Přejít na obsah

Řehoř

Uživatel
  • Počet příspěvků

    403
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Řehoř

  • Narozeniny 17.12.1972

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    489470621

Návštěvy profilu

1 442 zobrazení profilu

Oznámení Řehoř

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

3

Popularita

  1. 136 stáhnutí

    Elektrické schéma zapojení navigace s TMC boxem a tv tunerem v Superbu I.
  2. Krom jiného má 4x4 lepší zadní nápravu. Zavěšení je víceprvkové a lépe to vede. Na druhou stranu je pravda, že fakt se jezdí o litr víc, takže záleží na tom, jestli je ochotnej ten litr obětovat. Dále je menší kufr. Je pravda že na Haldexu čas od času může odejít řídící jednotka nebo čerpadlo. Co jsem koukal do nejnovějších ceníků, tak jednotka 21 tis. a čerpadlo asi 9. Což je sice darda, ale není to, jak ještě před rokem, kdy jednotka byla asi za 40 a čerpadlo za 15... Já se 4x4 už jezdím třetí rok, na zimu je to super to bych neměnil, ale v létě bych raději tu nižší spotřebu... ESP mám dodělávané, to bych u první generace oktávek asi doporučil, pokud má někdo sportovní ambice...
  3. Jen se rozepiš, od toho tady to fórum máme....
  4. B je správně, nepůjde to tam... Schválně jsem teď kvůli tomu oba sundaval ze skříně...
  5. Drát od senzoru hladiny se zapojuje do budíků, dle schématu. Jinak na cyklovači by mohly být navíc piny a to dva, které jsou na pozici pro senzor deště, ale ty nezapojuj. Jinak když postupuješ podle schématu, je vše jasné. Doufám, že máš DP?
  6. Pan Řehoř "Bean" si uvědomuje, že není na F1 fóru ani na videoserveru. A na co jiného jsi v mém příspěvku reagoval?
  7. Z Tvého příspěvku jsem pochopil jen to, že nechceš, aby se Ti ESP samo aktivovalo. Ano, ale já si myslím, že není od věci, pokud elektronika kontroluje i Tvá rozhodnutí a v případě, že bezpečně pozná ohrožení, tak se zase sama aktivuje a pomůže to zvládnout. Holt každý jsme jiný a každý máme jiný přístup k autu. Tu situaci, kterou jsem popisoval ve svém prvním příspěvku neovlivňuje to, zdali je auto čtyřkola nebo ne.
  8. Jo, možná bude záležet na verzi software řídící jednotky brzd. V tom případě jsem rád, že to tam mám... Až se trochu oteplí a bude nás to pořád ještě zajímat, můžu to zjistit Vagem něco bližšího. Jinak teda řídící jednotka je 1J0 614 517 K -- MK 60, je to na čtyřkolu.
  9. Kapotu lze zamknout... Viz tady. Bohužel to nestojí málo...
  10. Já mám jinou zkušenost: ESP jsem si do auta přidával u FrantiškaM a hned jak napadl sníh, tak jsem si jel zablbnout na uklouzané parkoviště. Chtěl jsem vědět, jak se to projeví, jak ESP pracuje. Jednou jsem měl ESP vypnuté a rozjel se a pak prudce zabrzdil a kola měl otočená doleva. ESP se samo aktivovalo, pomohlo zvládnout zatočení. Nevím ale už, jakou rychlostí jsem jel... Myslím, že mi to napodruhý už neudělalo... Docela jsem na to koukal, ale pak jsem si řekl, že je to výborný nápad, že to takhle funguje. Protože jsem vlastně navodil takovou nouzovou situaci, která by bez ESP nešla zvládnout... Myslím si tedy od té doby, že se ESP samo v tomto konkrétním případě aktivuje. Zkuste si to taky. A když tak dejte vědět.
  11. Myslím, že ho tam nedá, bude tam přebývat asi 1cm horní okraj. Měl jsem Fabii i Octu a Symphony u obou, takže myslím, že vím, o čem mluvím. Ale možná, kdyby dal kaslík nahoru a trochu ho upravil, tak snad by to tam dostal...
  12. Spínané + máš na pinu 4 černého konektoru (S-kontakt). Vypíná se s vytažením klíčku ze spínačky. Tamtéž napoj i ten bílo modrý, ale jak píší přes spínač... Navi DX.pdf
  13. Asi Ti nikdo neporadí. Zkus to, uvidíš, je to Tvoje auto a Tvoje riziko...
×
×
  • Vytvořit nový...