sinner33 Vloženo 13. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2010 Caute majstry. Chcem sa opytat ci uz niekto menil lambdu na favorite? Zaujima ma hlavne to, ci po vymene to treba dat na PC,alebo staci len resetovat jednotku odpojenim baterky a fungovat dalej. Kazdy nazor mi pride vhod. Diky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2010 Pokud ta původní sonda byla vadná, bude samozřejmě potřeba vymazat registr závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sinner33 Vloženo 14. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Srpen 2010 dobre a ako vymazat tu zavadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 14. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 14. Srpen 2010 Přes VAG - diagnostická zásuvka je u Favoritů v motorovým prostoru pod kapotou na levým podběhu, kousek od ŘJ motoru. Feli už to měla vychytanější, VAG-com konektor měla u nohou spolujezdce u pojistek. Přesný postup nevím, nikdy jsem to sám dělat nepotřeboval - ale výmaz paměti závad by neměl být problém pro kohokoliv, kdo má komunikační kabel a v notebooku potřebný soft. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
victory Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Stačí odpojit baterku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Nejsem si jistý, jestli ŘJ ve Favoritu bude přístupná takovému postupu - neboli že přepnutá do nouzového režimu po zjištěné nefunkční lambda-sondě se pouhým odpojením od napájení resetuje a pojede dál, jako by se nic nestalo. Ale zkusit to můžeš... Každopádně na výpisu z VAGu to uvidíš, jestli se závada vymazala, nebo jestli ŘJ dál jede v nouzovém režimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
victory Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 Musím říci že ŘJ Bosch Monotronic je dostatečně blbuvzdorná a dokáže nouzově řídit motor při výpadku všech čidel (hurá !! , hanba všem ,,moderním" křápům ) - kromě snímače kliky - dobré vozit náhradní. Zkoušel jsem odpojovat lambdu ale nijak se to na jízdě neprojevilo - max emise, spotřeba - neřešim. Favorit se na diagnostiku připojuje prošku hůř - nemá klasický OBD ale musí se připojit dráty do konektoru za podběhem. Diagnostika toho stejne moc nepoví - umí akorát rozpohybovart servomotor volnoběhu a vypsat paměť závad - pokud dokáže sama závadu identifikovat. Snímače je lepší změřit ohmmetrem zdali nedávají špatné hodnoty , hallův snímač vyšroubovat a zkusit magnetem atd. atd ....Každopádně : Výrobce řj. BMM udává 10 minut odpojit baterii. Pak nastartovat motor, vubec se nedotýkat pedálu plynu, nechat 5 minut běhat na volnoběh. ŘJ si sama nastaví volnoběh a adaptuje se. tzn. ukládá specifická provozní data a dle toho řídí motor. Ř Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.