hodně znatelné škubání doplněné ozvučením, co škubnutí, to tupá rána. Dělá to hlavně při rozjezdu do kopce a při prudkém rozjezdu. Je to cca 5x škubnutí. Když se rozjedu pomalu tak to neudělá, s ohřátou převodovkou/motorem se to zhoršuje, naopak studené auto to udělá málokdy.
řazení 1-2,2-3...... atd je naprosto plynulé, podřazování také bez problémů. dělá to opravdu jen při rozjezdu z 0.

Závada je už cca 4 roky (s autem se najedou asi 3.000 ročně)

Co bylo v průběhu posledních dvou let měněno: Poloosa (L i P), veškeré silentbloky na motoru i převodovce, výměna olej + filtr v přev.

Jsou nějaké indície že by to mohl dělat dvouhmotový setrvačník, který rozvibruje motor při rozjezdu. 

Prosím když někdo bude mít zkušenost, nebo nápad budu rád, nechci dávat 20k  a zjistit že to bylo zbytečné. :-/

 

Děkuji Marek

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

 

Ahoj vespolek,

mam SII 3.6 s DSG a obcas se mi pri rozjezdu po stani v kolone/na semaforech stava, ze auto neprijemne skubne - pri tom na maxidotu problikne zarazena rychlost, resp. zmizi (D1 -> D -> D1). Pri jizde a razeni zadne problemy nejsou, ale toto je dost vopruz. Auto ma najeto 64t, olej se na 60 menil.

Mechatronika, vymena a tak? 

V 15. 5. 2016 na 23:20, Mylen napsal:

presne tohto problemu sa neviem zbavit.. ziadna chyba na diagnostike prevodovky ani motora.... :/

 

Ahoj,chci se zeptat,zda jsi nějak vyřešil ten problém?

Mám něco podobného,jen s tím rozdílem,že to neškubne,

Editováno: , autor: zvonak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 8 měsíců později...

Mam dotaz na pana FrantisekM. SZ nesla poslat.

Dobry den. Mam Octavia 2 1.9tdi 77kw, 6DSG. Zda se mi, ze pri podrazovani z 3 na 2 v rezimu D nejak divne vystavi spojka, jakoby prudce a provazi to takovy neobvykly zvuk. Jinak se mi zda, ze radi hladce, z 1 na 2 krasne preradi i bez plynu. 

Muzete mi poradit cim by to mohlo byt, zda jste se s tim setkal a pokud ano, umel by jste to opravit? Byvaji opravy financne hodne narocne?
Slysel jsem zde neco o kalibraci, ale moc tomu nerozumim.
 
Diky. Lukash 
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 6 měsíců později...
On 3/26/2012 at 12:19 AM, KRYSIMLADE said:

Ahoj, kuciii, to je presne ono tak se to projevuje! Musi se to zkalibrovat ;-) A co je nejhorsi ? Servis to nevi a neumi... Smutne, ale pravdive. 103kw Okinu. 103kw Supa2 jsem takto delal. Je to zdlouhavy zpusob, ale jedinej co tomu muze pomoci. Kazdopadne je tam i nejake riziko a proto jsem to delal jen nej kamosovi, ktery mi ,,podepsal,, revers a ex pritelkyni. Ovsem zafungovalo !

Ahoj, vedel by si napisat postup ako kalibrovat dsg? Mam tieto iste problemy. Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...
V 1. 12. 2018 na 13:32, xlukash napsal:

Mam dotaz na pana FrantisekM. SZ nesla poslat.

Dobry den. Mam Octavia 2 1.9tdi 77kw, 6DSG. Zda se mi, ze pri podrazovani z 3 na 2 v rezimu D nejak divne vystavi spojka, jakoby prudce a provazi to takovy neobvykly zvuk. Jinak se mi zda, ze radi hladce, z 1 na 2 krasne preradi i bez plynu. 

Muzete mi poradit cim by to mohlo byt, zda jste se s tim setkal a pokud ano, umel by jste to opravit? Byvaji opravy financne hodne narocne?
Slysel jsem zde neco o kalibraci, ale moc tomu nerozumim.
 
Diky. Lukash 

Ahoj.Jak to dpadlo? Mám to samé?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...