1riko111 Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Ahojte mam taky problem ručička otačkomeru mi nejako blbne pri naštartovani vobec nereaguje az ked pridam otačky tak skoči na asi 4 tisic otačok a zase padne dole robi mi to aj počas jazdy niekedy to ide normalne aj na volnobech...v čom je chyba?? diky .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sotek Vloženo 18. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 18. Srpen 2010 Tohle nám kdysi dělala 1.6. Byl to vadný tištění spoj na budíkách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1riko111 Vloženo 19. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 nieje náhodou v prdeli snímač otačok?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kedarek1 Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 nieje náhodou v prdeli snímač otačok?? Smínač otáček není, informace pro otáčkoměr se bere z řídící jednotky. S největší pravděpodobností bude špatný kontakt mezi budíkem a tištěným spojem. Doporučuji demontovat přístrojovou desku, z ní vytáhnout panel přístrojů a ten rozmontovat a zaměřit se na kontakty, kde je nasunut otáčkoměr. Očistit, jemně nakonzervovat WD40 a smontovat. Mělo by to fungovat. Práce cca 2 hodinky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex42 Vloženo 21. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2010 Neviem, či je to rovnaké pre všetky modely- poprosím napísať- aký máš, ale napr na felde s BMM ide do prístrojovky z tušim riadiacej jednotky napätie úmerné veľkosti otáčok . a je to merateľné - vedel by som nájsť - na ktorom pine a aká veľkosť .... Tým by si problém aspoň rozdelil na 1/2 - či po prístrojovku , alebo v nej . Ahoj ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Awandalor Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 tak mám na feldě 1.3i ten samej problém.. ručicka otáčkoměru se vzpamatuje až kolem 4tis otáček a vejš, pod 4tis. je mrtvá. Měl jsem rozebrané komplet budíky, prozvonil jsem celej tišťák ale vše je okej. Zkusil jsem meřit napětí na žlutém konektoru proti zemi ale ani na jednom pinu není napětí ketré by se měnilo s otáčkama ale je tam neapětí kolem 3,5V což bude asi signál z RJ pro otáčkoměr. Tak už mě napadá jedině ten šváb co tam u toho otáčkoměru je... KEFB842 ovšem info o něm je k nesehnání.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alex42 Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 TAkže : na 6-tom pine konektoru T52 - čo bude zrejme na riadiacej jednotke - a odtial to vedie na 7-mi pin konektoru T10C - čo bude ten stredný konektor na prístrojovke má byť pri volnobežných otáčkach 3,5-4,6V . Ak toto máš, tak je problém v prístrojovke , a nie vo výstupe RJ . Na prístrojovke najčastejšie : zlý kontakt vychylovacieho systému voči Plošáku - očistiť kontoxom a podobne , vadný samotný vychylovací systém - s tým si nepomôžeš - jedine výmena , alebo vadný spomínaný integráč . Je to zakázkový obvod, takže zakúpiť -nemožné - teda v bežných predajňach elektro. Najjednoduchšie si požičať, kúpiť na vrakáči druhú prístrojovku - a vymeniť si tachometer - pre zachovanie reálne najazdených km vozidla .Toť najčastejšie...Prípadne treba špecifikovať systém zapalovania - sú tam drobné rozdiely .....princíp rovnaký. Nech sa darí ! 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sladek Vloženo 19. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 19. Říjen 2010 zdravím,mám ten samý problém,ale jen v zimě a nebo když je hodně mokro a vlhko.Otáčkoměr nereaguje,ale po určité době když se motor zahřeje tak se chytne a šlape bez problémů.Vidím to na vlhkost na kontaktu někde po cestě,jakmile se vlhkost odpaří,tak se to srovná.V servisu se tvářili,že to nic není a jakože škoda práce a času atd.Tak to zatím nechávám být,až bude nějaká větší oprava. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin71 Vloženo 4. Duben 2011 Sdílet Vloženo 4. Duben 2011 Zdravím tak jsem podobný problém řešil o výkendu a pomoc je jednoduchá stačí přeletovat cínem plošňák v místě průchodu uchycení ( otáčkoměru , palivoměr , teploměr ) tím že se to dotahuje matičkou a je tak možnost fest dotažení dojde na plošňáku ke střihu o ostrou hranu v kontaktu s budíkem .Více viz foto. U mne blbnul i palivoměr proto doporučuji pocínovat všechny 3 průchodky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alxx1 Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Pokial ma stale este niekto tento problem, riesenie je nasledovne - vymontovat pristrojovku, v miestach, kde sa cca nachadza stred otackomeru (samozrejme zo zadnej strany) je srob, na ten nahodit nejaky kus drotu a najst najblizsie uzemnenie (to je par centi za pristrojovkou). Vlastnorucne overene a funguje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.