jose01 Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Pánové prosím vás o radu...co mám dělat když při řazení je velká vůle ...je tam nejaká guma nebo tesnení které by se dalo vyměnit aby šajtrpáka pekne klouzala do rychlostí..děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 6. Září 2010 Sdílet Vloženo 6. Září 2010 Dá se vyměnit celý ten kloub - bylo mi to nabízeno opravářem, když jsem si stěžoval na drnčení z řadicího mechanismu v určitých otáčkách a režimech jízdy. Po vyřčení ceny za nový ND+práci jsem se radši s určitou mírou pazvuků smířil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jose01 Vloženo 7. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 7. Září 2010 aha..dík,,,a na kolik ti zhruba řekl že to výjde?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 7. Září 2010 Sdílet Vloženo 7. Září 2010 Jestli si to dobře pamatuju, tak říkal něco o půldruha až dvou tisícovkách - jen za díl, je to už asi 6 let, tak si to nepamatuju přesně, bylo to při objednávání výměny silentbloků zadních ramen na přední nápravě, protože jsem chtěl odstranit víc pazvuků najednou. Prý se to musí vyměnit celé - nevím jestli i s řadičkou, sám jsem to nikdy nevyndával. Mně to při určitých otáčkách začalo drnčet - myslel jsem, že se to jen namaže nebo dotáhne a bude klid. Opravář mi druhý den volal, že je to "tam dole" prasklé, proto že to drnčí - a výměna že by stála tolik a tolik, ale že to nic neudělá, i když se to nechá - tak jsem to nechal být a jezdil jsem s tím v pohodě dalších skoro 6 let - a další uživatel doteď. Nevím ani, jak se tomu nadává - klec ložiska řadicí páky??? - abych to nazýval správným jménem. Ale prostě jsem to nechal plavat... Tvým problémem ale můžou být taky moc velké vůle ve spojích u táhla řazení - tam jsou "futýrka", která když se vyžvejkají, tak nejde přesně řadit a "kvalty hledáš jako na Rubikově kostce". Tohle by chtělo přímo auto na hever nebo na jámu a podívat se okem odborníka. Ten pak řekne co je vyhnilého - na tohle je moje křišťálová koule moc neostrá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jose01 Vloženo 9. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Září 2010 aha..no jasné jedu zítra do servisu tak uvidíme...ale spíš preferuji to že si rád vyměním veci sám..ale zas vím na co mám a na co ne....tak to nechám na zkušeních... jinakl dík možná popřemýšlím nad spojkou protože když řadím spátečku tak občas to jde přez zuby a to nebělalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 9. Září 2010 Sdílet Vloženo 9. Září 2010 U Favorita jde zpátečka "přes zuby" skoro vždycky - protože je tam vložené mezikolo a výstupní hřídel se na zpátečku točí opačně, musí se počkat, až se dotočí "stromeček" v převodovce. Nemá to synchron a když už je převodovka trochu volnější, zůstává stromeček poměrně dloho po vykopnutí spojky roztočený - zkus dát převodovce čas se uvnitř zastavit (po vykopnutí spojky až na podlahu) a pak do ní teprve zpátečku "vsadit". Teprve když to nepomůže a při zařazení zpátečky pociťuješ zřetelné trhnutí bych přisoudil vinu plně nevypínající spojce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jose01 Vloženo 14. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2010 díky .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.