Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

kluci zajima me možnost načipovat tento motor? ma to vyznam? jak moc je tenhle motor stejnej s motorem z passatu? da se z toho v ramci ,,normy" neco vytahnout? dekuju

Zkus http://www.sgs-servis.cz/ best ladic, co znam, udela ti to za cca 5t Kc, ja do toho asi taky pujdu, ale

necekej zadne dramaticke zvyseni vykonu, cca 5% je realnych

Vloženo

no napriklad konkretne firma www.autochip.eu dela tohle auto na : 154kw a 322nM co je celkem slušny,plus k tomu vložka KN svice Denso,a nemuselo by to bejt nejhorši:-) mne jde hlavne o ten tiptronic jestli mu tim čipem nepomužem do kytek :feve:

Vloženo

Když jsem tento motor vlastnil, tak jsem koukal, že v zahraničí se nabízí k tomuto motoru dodělání turba. Je to finanční raketa, ale jediná úprava, která má asi smysl. :-) Samozřejmě, v ČR do toho asi ještě nikdo nešel, což se dá pochopit, ale byla by to slušná frajeřina.

Ale k tématu - chip nepomůže a v případě TipTronicu nepomůže ani dalších 100 koní, TipTronic spolehlivě zabije pokus o dynamiku. :-)

Prostě jezděte, buďte rádi, že vám motor ještě nežere olej, že ještě nemusíte měnit těsnění pod hlavou, že všechny lambdy fungují jak mají (což je dobré občas prověřit) a TipTronic funguje a jezděte a jezděte. :-)

Vloženo

Jako majitel 2.8 V6 tiptronic ti řeknu toto: Nech to v sérii a kup si místo turba a dalších " vychytável " auto na blbnutí na víkend :-D

Chic u tiptroniku musí počítat i s upravou mapy tiptroniku .. u manuálu chipneš pouze motor, tady se musí obě řídicí jednotky "spárovat" jinak odděláš tiptronic - časem. Takže to je bráno jako 2x chip, tak to bude dražší jak 5tis. Nárust oněch 18 koní relativně nepoznáš a filtr sání KN u atmosférického motoru je jen kvůli zvuku. Víc vzduchu ti váha stejně nepustí a větší výplach motoru taky nemáš, ale po tom čipu budiž, ať má dušička klid. V těch svíčkách toho asi moc neuděláš, spíš nic než moc :-(

K turbu. Turba jsou většinou na VR6 na 12V a 24V .. na 30V jsem sehnal někde jen jednoho výrobce, co to inzeroval, a cena byla mezi 3500 - 5000 euro (asi podle montáže, oni nebo ty) a za 80 tisíc už něco na hraní seženeš. 

když ladit, tak něco co má turbínu. Třeba 1.8 turbo v manuálu a lad si to na 270 koní :-) b

Vloženo

Taky by mě zajímalo jestli to bude poznat. Bude to spíš taková optimalizace, lepší přechody atp. Některý ceny jsou ale přehnaný. Na fábii 1.4 8V a 2.0 to taky udělá dost. Mám možnost referencí od uživatelů.

Jenže to už bude chtít opravdu kvalitní 98čku, KN bych si do auta v životě nedal. Za ty prachy radši pořádnej benál, tam to poznat je :)

Vloženo (editace)

zjistim info od kamoše jestli to vubec umi načipovat s tiptronikem(pan Mr.Cimbu tvrdi že to neni potreba),s tim turbem to bude lepši se na to vyprdnout,auto je delani na pohodu ne na zavodeni i když uvital bych u tohodle motoru alepson 250koni(kur.y nemecky!) prikladam mail od Mr.Cimbu :

Dobrý den,

popravdě se divím, jak bez úpravy SW od nás s tímto autem můžete jezdit.

Úpravou sice výkon naroste jen o 9 kW a 15 N.m, ale to, co z auta udělá jiný

vůz jsou upravené přechodové stavy. Tím, že motor bude lépe reagovat na

polohu plynu, bude i převodovka lépe a rychleji řadit. To vše se potom

projeví o cca 1 l/100 km nižší spotřebou. Úprava SW pro Tiptronic byla nutná

jen u 2,5 TDI V6, protože tam byl větší nárůst točivého momentu... Cena

úpravy 14 200 Kč + DPH.

Mr. Cimbu

Editováno: , autor: Tomáš Belina
Vloženo

Tak teda jak tu vidím tu odpověď od "mistra nejvyššího pana Cimbu", tak se nestačím divit. :-) Dle něj tedy bez JEHO úprav s autem nejde vlastně jezdit, to množství lidí, kteří s tímto motorem jezdí (a asi jich není málo) jsou hlupáci, co nevědí jak to má správně jet. To ví přeci on lépe než výrobce, to dá přeci rozum. :-)

Takže - tyto motory se již dlouho nedělají, současná auta budou mít najeto už tak kolem 200 000 km. Nabízená úprava a její nárust je i u nového motoru něco, co se v podstatě nedá nijak prokázat, jsou to tak malá čísla... a u motorů s 200 000 km na krku těžko říct, jaký mají skutečný výkon a tato úprava se rozhodně nijak prokázat nedá. Navíc myslím, že zrovna u Cimbu zatím zapomněli investovat do něčeho tak zbytečného jako je brzda na měření výkonu a stále měří pomocí VAGu, což je spíše jako věštění z koule. :-)

Pokud tedy chipem nevytvoří z TipTronicu DSG, tak jsou to vyhozené peníze. S manuálem je tento motor úžasný, s TipTronicem skvělý na stabilní rychlou pohodlnou jízdu, s tím nikdo nic neudělá, tak to prostě je.

Buďte rádi že nežere olej, že máte labdy v pořádku a že TipTronic funguje, zatím se vám to zdá jako samozřejmost, ale ono to přijde a pak nebudete řešit nějaké koníky, ale vůbec funkčnost...

Vloženo

Mě moc nešokovala, protože sem pochopil o co mu šlo. O tomhle muže dost mluvit třeba Stingray ze slovenskýho profituningu, kdy čip odstrání mdlý přechody, přidá sice jen pár koní, ale naopak ubere na spotřebě a to mnohdy i o víc jak 1L.

Vloženo

No spíš mi šlo o tu větu "popravdě se divím, jak bez úpravy SW od nás s tímto autem můžete jezdit.". Ale kdo zná pana Jandu, tak se nemůže divit. Když začínal, měl mé sympatie, teď ať o něm čtu z jakékoli strany, tak mi vychází jako arogantní frajírek. A tahle větu mu v mých očích dvakrát nepomohla. Ale to je fuk, pokud někdo chce do něčeho vložit 16 000 Kč a doufat, tak to je samozřejmě v pořádku, ti lidé jsou svéprávní.

Já jen stále říkám, ať jsou lidé rádi, že auto vůbec jezdí bez poruch, vše funguje, pak ať si případně vymění lambdy, vzduchový filtr, olej a olej v převodovce a budou koukat, co jejich auto dokáže... :-)

Vloženo (editace)

btw asi takto u tiptroniku, řešení jak výkonu, tak posunutí maximálky:

>>K věci : úpravou SW získáte odstraněný Vmax, ale také upravené přechody, >>což se vedle nižší spotřeby též projeví na rychlejším a plynulejším řazení >>Tip Tronicu. točivý moment a tím v důsledku i výkon se u této motorizace >>zdvihne minimálně.

>>

>> >> Mr. Cimbu

Nevim, jestli ti to za ty peníze stojí, ale v německu se u úpravců píše něco podobného .. všichni píší nárůst o 10 km/h. Tím pádem musí dojít k úpravě sw u obou řídících jednotek. 

Editováno: , autor: JohanJFV
Vloženo

Tak to čipněte někdo bez te maximálky a tiptronicu to bude asi jedno :-)

k tomu turbu:

http://www.superchargersonline.com/product_detail.asp?PartNumber=PES-2830VSC ... tady máš produkt

http://scaudi.com/sc/lofiversion/ ... forum k tomu ( doporučuji pro tebe asi google a nechat ho přeložit stránku - je to trošku kostrbatá čestina, ale aspoň něco :-) )

http://www.pes-tuning.com/ .. najed si na VW, passat a náš motor  najdeš tam toto :-) HP: 295 @ 6100RPM  TQ: 270 @ 3050RPM

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...
Vloženo (editace)

Po dlouhé době tu něco písnu. .... našel jsem člověka, který si kupuje taky 2.8 supa v automatu. někdy v létě, jak bude čas koupí filtr GREEN (prý lepší než K&N), nechá nahrát těch pár koní navíc - zjistíme optimalizaci. Fáze 2 - pokus o změnu katalyzátorů za rychloprůchodné ... já nechám svého v origo stavu a budu postupně informovat. Ale čekejte to někdy v létě = o prázdninách.

- Našel jsem svody, ale je to zbytečně drahé a hlavně jsem nikde nenašel pro kamaráda vačky - kdyby někdo věděl o vačkách, možná bych ho ukecal.

Ale pořád jsem názoru, že než-li upravovat 2.8, kupte si něco na blbnutí za pár korun! :-D

Editováno: , autor: JohanJFV

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...