Přejít na obsah

upravy motoru 2.8i ???


Tomáš Belina

Doporučené příspěvky

kluci zajima me možnost načipovat tento motor? ma to vyznam? jak moc je tenhle motor stejnej s motorem z passatu? da se z toho v ramci ,,normy" neco vytahnout? dekuju

Zkus http://www.sgs-servis.cz/ best ladic, co znam, udela ti to za cca 5t Kc, ja do toho asi taky pujdu, ale

necekej zadne dramaticke zvyseni vykonu, cca 5% je realnych

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jsem tento motor vlastnil, tak jsem koukal, že v zahraničí se nabízí k tomuto motoru dodělání turba. Je to finanční raketa, ale jediná úprava, která má asi smysl. :-) Samozřejmě, v ČR do toho asi ještě nikdo nešel, což se dá pochopit, ale byla by to slušná frajeřina.

Ale k tématu - chip nepomůže a v případě TipTronicu nepomůže ani dalších 100 koní, TipTronic spolehlivě zabije pokus o dynamiku. :-)

Prostě jezděte, buďte rádi, že vám motor ještě nežere olej, že ještě nemusíte měnit těsnění pod hlavou, že všechny lambdy fungují jak mají (což je dobré občas prověřit) a TipTronic funguje a jezděte a jezděte. :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jako majitel 2.8 V6 tiptronic ti řeknu toto: Nech to v sérii a kup si místo turba a dalších " vychytável " auto na blbnutí na víkend :-D

Chic u tiptroniku musí počítat i s upravou mapy tiptroniku .. u manuálu chipneš pouze motor, tady se musí obě řídicí jednotky "spárovat" jinak odděláš tiptronic - časem. Takže to je bráno jako 2x chip, tak to bude dražší jak 5tis. Nárust oněch 18 koní relativně nepoznáš a filtr sání KN u atmosférického motoru je jen kvůli zvuku. Víc vzduchu ti váha stejně nepustí a větší výplach motoru taky nemáš, ale po tom čipu budiž, ať má dušička klid. V těch svíčkách toho asi moc neuděláš, spíš nic než moc :-(

K turbu. Turba jsou většinou na VR6 na 12V a 24V .. na 30V jsem sehnal někde jen jednoho výrobce, co to inzeroval, a cena byla mezi 3500 - 5000 euro (asi podle montáže, oni nebo ty) a za 80 tisíc už něco na hraní seženeš. 

když ladit, tak něco co má turbínu. Třeba 1.8 turbo v manuálu a lad si to na 270 koní :-) b

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky by mě zajímalo jestli to bude poznat. Bude to spíš taková optimalizace, lepší přechody atp. Některý ceny jsou ale přehnaný. Na fábii 1.4 8V a 2.0 to taky udělá dost. Mám možnost referencí od uživatelů.

Jenže to už bude chtít opravdu kvalitní 98čku, KN bych si do auta v životě nedal. Za ty prachy radši pořádnej benál, tam to poznat je :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zjistim info od kamoše jestli to vubec umi načipovat s tiptronikem(pan Mr.Cimbu tvrdi že to neni potreba),s tim turbem to bude lepši se na to vyprdnout,auto je delani na pohodu ne na zavodeni i když uvital bych u tohodle motoru alepson 250koni(kur.y nemecky!) prikladam mail od Mr.Cimbu :

Dobrý den,

popravdě se divím, jak bez úpravy SW od nás s tímto autem můžete jezdit.

Úpravou sice výkon naroste jen o 9 kW a 15 N.m, ale to, co z auta udělá jiný

vůz jsou upravené přechodové stavy. Tím, že motor bude lépe reagovat na

polohu plynu, bude i převodovka lépe a rychleji řadit. To vše se potom

projeví o cca 1 l/100 km nižší spotřebou. Úprava SW pro Tiptronic byla nutná

jen u 2,5 TDI V6, protože tam byl větší nárůst točivého momentu... Cena

úpravy 14 200 Kč + DPH.

Mr. Cimbu

Editováno: , autor: Tomáš Belina
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak teda jak tu vidím tu odpověď od "mistra nejvyššího pana Cimbu", tak se nestačím divit. :-) Dle něj tedy bez JEHO úprav s autem nejde vlastně jezdit, to množství lidí, kteří s tímto motorem jezdí (a asi jich není málo) jsou hlupáci, co nevědí jak to má správně jet. To ví přeci on lépe než výrobce, to dá přeci rozum. :-)

Takže - tyto motory se již dlouho nedělají, současná auta budou mít najeto už tak kolem 200 000 km. Nabízená úprava a její nárust je i u nového motoru něco, co se v podstatě nedá nijak prokázat, jsou to tak malá čísla... a u motorů s 200 000 km na krku těžko říct, jaký mají skutečný výkon a tato úprava se rozhodně nijak prokázat nedá. Navíc myslím, že zrovna u Cimbu zatím zapomněli investovat do něčeho tak zbytečného jako je brzda na měření výkonu a stále měří pomocí VAGu, což je spíše jako věštění z koule. :-)

Pokud tedy chipem nevytvoří z TipTronicu DSG, tak jsou to vyhozené peníze. S manuálem je tento motor úžasný, s TipTronicem skvělý na stabilní rychlou pohodlnou jízdu, s tím nikdo nic neudělá, tak to prostě je.

Buďte rádi že nežere olej, že máte labdy v pořádku a že TipTronic funguje, zatím se vám to zdá jako samozřejmost, ale ono to přijde a pak nebudete řešit nějaké koníky, ale vůbec funkčnost...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No spíš mi šlo o tu větu "popravdě se divím, jak bez úpravy SW od nás s tímto autem můžete jezdit.". Ale kdo zná pana Jandu, tak se nemůže divit. Když začínal, měl mé sympatie, teď ať o něm čtu z jakékoli strany, tak mi vychází jako arogantní frajírek. A tahle větu mu v mých očích dvakrát nepomohla. Ale to je fuk, pokud někdo chce do něčeho vložit 16 000 Kč a doufat, tak to je samozřejmě v pořádku, ti lidé jsou svéprávní.

Já jen stále říkám, ať jsou lidé rádi, že auto vůbec jezdí bez poruch, vše funguje, pak ať si případně vymění lambdy, vzduchový filtr, olej a olej v převodovce a budou koukat, co jejich auto dokáže... :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

btw asi takto u tiptroniku, řešení jak výkonu, tak posunutí maximálky:

>>K věci : úpravou SW získáte odstraněný Vmax, ale také upravené přechody, >>což se vedle nižší spotřeby též projeví na rychlejším a plynulejším řazení >>Tip Tronicu. točivý moment a tím v důsledku i výkon se u této motorizace >>zdvihne minimálně.

>>

>> >> Mr. Cimbu

Nevim, jestli ti to za ty peníze stojí, ale v německu se u úpravců píše něco podobného .. všichni píší nárůst o 10 km/h. Tím pádem musí dojít k úpravě sw u obou řídících jednotek. 

Editováno: , autor: JohanJFV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to čipněte někdo bez te maximálky a tiptronicu to bude asi jedno :-)

k tomu turbu:

http://www.superchargersonline.com/product_detail.asp?PartNumber=PES-2830VSC ... tady máš produkt

http://scaudi.com/sc/lofiversion/ ... forum k tomu ( doporučuji pro tebe asi google a nechat ho přeložit stránku - je to trošku kostrbatá čestina, ale aspoň něco :-) )

http://www.pes-tuning.com/ .. najed si na VW, passat a náš motor  najdeš tam toto :-) HP: 295 @ 6100RPM  TQ: 270 @ 3050RPM

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 měsíce později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Po dlouhé době tu něco písnu. .... našel jsem člověka, který si kupuje taky 2.8 supa v automatu. někdy v létě, jak bude čas koupí filtr GREEN (prý lepší než K&N), nechá nahrát těch pár koní navíc - zjistíme optimalizaci. Fáze 2 - pokus o změnu katalyzátorů za rychloprůchodné ... já nechám svého v origo stavu a budu postupně informovat. Ale čekejte to někdy v létě = o prázdninách.

- Našel jsem svody, ale je to zbytečně drahé a hlavně jsem nikde nenašel pro kamaráda vačky - kdyby někdo věděl o vačkách, možná bych ho ukecal.

Ale pořád jsem názoru, že než-li upravovat 2.8, kupte si něco na blbnutí za pár korun! :-D

Editováno: , autor: JohanJFV
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...