Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

fuj, to je ale hnusné to y v nadpisu...moc se omlouvam... rad bych to nak opravil..nwm jak

Ahoj, dnes (už včera) se tu prohnala velká bouřka, a pak když sem se prochazel a koukal na zahradu... tak sem se taky podíval na auto a všechno fpoho ...na první pohled (okna, svštlomety,..) až na dolíky ve střeše a na kapotě, pak ještě rozbitá přížka na klimatizaci. 

Máte někdo zkušenosti s poškozením vozidla krupobitím? Nevíte jak by to vzala pojištovna?

dekuji

ještě přidám pár fotek..až je nafotim 

post-10010-054812000 1281917543_thumb.jppost-10010-053233000 1281917566_thumb.jp

Upraveno od IIIRazor

Ahojky, nadpis opraven.

Normalne zavolej na pojistovnu a nahlas pojistnou udalost. Oni ti uz reknou co a jak. ;)

Je to ale peklo. :aggressive:

Třeba KOOPERATIVA to má kryté už při sjednání povinného ručení - auto je pojištěné proti poškození živelnou pohromou a krupobití je jedna z vyjmenovaných událostí, na které se to pojištění vztahuje (mám ho, tak to vím na 100%). Jak a jestli to mají v povinném další pojišťovny netuším, ale určitě to některé v povinném nemají, ale zahrnují to až jako součást pojistky havarijní. Doporučuju vytáhnout svou pojistnou smlouvu, celou dobře pročíst včetně podmínek, za kterých pojišťovna kryje škody a pak kontaktovat zákaznickou linku - nebo se podívat na její web. Abys nešel nahlásit pojistnou událost a nebyl překvapený, že se Ti na přepážce vysmějou "...pane, co to po nás chcete...?"...

  • Autor

Já mám českou p. 

volal jsem tam a řekli mi že ted vyřizujou důležitější případy, že to může počkat...

tak uvidim... 

dík moc za zkušenosti a rady :)

Minimálně to auto vyfoť, nejlepší by bylo polít ho vodou s rozmíchanou kontrastní barvou, která jde dobře umýt - na světlé podklady se hodí inkoust, na tmavé třeba mlíko, počkat chvíli, aby kontrastní kapalina stekla do všech prohlubní v laku a pak fotit. Zbytky "kontrastu" spláchneš kýblem a nic není vidět. To víš, pojišťovny mají teď hlavu v pejru s tím, co se vycmrdlo na Ústecku a Liberecku - takže nějaký "kroupový lišej" na autí je moc nerozhodí... Hlavně se s nimi domluv, kolik chtějí fotek a jestli Ti to proplatí, i když to po nafocení dáš opravit ještě před tím, než auto uvidí jejich likvidátor nebo jestli třeba budou chtít vyjádření lakovny/servisu o předpokládané ceně opravy atd. Kdybys měl čekat, může se to táhnout klidně další měsíc.

Takže svojou troškou do mlyna: Mám Direct, škodu som hlásil dnes ráno elektronicky - na stránkach. Krátko po obede volala likvidátorka s číslom poistnej udalosti, že si mám dojsť na obhladku škôd. No problem - zmluvného partnera majú na neďalekej STK - mám to tak 400 metrov od domu. Po tom, čo to technik spíše a pošle do poisťovne sa k tomu nejako vyjadria. Som zvedavý ako - spoluúčasť mám 10k. A hlavne som zvedavý, čo to bude stáť...

Ešte niesom rozhodnutý, či pôjdem na Jarov, alebo Karosář.cz..

EDIT: na STK majú termín až o týždeň.

Upraveno od Pištáčik

Já mám českou p. 

volal jsem tam a řekli mi že ted vyřizujou důležitější případy, že to může počkat...

tak uvidim... 

dík moc za zkušenosti a rady :)

Prosímtě a s kým jsi mluvil?

Ešte niesom rozhodnutý, či pôjdem na Jarov, alebo Karosář.cz..

Pokud můžu poradit tak radši Karosář.cz JAROV NEE.

Bohuzel to muze trvat. V televizy rikali, ze maji nekolik tisic takovych pripadu a ze nestihaji. Chce to trpelivost. ;)

  • Autor

Prosímtě a s kým jsi mluvil?

no, volal jsem na číslo, kam se maj hlásit ty škody...

..maj toho tam moc... prej mám na to 4 roky to nahlásit, s autem musim zajet nekam knim do servisu > bylo to ve zpravach že tam sou strasný fronty..

tak asi počkám , až se to nak uklidní

Ešte niesom rozhodnutý, či pôjdem na Jarov, alebo Karosář.cz..

Pokud můžu poradit tak radši Karosář.cz JAROV NEE.

Dik,

obecne, alebo len na krupy?

  • Autor

Tak já to naštěstí mám na tyhle pohromy...

tady přidávám fota, kde už sem měl pořádnej foták a byl den...

post-10010-007106700 1282061508_thumb.jppost-10010-008881400 1282061593_thumb.jp

Uplne nej je mit havarijku. Zacalujes spoluucast a je to. Stejne servis vymeni dily co jdou vymenit,kapota,5te dvere apod. a nebo Ti to uznaji jako totalku...

a havarijka pokryje kroupy?........nemusí být nějaký připojištění na živelnou pohromu nebo tak něco...jestli havarijka stačí..je to super.....

Dik,

obecne, alebo len na krupy?

Pokud nemáš poškozený lak tak snad se vším.

jo tak havarijko opravdu stačí...říkali to v TV....

  • Autor

 co jsem zjistil tak.. 

kdo má českou poji.  tak tyto škody kryje z havarijního (čili spoluúčast)

kdo má kooperativu tak tam to jde z povinýho. (jak říkal Ekkar_z_Bastlírny)

kdyžtak me opravte

post-10010-043257400 1282069226_thumb.jppost-10010-078458100 1282070131_thumb.jp

Nejvíc mě zajíma, jak to bude řešit pojištovna, oprava?(vytukání dolíků) nebo výměna dílů (střechu a boky asi nevyměněj) a nebo že by totálka??? :)

Upraveno od IIIRazor

  • 2 týdny později...
  • Autor

máte už někdo prohlídku u smluvního servisu zasebou?? Já tam zatím chystam..(pujdu asi do Auto-Stylu Stodůlky)

Zajímalo by mě hlavně, jak to servis opravuje, .. (výměna dílů, a ty co nejdou vyměnit (střecha,boky) tak řežou a taky měněj?, nebo tu vytahování, vyťukání důlků, a nebo totálka (ne že bych ji vyžadoval, ale byl bych docela štastnej :D )

dík moc za vaše zkušenosti a postřehy ;)

  • 2 měsíce později...
  • Autor

Tak to mám zasebou, auto jsem se dnes převzal.. vypadá jako nový ;) .. foto jsem ještě nedělal, mám tu jen foto faktury... mám 5% spoluúčast, takže jsem zaplatil cca 5000.-kč..  celková částka byla vyčíslena na 106 000.-kč docela páka..nerad bych to platil celý :D

oprava trvala .. cca 2-3 tejdny

post-10010-062983800 1288802385_thumb.jp

post-10010-004781100 1288802392_thumb.jp

post-10010-066587700 1288802404_thumb.jp

post-10010-015832900 1288802409_thumb.jp

Hustýýýýý Kilo ve větráku.... mazec. Ještě žes měl tu havarijku.....

  • 2 měsíce později...

Včera som si bol v Hoškoviciach po auto. Odkaz na karosar.cz sa tu už objavil, tak len krátka informácia k výsledku opravy.

Oprava spočívala vo výmene kapoty (neoplatilo sa kôli počtu ďolíkov rovnať), vyrovnanie zvyšných poškodených dielov, nastriekanie a nalakovanie novej kapoty, pravého blatníka a rámu pravých dverí (krupobitie poškodilo lak). Všetko perfektne vyrovnané, nikde ani stopa po krúpach. Maximálna spokojnosť. V interiér perfektne poskladaný, všetko dolieha, nikde nič nevŕže.

Chybky na kráse - na pár miestach trošku zašpinená stropnica (žiadna katastrofa, vačšina ľudí by to asi neriešila, ale ja mám proste dobrý zrak), snáď to pôjde suchou kefou von ( kefa = kartáč :) ). Na pravých dverách odprasknutý lak (ako od vačšieho kamienku - tak 3x3mm), asi od inverzného kladiva. Nič čo by nespravila voskovka.

Cena: spoluúčasť od Directu (=10k). Nie že by to bola u karosar.cz práve obľúbená poisťovňa.

Doba: Objednával som sa asi na 10 týždňov dopredu, potom som im auto nechal na bez dvoch dní 3 týždne. Keďže som auto nepotreboval, netlačil som na nich. Takže moje auto malo nízku prioritu. Oprava samotná bola na 4 dni.

Foto pred a po dodám, až budem mať foto "po", takže asi až niekedy na jar.

Záver - prekonané očakávania, maximálna spokojnosť. Odporúčam, odporučam, odporúčam!

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.