Pajk85 Vloženo 15. Září 2010 Vloženo 15. Září 2010 Můj dotaz spočívá v rozdílech mezi jednotlivými druhy motorů. Nezajímá mě turbo, ani že AGU nemá el. plyn atd. Zajímá mě vnitřek. Udajně se to dost liší, tak bych chtěl vědět čím. Díky za odpovědi! Citovat
silarm Vloženo 16. Září 2010 Vloženo 16. Září 2010 AUM ma taky nastavovani vacky, a system sekundarniho vzduchu, dve lambdy. Software v ECU je taky jiny (u aum regulace momentu...) to je jediny co vim ja. Jinak co se tyce zeleza myslim ze stejny Citovat
rulezzz Vloženo 12. Listopad 2012 Vloženo 12. Listopad 2012 Jiny kompresni pomery,jiny hlavy valcu AGU A AEB maji vetsi saci a vyfukovy kanalky,jiny bloky Citovat
Tonda-B Vloženo 12. Listopad 2012 Vloženo 12. Listopad 2012 Pokud 1,8T má klapku s lankem, nemá tu kravinu s pumpou na vzduch, ale má jinou řídící jednotku. Takže když ho budeš upravovat, potřebuješ jiná data. Citovat
Pajk85 Vloženo 13. Prosinec 2012 Autor Vloženo 13. Prosinec 2012 Jste oživili starý téma. rulezzz: blok je stejnej, hlava je jiná. A šlo mi hlavně o vnitřnosti jak jsem psal a ty jsou stejný. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.