dada-1 Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 U OII 1,9 TDi PD po zastavení na křižovatce a běhu motoru na volnoběh se po rozjetí nechce do otáček, netáhne a černě kouří. Již mi to jednou udělala na dálnici v koloně ale po rozjetí se to spravilo a jela normálně. Žádnou hlášku nepíše. Neví někdo čím to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paldous Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 nekudy se ti dostava olej do spalovaci komory... anebo prilis bohata smes, ale spis to prvni, nejcasteji turbo... anebo pistni krouzky,hlava atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 31. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 31. Červenec 2010 (editace) To hulení by napovídalo na otevřený EGR ventyl saje spaliny a dusí se nejede.Mrkni se na něj a zkus nejprv vyčistit pokud by to nepomohlo vyměň za novej nebo ho zaslep plechovou ucpávkou jen dočasně na odskoušení než seženeš jinej novej nebo starší funkční.Černě hulí proto že tam jde moc nafty a málo čistýho vzduchu-saje ty spaliny.Pístní kroužky to je nesmysl to by hulilo spíš modrobíle a špatně by to chytalo,olej do spalovacího prostoru to je taky nesmysl to by muselo bejt turbo v háji nebo gufera na ventilech a ztrácel by se olej.A ta bohatá směs to není benziňák jen v tom smyslu pokud saje ty spaliny a nemá kyslík a do toho se vstříkne nafta tak pak by se to dalo považovat s rezervou za tu bohatou směs.EGR se sviňa pokud nefunguje tak ti to ani nepojede. Editováno: 31. Červenec 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dada-1 Vloženo 1. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 (editace) Dneska jsem a již to kouří a netáhne stále, po ujetí cca 10 km začal motor vynechávat v motorovém prostoru to cca 4x zachrčelo, pak se rozsvítil motor (asi přešel do nouzového režimu) přestalo to kouřit, ale motor šel na poloviční výkon, spotřebu ukazoval o málo vyšší než obvykle. Do kabiny jde smrad z nespálené nafty. V pondělí zajedu do servisu na zjištění závady. Editováno: 1. Srpen 2010, autor: dada-1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 1. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2010 O Ou... Nechci být špatný prorok, ale to bude asi něco drahýho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dada-1 Vloženo 2. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Závada odstraněna, spadlá hadice od chladiče sání. Teď jede zase jako vítr. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r.maxi Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 (editace) Zdravim mam nasledovny problem s O2 77kw 2006 6kvalt , na 3-6 prevpdovom stupni sa mi pocas jazdy cca 2000-2500 otacok stava ze plynovy pedal prestane reagovat otacky neklesaju drzia si akoby zaseknuty stav auto nezrychluje ani pri plne zosliapnutom plyne,pomoze nasledne podradenie ,alebo pustenie plynoveho pedalu , vsimol som si aj cieny dym kotory sa valil za mnou nuz nie stale , stalo sa mi to aj pri nastartovanom aute v neutrali zacalo auto mierne posklbovat cukat kudel tmaveho dymu a zdochlo podotykam pri tomto som sa plynu vlastne ani nedotkol, po opetovnom nastartovani bez problemu , RJ mi do nudzaku nehadze a ai VAG 908 zavady v motorovke nehlasi - paliv, filter vymeneny pred cca 3000km, robi to s chipom a aj bezneho, koli tomuto problemu vymeney aj regulator turba nuz bez vysledku , Neviete co to moze byt? Dakujem za rady Editováno: 3. Září 2010, autor: r.maxi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 5. Září 2010 Sdílet Vloženo 5. Září 2010 Zkontroluj EGR ventil zůstává otevřenej a saje spaliny proto to hulí černě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cizap Vloženo 14. Září 2010 Sdílet Vloženo 14. Září 2010 Panove omluvte mou neznalost, ale OII 77kw s 6kvaltem? ja myslel ze davali jen 5valt?? mam teda TDI z 2004 ale 6 kvaltu by se mi pacilo, jde jen o prevodovku?? je to zamene?? staci splasit na vrakaci a udelat change?? Nebo jde o jinej motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhausek Vloženo 14. Září 2010 Sdílet Vloženo 14. Září 2010 6-kvalt byl pouze u 4x4! jinak 6-ka se dá dát z Tourana nebo GV - ale ve finálním efektu to nemá smysl.. je tam stejný převodový poměr u 5ky a 6ky... mohla by pomoct výměna 5-kového kola v převodovce - z Fabie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r.maxi Vloženo 16. Září 2010 Sdílet Vloženo 16. Září 2010 Tak nakoniec bol v cude EGR po vymene je secko OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 16. Září 2010 Sdílet Vloženo 16. Září 2010 Tak hlavně že už je to vpořádku ve většině případů nadměrného černého kouře je na vině právě egr ventil. Tak ať slouží bez závad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.