Přejít na obsah

Záplavy :-(


Ondrero

Doporučené příspěvky

Ahoj,tak jsem se dnes ve 4 ráno probudil a zjistil že máme celou zahradu a barák přes půl metru pod vodou.

Bohužel to odnesla i moje Octávka.Voda až do půlky dveří,potopené i sedačky,v motoru naštěstí voda nešla až po alternátor.

Z vody mě musel vytáhnou traktor.Vodu v interiéru jsme zatím dostaly ven jen kýblema.

Otázka je,co teď s tím když venku stále prší:-(.

Půjde to auto ještě zachránit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem se na to auto mohl konečně podívat.Měli jsme dost starostí s barákem a odklízením.

Ale k věci:Octule už ten pvní den jela,ale při natočení klíčku do polohy zapnutého zapalování mi zacvakají zámky ve dveřích.A pořád svítí oranžová kontolka Airbagu.

Voda v interiéru byla těsně pod Climatronikem.

Dnes jsem pořídil nové sedačky a ty staré zahodil do sklepa.

Rozebral jsem půl palubky a vyndal koberec i stou tlustou isolací.

Koberec a isolaci jsem propírali savem a jinýma hnusama a nakonec pořádně propláchli vapkou.

Když už mám auto takhle rozdělaný,kde bych mohl hledat závady toho co jsem psal výš?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud máš sedačky s airbagama, tak se mrkni, jestli není bahno v konektorech na bagy pod sedačkama. Ale nejspíš bude v pytli bagovka, to je řídící jednotka airbagů, která je v oktávce právě pod climatronikem na podlaze... Víš, ale pokud Ti natekla voda do všech konektorů v interiéry, které jsou pod úrovní toho, co jsi psal, tak si myslím, že budou oxidovat piny ve svorkovnicích, tak by to chtělo povyměňovat. Jinak nevím... S tím cvakáním centrálu Ti neporadím....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dneska jsem se na to auto mohl konečně podívat.Měli jsme dost starostí s barákem a odklízením.

Ale k věci:Octule už ten pvní den jela,ale při natočení klíčku do polohy zapnutého zapalování mi zacvakají zámky ve dveřích.A pořád svítí oranžová kontolka Airbagu.

Voda v interiéru byla těsně pod Climatronikem.

Dnes jsem pořídil nové sedačky a ty staré zahodil do sklepa.

Rozebral jsem půl palubky a vyndal koberec i stou tlustou isolací.

Koberec a isolaci jsem propírali savem a jinýma hnusama a nakonec pořádně propláchli vapkou.

Když už mám auto takhle rozdělaný,kde bych mohl hledat závady toho co jsem psal výš?

určitě bych vyměnil olej v motoru, filtr, hned !!! jinak by to Octa mohla ustát

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Počítej do budoucna nastanou problémy budou oxidovat piny možná i kabely protože bužírka je porézní a steně propustí vodu,A vše co bylo pod vodou co se týče elektriky dej nový a hlavně vypusť převodovku bude v ní asi voda je dost nízko do motoru by se voda dostat neměla tam by hladina musela bejt vejš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je potřeba skoro kompletně rozebrat interiér, rozebrat jednotky dveří, zámky, ovladače, tlačítka a vše pořádně vymejt, auto vystříkat wapkou a vysušit co nejlépe to jde, vyměnit kompletní náplně - olej, olej převodovky, brzdovku, palivo, filtry, doporučuje se i rozvodový řemen.

Bohužel asi jsi udělal to, co se nemá v žádném případě dělat - zapnout zapalování, tím s ezničí dost věcí v elektronice, první, co si měl udělat, tak odpojit baterii a začít rozebírat, mýt a vysoušet.

Osobně mi už nějaká ta vytopenina rukou prošla, oprava byla trošku dražší, ale auta už leta bez poruchy jezdí (pojišťovna většinou vše zaplatí, pokuj je auto pojištěno)

ta kontrolka bagů svítí asi z důvodu toho, že si zapl zapalování a odkouřil RJ bagů. Rozhodně bych s tím nejezdil, můžou kdykoliv vyletět. Spatně opravená vytopenina je totální časovaná bomba

Editováno: , autor: rolbař
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No však já jsem hned po povodni auto komplet rozebral.V interiéru nezbylo vůbec nic.A půl palubky je taky fuč.

A každou dutinku jsem pořádně napral vapkou a hadrem vysušil a tak asi 5 krát dokola dokud netekla čístá voda.

Auto díky tomu vytírání hadrama a teplem co venku ten den bylo pěkně uschlo.

Zámky už samovolně necvakaj a kontrolka airbagů občas zhasne.Takže to asi bude v pohodě.

Na kabely použiju sprey na kontakty a každej kontakt důkladně vyčistim a prostříknu.

Však na motorce voda nikdy nevadila a auto by to nemělo vydržet?

Všechny ty relátka v palubovce zustaly suchý.Teda až na tu jednotku airbagů.Stačí jen vyměnit za jinou?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...