Přejít na obsah

problem s O2 77kw 2006 6kvalt - strata vykonu + tmavy dym,EGR ventil ?


dada-1

Doporučené příspěvky

U OII 1,9 TDi PD po zastavení na křižovatce a běhu motoru na volnoběh se po rozjetí nechce do otáček, netáhne a černě kouří. Již mi to jednou udělala na dálnici v koloně ale po rozjetí se to spravilo a jela normálně. Žádnou hlášku nepíše. Neví někdo čím to může být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To hulení by napovídalo na otevřený EGR ventyl saje spaliny a dusí se nejede.Mrkni se na něj a zkus nejprv vyčistit pokud by to nepomohlo vyměň za novej nebo ho zaslep plechovou ucpávkou jen dočasně na odskoušení než seženeš jinej novej nebo starší funkční.Černě hulí proto že tam jde moc nafty a málo čistýho vzduchu-saje ty spaliny.Pístní kroužky to je nesmysl to by hulilo spíš modrobíle a špatně by to chytalo,olej do spalovacího prostoru to je taky nesmysl to by muselo bejt turbo v háji nebo gufera na ventilech a ztrácel by se olej.A ta bohatá směs to není benziňák jen v tom smyslu pokud saje ty spaliny a nemá kyslík a do toho se vstříkne nafta tak pak by se to dalo považovat s rezervou za tu bohatou směs.EGR se sviňa pokud nefunguje tak ti to ani nepojede. ;)

Editováno: , autor: acek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dneska jsem a již to kouří a netáhne stále, po ujetí cca 10 km začal motor vynechávat v motorovém prostoru to cca 4x zachrčelo, pak se rozsvítil motor (asi přešel do nouzového režimu) přestalo to kouřit, ale motor šel na poloviční výkon, spotřebu ukazoval o málo vyšší než obvykle. Do kabiny jde smrad z nespálené nafty. V pondělí zajedu do servisu na zjištění závady.

Editováno: , autor: dada-1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zdravim mam nasledovny problem s O2 77kw 2006 6kvalt , na 3-6 prevpdovom stupni sa mi pocas jazdy cca 2000-2500 otacok stava ze plynovy pedal prestane reagovat otacky neklesaju drzia si akoby zaseknuty stav auto nezrychluje ani pri plne zosliapnutom plyne,pomoze nasledne podradenie ,alebo pustenie plynoveho pedalu , vsimol som si aj cieny dym kotory sa valil za mnou nuz nie stale , stalo sa mi to aj pri nastartovanom aute v neutrali zacalo auto mierne posklbovat cukat kudel tmaveho dymu a zdochlo podotykam pri tomto som sa plynu vlastne ani nedotkol, po opetovnom nastartovani bez problemu , RJ mi do nudzaku nehadze a ai VAG 908 zavady v motorovke nehlasi - paliv, filter vymeneny pred cca 3000km, robi to s chipom a aj bezneho, koli tomuto problemu vymeney aj regulator turba nuz bez vysledku , Neviete co to moze byt? Dakujem za rady

Editováno: , autor: r.maxi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...