Publikováno Září 6, 201015 r Pánové prosím vás o radu...co mám dělat když při řazení je velká vůle ...je tam nejaká guma nebo tesnení které by se dalo vyměnit aby šajtrpáka pekne klouzala do rychlostí..děkuji
Září 6, 201014 r Dá se vyměnit celý ten kloub - bylo mi to nabízeno opravářem, když jsem si stěžoval na drnčení z řadicího mechanismu v určitých otáčkách a režimech jízdy. Po vyřčení ceny za nový ND+práci jsem se radši s určitou mírou pazvuků smířil...
Září 7, 201014 r Jestli si to dobře pamatuju, tak říkal něco o půldruha až dvou tisícovkách - jen za díl, je to už asi 6 let, tak si to nepamatuju přesně, bylo to při objednávání výměny silentbloků zadních ramen na přední nápravě, protože jsem chtěl odstranit víc pazvuků najednou. Prý se to musí vyměnit celé - nevím jestli i s řadičkou, sám jsem to nikdy nevyndával. Mně to při určitých otáčkách začalo drnčet - myslel jsem, že se to jen namaže nebo dotáhne a bude klid. Opravář mi druhý den volal, že je to "tam dole" prasklé, proto že to drnčí - a výměna že by stála tolik a tolik, ale že to nic neudělá, i když se to nechá - tak jsem to nechal být a jezdil jsem s tím v pohodě dalších skoro 6 let - a další uživatel doteď. Nevím ani, jak se tomu nadává - klec ložiska řadicí páky??? - abych to nazýval správným jménem. Ale prostě jsem to nechal plavat... Tvým problémem ale můžou být taky moc velké vůle ve spojích u táhla řazení - tam jsou "futýrka", která když se vyžvejkají, tak nejde přesně řadit a "kvalty hledáš jako na Rubikově kostce". Tohle by chtělo přímo auto na hever nebo na jámu a podívat se okem odborníka. Ten pak řekne co je vyhnilého - na tohle je moje křišťálová koule moc neostrá.
Září 9, 201014 r Autor aha..no jasné jedu zítra do servisu tak uvidíme...ale spíš preferuji to že si rád vyměním veci sám..ale zas vím na co mám a na co ne....tak to nechám na zkušeních... jinakl dík možná popřemýšlím nad spojkou protože když řadím spátečku tak občas to jde přez zuby a to nebělalo.
Září 9, 201014 r U Favorita jde zpátečka "přes zuby" skoro vždycky - protože je tam vložené mezikolo a výstupní hřídel se na zpátečku točí opačně, musí se počkat, až se dotočí "stromeček" v převodovce. Nemá to synchron a když už je převodovka trochu volnější, zůstává stromeček poměrně dloho po vykopnutí spojky roztočený - zkus dát převodovce čas se uvnitř zastavit (po vykopnutí spojky až na podlahu) a pak do ní teprve zpátečku "vsadit". Teprve když to nepomůže a při zařazení zpátečky pociťuješ zřetelné trhnutí bych přisoudil vinu plně nevypínající spojce.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.