Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Můj dotaz spočívá v rozdílech mezi jednotlivými druhy motorů. Nezajímá mě turbo, ani že AGU nemá el. plyn atd. Zajímá mě vnitřek. Udajně se to dost liší, tak bych chtěl vědět čím. Díky za odpovědi! :palec2:

AUM ma taky nastavovani vacky, a system sekundarniho vzduchu, dve lambdy. Software v ECU je taky jiny (u aum regulace momentu...) to je jediny co vim ja. Jinak co se tyce zeleza myslim ze stejny

  • 2 roky později...

Jiny kompresni pomery,jiny hlavy valcu AGU A AEB maji vetsi saci a vyfukovy kanalky,jiny bloky

Pokud 1,8T má klapku s lankem, nemá tu kravinu s pumpou na vzduch, ale má jinou řídící jednotku.

Takže když ho budeš upravovat, potřebuješ jiná data.

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Jste oživili starý téma. :)

rulezzz: blok je stejnej, hlava je jiná.

A šlo mi hlavně o vnitřnosti jak jsem psal a ty jsou stejný.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.