Pajk85 Vloženo 15. Září 2010 Sdílet Vloženo 15. Září 2010 Můj dotaz spočívá v rozdílech mezi jednotlivými druhy motorů. Nezajímá mě turbo, ani že AGU nemá el. plyn atd. Zajímá mě vnitřek. Udajně se to dost liší, tak bych chtěl vědět čím. Díky za odpovědi! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 16. Září 2010 Sdílet Vloženo 16. Září 2010 AUM ma taky nastavovani vacky, a system sekundarniho vzduchu, dve lambdy. Software v ECU je taky jiny (u aum regulace momentu...) to je jediny co vim ja. Jinak co se tyce zeleza myslim ze stejny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rulezzz Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 Jiny kompresni pomery,jiny hlavy valcu AGU A AEB maji vetsi saci a vyfukovy kanalky,jiny bloky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 12. Listopad 2012 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2012 Pokud 1,8T má klapku s lankem, nemá tu kravinu s pumpou na vzduch, ale má jinou řídící jednotku. Takže když ho budeš upravovat, potřebuješ jiná data. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pajk85 Vloženo 13. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2012 Jste oživili starý téma. rulezzz: blok je stejnej, hlava je jiná. A šlo mi hlavně o vnitřnosti jak jsem psal a ty jsou stejný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.