Jay Kay Vloženo 9. Září 2010 Sdílet Vloženo 9. Září 2010 (editace) Tak jsem se vratil od kamarada a a je to tam... Jak to ze na to v AUTORIZOVANEM SERVISE N E P R I S L I?????????? Akorat nevim co to je? 00532 Napajeci napeti B+ SPORADICKA 01201 Napajeci napeti ABS pumpy SPORADICKA A je to najake RELE NA SVORCE 30. Poradi nekdo? Vice v me sekci. Editováno: 9. Září 2010, autor: Jay Kay Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 10. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2010 Omluva za zarazeni do spatne sekce. Dneska mi volali ze servisu jestli se mi projevila ta zavada? Tak jsem rekl ze jo,ale ze jsem byl na diagnostice u kamarada a ze mu se tam ty zavady objevili... Pani se strasne divila... Nicmene jsem ji rekl ze uz si to resim sam,tak mi poprala hezky den. Jinak tusim spravne ze ta svorka 30 je svazek kablu na baterce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 11. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 11. Září 2010 Tak jsem z toho marny. Pojistky svorky vse v poradku,akorat jsme trosku dotahli kontakty na baterce odpojili a promazali svorky na posilovaci a ted budeme cekat co dal??? Jeste pry by to mohlo bejt baterkou za je slaba myslim vykonove vuci altiku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 11. Září 2010 Sdílet Vloženo 11. Září 2010 Vypadá to na drnčící relé č.1, které sepne po otočení klíčku do 1. polohy (zapne ŘJ motoru, komfortku, sloupek řízení - tedy i houkačku, blinkry ... a jak zde vidno, i ABS...). Mikrosekundové výpadky člověk nepostřehne, technice pracující v časových jednotkách v řádu mikrosekund to jsou ale díry jak vrata od stodoly. Doporučuji vyměnit toto relé - původní má pravděpodobně opálené kontakty a to se opravit trvale nedá - opilování pomůže jen dočasně. Pokud by se závada po výměně po nějaké době opakovala, je potřeba najít spotřebič s velkým odběrem, který způsobuje při vypínání zapalování jiskření na kontaktech a tím je ničí. Momentální závada mohla vzniknout i tím, že se poškodilo vinutí cívky (může to být i výrobní vada) právě toho relé č.1 a tím se snížila jeho přídržná síla - kontakty za jízdy odskakují a vzniklé jiskření je opaluje - a způsobuje ony poruchy v napájení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 13. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2010 huraaa uz jsem myslel ze se nic nedozvim...? A to rele je kde? Normalne v pojistkove skrince? ted jsem se ptel manzelky jestli to jeste blbne a rikala ze ne. Tak asi to bude o.k. ale radsi bych jeste mrknul na to rele pro sichr. Kazdopadne moc moc dekuji za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 13. Září 2010 Sdílet Vloženo 13. Září 2010 Pokud má F II podobně udělanou instalaci jako Room, tak nad nohama řidiče pod plastem je deska relátek - a je jich tam několik, chce to pohledat manuál nebo servisní dílenskou příručku a tam to najdeš, které relátko je které. Já příručku pro F II bohužel nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 13. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2010 O.k mrknu. Jeste jednou moc dekuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jay Kay Vloženo 19. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Září 2010 Tak auto je o.k. stacilo podotahovat svorky a pojistky co jsou na baterce a uto uz neblbne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.