Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

kluci zajima me možnost načipovat tento motor? ma to vyznam? jak moc je tenhle motor stejnej s motorem z passatu? da se z toho v ramci ,,normy" neco vytahnout? dekuju

jo da asi tak 10ps pri hodne strizlivym odhadu :smich::smich:

kluci zajima me možnost načipovat tento motor? ma to vyznam? jak moc je tenhle motor stejnej s motorem z passatu? da se z toho v ramci ,,normy" neco vytahnout? dekuju

Zkus http://www.sgs-servis.cz/ best ladic, co znam, udela ti to za cca 5t Kc, ja do toho asi taky pujdu, ale

necekej zadne dramaticke zvyseni vykonu, cca 5% je realnych

to je stejny jako kdyz da novej vzduch filtr :D a vyhodi kat :))

Ne promin ale tohle je fakt nesmysl si mysli mna tomhle motoru :):palec2:

  • Autor

no napriklad konkretne firma www.autochip.eu dela tohle auto na : 154kw a 322nM co je celkem slušny,plus k tomu vložka KN svice Denso,a nemuselo by to bejt nejhorši:-) mne jde hlavne o ten tiptronic jestli mu tim čipem nepomužem do kytek :feve:

Když jsem tento motor vlastnil, tak jsem koukal, že v zahraničí se nabízí k tomuto motoru dodělání turba. Je to finanční raketa, ale jediná úprava, která má asi smysl. :-) Samozřejmě, v ČR do toho asi ještě nikdo nešel, což se dá pochopit, ale byla by to slušná frajeřina.

Ale k tématu - chip nepomůže a v případě TipTronicu nepomůže ani dalších 100 koní, TipTronic spolehlivě zabije pokus o dynamiku. :-)

Prostě jezděte, buďte rádi, že vám motor ještě nežere olej, že ještě nemusíte měnit těsnění pod hlavou, že všechny lambdy fungují jak mají (což je dobré občas prověřit) a TipTronic funguje a jezděte a jezděte. :-)

  • Autor

jde o to že mam znameho ktery my to načipuje za hodne dobry peniz,takže asi do toho pujdu,muže my nekdo vic řict nebo dat vice info o tom dodelani turba? jaky turbo? jak obtižni to je,kdo by to zvladnul atd:-)

Jako majitel 2.8 V6 tiptronic ti řeknu toto: Nech to v sérii a kup si místo turba a dalších " vychytável " auto na blbnutí na víkend :-D

Chic u tiptroniku musí počítat i s upravou mapy tiptroniku .. u manuálu chipneš pouze motor, tady se musí obě řídicí jednotky "spárovat" jinak odděláš tiptronic - časem. Takže to je bráno jako 2x chip, tak to bude dražší jak 5tis. Nárust oněch 18 koní relativně nepoznáš a filtr sání KN u atmosférického motoru je jen kvůli zvuku. Víc vzduchu ti váha stejně nepustí a větší výplach motoru taky nemáš, ale po tom čipu budiž, ať má dušička klid. V těch svíčkách toho asi moc neuděláš, spíš nic než moc :-(

K turbu. Turba jsou většinou na VR6 na 12V a 24V .. na 30V jsem sehnal někde jen jednoho výrobce, co to inzeroval, a cena byla mezi 3500 - 5000 euro (asi podle montáže, oni nebo ty) a za 80 tisíc už něco na hraní seženeš. 

když ladit, tak něco co má turbínu. Třeba 1.8 turbo v manuálu a lad si to na 270 koní :-) b

Taky by mě zajímalo jestli to bude poznat. Bude to spíš taková optimalizace, lepší přechody atp. Některý ceny jsou ale přehnaný. Na fábii 1.4 8V a 2.0 to taky udělá dost. Mám možnost referencí od uživatelů.

Jenže to už bude chtít opravdu kvalitní 98čku, KN bych si do auta v životě nedal. Za ty prachy radši pořádnej benál, tam to poznat je :)

  • Autor

zjistim info od kamoše jestli to vubec umi načipovat s tiptronikem(pan Mr.Cimbu tvrdi že to neni potreba),s tim turbem to bude lepši se na to vyprdnout,auto je delani na pohodu ne na zavodeni i když uvital bych u tohodle motoru alepson 250koni(kur.y nemecky!) prikladam mail od Mr.Cimbu :

Dobrý den,

popravdě se divím, jak bez úpravy SW od nás s tímto autem můžete jezdit.

Úpravou sice výkon naroste jen o 9 kW a 15 N.m, ale to, co z auta udělá jiný

vůz jsou upravené přechodové stavy. Tím, že motor bude lépe reagovat na

polohu plynu, bude i převodovka lépe a rychleji řadit. To vše se potom

projeví o cca 1 l/100 km nižší spotřebou. Úprava SW pro Tiptronic byla nutná

jen u 2,5 TDI V6, protože tam byl větší nárůst točivého momentu... Cena

úpravy 14 200 Kč + DPH.

Mr. Cimbu

Upraveno od Tomáš Belina

Se ti zeptám zejtra kluka co tomu trošku hoví, jestli to je i u tak malého nárustu výkonu ... :-) ale ty prachy za to asi nestojí :-)

Se ti zeptám zejtra kluka co tomu trošku hoví, jestli to je i u tak malého nárustu výkonu ... :-) ale ty prachy za to asi nestojí :-)

Tak teda jak tu vidím tu odpověď od "mistra nejvyššího pana Cimbu", tak se nestačím divit. :-) Dle něj tedy bez JEHO úprav s autem nejde vlastně jezdit, to množství lidí, kteří s tímto motorem jezdí (a asi jich není málo) jsou hlupáci, co nevědí jak to má správně jet. To ví přeci on lépe než výrobce, to dá přeci rozum. :-)

Takže - tyto motory se již dlouho nedělají, současná auta budou mít najeto už tak kolem 200 000 km. Nabízená úprava a její nárust je i u nového motoru něco, co se v podstatě nedá nijak prokázat, jsou to tak malá čísla... a u motorů s 200 000 km na krku těžko říct, jaký mají skutečný výkon a tato úprava se rozhodně nijak prokázat nedá. Navíc myslím, že zrovna u Cimbu zatím zapomněli investovat do něčeho tak zbytečného jako je brzda na měření výkonu a stále měří pomocí VAGu, což je spíše jako věštění z koule. :-)

Pokud tedy chipem nevytvoří z TipTronicu DSG, tak jsou to vyhozené peníze. S manuálem je tento motor úžasný, s TipTronicem skvělý na stabilní rychlou pohodlnou jízdu, s tím nikdo nic neudělá, tak to prostě je.

Buďte rádi že nežere olej, že máte labdy v pořádku a že TipTronic funguje, zatím se vám to zdá jako samozřejmost, ale ono to přijde a pak nebudete řešit nějaké koníky, ale vůbec funkčnost...

  • Autor

ta prvni veta od pana Cimbu mne taky docela šokovala :-)

Mě moc nešokovala, protože sem pochopil o co mu šlo. O tomhle muže dost mluvit třeba Stingray ze slovenskýho profituningu, kdy čip odstrání mdlý přechody, přidá sice jen pár koní, ale naopak ubere na spotřebě a to mnohdy i o víc jak 1L.

No spíš mi šlo o tu větu "popravdě se divím, jak bez úpravy SW od nás s tímto autem můžete jezdit.". Ale kdo zná pana Jandu, tak se nemůže divit. Když začínal, měl mé sympatie, teď ať o něm čtu z jakékoli strany, tak mi vychází jako arogantní frajírek. A tahle větu mu v mých očích dvakrát nepomohla. Ale to je fuk, pokud někdo chce do něčeho vložit 16 000 Kč a doufat, tak to je samozřejmě v pořádku, ti lidé jsou svéprávní.

Já jen stále říkám, ať jsou lidé rádi, že auto vůbec jezdí bez poruch, vše funguje, pak ať si případně vymění lambdy, vzduchový filtr, olej a olej v převodovce a budou koukat, co jejich auto dokáže... :-)

btw asi takto u tiptroniku, řešení jak výkonu, tak posunutí maximálky:

>>K věci : úpravou SW získáte odstraněný Vmax, ale také upravené přechody, >>což se vedle nižší spotřeby též projeví na rychlejším a plynulejším řazení >>Tip Tronicu. točivý moment a tím v důsledku i výkon se u této motorizace >>zdvihne minimálně.

>>

>> >> Mr. Cimbu

Nevim, jestli ti to za ty peníze stojí, ale v německu se u úpravců píše něco podobného .. všichni píší nárůst o 10 km/h. Tím pádem musí dojít k úpravě sw u obou řídících jednotek. 

Upraveno od JohanJFV

Kdyby to bylo za trojku tak proč ne, ale taahle cenovka je hodně vysoko. Odstranění Vmax nepotřebuju a se spotřebou to asi taky moc nepohne. Nebo alespoň ne směrem dolů.

Tak to čipněte někdo bez te maximálky a tiptronicu to bude asi jedno :-)

k tomu turbu:

http://www.superchargersonline.com/product_detail.asp?PartNumber=PES-2830VSC ... tady máš produkt

http://scaudi.com/sc/lofiversion/ ... forum k tomu ( doporučuji pro tebe asi google a nechat ho přeložit stránku - je to trošku kostrbatá čestina, ale aspoň něco :-) )

http://www.pes-tuning.com/ .. najed si na VW, passat a náš motor  najdeš tam toto :-) HP: 295 @ 6100RPM  TQ: 270 @ 3050RPM

  • Autor

zatim jsem se k znamemu na debatu nestavil,jedinou rozumni upravou tohoto motoru je ten čip(když ho mate za dobry penize),jinak bych to videl za beznadej.

http://www.pes-tuning.com/ .. najed si na VW, passat a náš motor najdeš tam toto :-) HP: 295 @ 6100RPM TQ: 270 @ 3050RPM

Ten kompressor bych si dal libit, zajimave je, ze po uprave ma ten motor mensi kroutak, nez standardni V6 bez uprav.....

  • 4 měsíce později...

Mně přijde 270 kroutáku víc než sériových 206 :-) TQ je krouták

  • 2 týdny později...

V sérii máme 280 Nm ;) . Jo taky byl čas, kdy jsem po kompresoru toužil :).

  • 1 rok později...

Po dlouhé době tu něco písnu. .... našel jsem člověka, který si kupuje taky 2.8 supa v automatu. někdy v létě, jak bude čas koupí filtr GREEN (prý lepší než K&N), nechá nahrát těch pár koní navíc - zjistíme optimalizaci. Fáze 2 - pokus o změnu katalyzátorů za rychloprůchodné ... já nechám svého v origo stavu a budu postupně informovat. Ale čekejte to někdy v létě = o prázdninách.

- Našel jsem svody, ale je to zbytečně drahé a hlavně jsem nikde nenašel pro kamaráda vačky - kdyby někdo věděl o vačkách, možná bych ho ukecal.

Ale pořád jsem názoru, že než-li upravovat 2.8, kupte si něco na blbnutí za pár korun! :-D

Upraveno od JohanJFV

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.