Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím Vás, měl bych dotaz ohledně své Octavie 1.6 74kw, rv.97 + LPG

Zjistil jsem že mi u filtru chybí sací koš víz. fotografie.

post-26554-037612100 1286466502_thumb.jp

1) Poté jsem také pozoroval, že mi při sešlápnutí plynu auto hned nezareaguje a lapne jakoby po dechu (od otvoru filtru, kdy má být umístěn sací koš). Po chvílí vyskočí otáčky nahoru a auto reaguje. Když prošlápnu plyn v otáčkách auto reaguje normálně také, ale ve chvíli kdy to nechám spadnou na volnoběh, začínám na novo.

Když tohle udělám několikrát za sebou, auto mi následně vystřelí obrovskou ránu "asi" od výfuku (jako by něco bouchlo) :feve:

Nevíte čím by mohla být tato závada? a může to být způsobené že tam chybí ten sací koš?

Popřípadě kde bych mohl ještě hledat závadu nasávaní falešného vzduchu?

2) Dále by mě zajímal můj druhý problém. Když auto nastartuji poprvé v daný den a je studený motor, rozjedu se a auto prostě netáhne na benzín (jako by mi to nevstřikovalo benzín a nebo málo). Musím to redukovat spojkou popřípadě na spojku prošlápnout a pak to zase na chvíli jede normálně. Po mírném zahřátí se závada již neobjeví a při dalším startu vše funguje normálně.

Vždy se jedna o první start, po delším stání :help:

  • 1 měsíc později...
  • Autor

Není tady někdo "kvalitní" automechanik, který se vyzná ve vozech Škoda Octavia? Potřebuji poradit s závadou, kterou nehlásí ŘJ :aggressive:

Motor 1.6 74kw. Po nastartování za studena, drží volběh na 1100ot/min pouze pár vteřin, poté přejde do režimu 850ot/min, proto se následně motor za studena dusí. Tato závada se projevuje pouze u prvního startu na studený motor, po dalších vychladnutích se již neprojeví. Po delším stání přes noc, opět závada.

Při prudším přidání plynu na volnoběh se auto dusí a poté teprve otáčky vyletí.

Byla provedena výměna svíček, měřiče hmotnosti vzduchu a těsnění, teplotního čidla chladicí kapaliny. Hadice nejsou nikde prasklé.

Díky za Vaše rady ;)

  • 1 rok později...

ahoj měl sem ten samy problem a ještě to doprovazelo pár dalších věcí první start skoro nešel natočit když sem se chtěl rozjet nebo přidat plyn tak se to přidusilo a zdechlo až po několika minutach sem mohl se škubaním odjet to same jako ty vyměnil jsem : teplotní čidlo a Zapalovací Modul o vše je ok :-) :-) :-) jo ještě k tomu modulu nejdřív sem koupil teslu ten nějak zvlašt nešel levnej šmejd pak sem koupil drazší Bosch a je po problemu :-) :-)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.