Přejít na obsah

sotek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    44
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 438 zobrazení profilu

Oznámení sotek

  1. Co prodloužení bezp. pásu? Délka asi 30cm a cena kolem 300kč.
  2. Trochu oživím téma. Vymyslel někdo nějaké umístění/uchycení? Napadlo mě proříznout do koberce pod sedačkou řidiče díry na protažení nějaké stahovací pásky či popruhu. Zatím jej mám na madle posunu sedačky u spolujezdce, ale tam je trochu víc vystrčený a nevypadá to hezky. Edit: Tak jsem koupil 2x řemínky a vyřešil to takto. Jinak koukal jsem jak je uchycena schránka na deštník pod sedadlem spolujezdce, je to obyč U konzole přichycená pod přední šrouby kolejnic sedadla. Takže někdo šikovnější to může vyřešit i takto.
  3. Před pár lety se mi totéž stalo na služebním Opelu. Replikový výfuk a po pár dnech z něj začaly lézt "vlasy". 😀 Jestli vydržel 24 let, tak to je úspěch. Mě vydržel cca 11 let, tehdy asi půl roku po montáži jsem ho vzal v nejnižším místě slabým vrtákem a nestačil se divit kolik vody z něj vyteklo (pravda, jezdím převážně krátké trasy, jen 3-4x do roka víc jak 100km).
  4. Samozřejmě že ano, proč by neměly??
  5. Ano, prostřední čárka je 90°C a při překročení by se měl spustit ventilátor na chladiči. U své 1.3 MPI se mi toto stává poměrně často, i při stání před garáží než otevřu vrata a zajedu. Osobně bych dolil vodu a pozoroval zda se nemastí, případně zda do oleje nejde voda - hladina by přibývala. Pokud ručička je spíš dole, tak jak píše Wittmann, špatný termostat.
  6. Napadá mě homokinetický kloub.
  7. Pokud máš origo alarm, tak jednotka je za baterií a deaktivuje se speciálním klíčkem. Nicméně si myslím, že po aktivaci alarmu by měl jít deaktivovat normálně ovladačem.
  8. U sestry jsem řešil něco podobného, tam tedy centrál nešel ani na klíč. Vyndal jsem budíky a tam, pokud si správně po té době pamatuji, bylo relátko, ke kterému sice šlo 12V, ale v případně požadavku se snížilo asi na 5V. Pomohlo natažení nového drátu se stabilními 12V. Pokud se s tím relátkem schovaným za budíky pletu, omlouvám se a opravte mě.
  9. Nevím jestli to bude i Tvůj případ, ale mě se stalo následující. Mám také automatické rozsvěcování světel, po zapnutí zapalování se rozsvítí parkovačky, po nastartování se připnou potkávací. Potkávačky se mají připínat až když začne alternátor dobíjet. Tak jsem to změřil a zjistil že alternátor nedobíjí. Pomohla výměna regulátoru. Zajímavé bylo, že po nastartování nesvítila kontrolka že to nedobíjí.
  10. Souhlas s Ka-spel. Brácha měl 2 feldy v plynu, obě 1.3 MPI. Obě přestavby byly dělané v jedné firmě. Občas si střelili do sání, ale jinak bez problémů. Spotřeba podle stylu jízdy a podle kvality plynu od nějakých 8,5 po 12,5 (horší plyn, auto se muselo víc točit). Já mám osobně krátkou 1.3 rv 2000, ta servo má. Je to akční model Family. Nicméně si myslím, že na 1.3 to servo není až tak nutné, ten motor není extra těžký. Pak je taky otázka jaké budeš mít pneu. Na klasických 165/70/13 to je pohoda, ale na 175/65/14 už je rozdíl. Najetých km bych se moc nebál. Záleží na celkovém stavu auta, především míry koroze.
  11. Viděl jsem před téměř 3 lety když ve škodovce ve Vrchlabí byl den otevřených dveří. Tehdy ještě neměl hotový interiér.
  12. Kdysi nám dělala felicia 1.6 něco podobného. Najednou chcípla a nešla třeba 20 minut nastartovat. Pak najednou chytla jakoby nic a jela dál normálně. Nakonec to snad dělalo nějaké čidlo horní úvrati. Tak jen pro info.
  13. sotek

    Elektrosoustava

    Taky tipuju na regulátor. Ten mě tuhle pěkně vypekl, a hned 2x. Ráno jsem vyjel z garáže, odvezl dcerku do školky. Cestou se mi zdálo že nějak kolísá osvětlení v závislosti na otáčkách. Při příjezdu do práce sem zjistil že mi odešly vlivem přebíjení (18V) obě nové H4 se zvýšenou svítivostí (asi 300,-). Koupil jsem nový regulátor, nové (tentokrát již obyčejné) H4 po 50kč a opraveno. Za týden po 100km jízdě zjistím, že mi blbne automatické rozsvěcování světel. Tož sem se pustil do elektriky, do pojistek, relátek atd. Po půldenní práci jsem zjistil, že to tentokrát nedobíjí vůbec. Bohužel sem si nevšiml že kontrolka dobíjení nesvítí vůbec. Nějak mi splynulo že svítí 3 místo 4 červených kontrolek na budíkách. Na vině byl opět regulátor. Naštěstí mi ho v mototechně vyměnili.
  14. Minulý víkend měl kamarád na oslavě narozenin půjčené RTO, rv. tuším 1969. Osobně se mi teda nelíbí to zbarvení, ale mají to jako reklamní. Nějaké info na http://www.gfibus.cz/ A je na prodej.
  15. Podle fotky bych řekl že to je neodnímatelná, sklápějící verze antény (ta se snad dávala až na novější modely). Nejlepší řešení tam je koupit novou a vykašlat se na nějaké bastlení ze 105. Navíc je možné, že spodek bude uhnilý.
×
×
  • Vytvořit nový...