Palad1n Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Dobry den, krom dotazu hledne nastaveni posilovace, zda je to mozne u O2 rocniku 2004 mam jeste druhy problem. Dnes rano jsem nastartoval a mel jsem vyresetovane samo od sebe vsechny udaje o prumerne spotrebe, je tohle normalni jev? Mam uplne novou baterii a vsimam si, ze pri prudkem zrychleni mi treba nekolikrat problikne baterie na palubce, dle servisu je to v poradku a voltaz a napeti mam v poradku. Muze to byt tim, popr. cim muze byt zpusobeno to problikavani ukazatele baterie? Predem dik za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Jaký údaje se ti vynulovali?? Označený jedničkou - krátkodobý údaje, co se nulujou po 2 hodinách nečinosti auta? Nebo označený dvojkou - dlouhodobý údaje, co se nulujou po 99,99 hodinách nebo po najetí určitejch km. Myslím, že to je po 9999km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 (editace) Kterej posilovač máš na mysly? Řízení nebo brzdovej? Obojí jde nastavit diagnostikou(Vagem) podle tvých potřeb. A s tím dobíjením je už něco v nepořádku je potřeba ho nechat opravit nebo koupit jinej. To problikávání už je náznak jeho konce 100% funkčnosti.A může se to zhoršit a nebo ti to nadělá víc škody nežli užitku.OII je plná elektroniky a řídících jednotek a pokud to bude zlobit a nedej bože začne přebíjet mohlo by ti to ty jednotky odpálit.a to je pak pořádnej balík za opravu oproti koupě uplně novýho altíku.Zjisti co tam máš. Editováno: 9. Říjen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 9. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 (editace) Mam na mysli napr. prumernou spotrebu nebo momentalne najete km, jinak trip distance se mi nenuluje, tak me napadlo, zda to nemuze byt tou baterkou, jak obcas blika pri rychle akcelearaci. Jinak fakt tedy nechapu, proc mi v autorizovanem servise rikali, ze posilovac rizeni (volantu) nastavit u O2 rocniku 2004 nejde... Takze me akorad odbyli?:-) Ja sem si to myslel, jel jsem nekolika O2 a posilovac meli mnohem silnejsi. Kazdopadne diky za odpovedi, ale fakt by me zajimalo, zda to resetovani PP je normalni. acek : a co prosimte odchazi? alternator? baterka je uplne nova. Editováno: 9. Říjen 2010, autor: Palad1n Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 U OII jde nastavit posilovací účinek na 5 různých sil.. odchází alternátor. resetování je jak píše Luďa po dvou hodinách se nuluje krátkodobá paměť 1 a po překročení některých údajů i ta dlouhodobá paměť 2.Je o tom psáno i v návodu k obsluze,pokud ho nemáš dá se stáhnout přímo na škoda stránkách. Ještě k tomu altíku co máš za motor(obsah,kód motoru,kolik má ten altík ampér?) Stojí od 4 tis kč do 6 tis kč.za novej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 9. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 jasne, jsem hnup, mel jsem to nastavene na jednicku, mam poprve auto s PP, tak se omlouvam za moji neinformovanost:-) Mate nekdo O2 2004 a nastavovali jste posilovac? Jde to fakt ztuha, ted jsem mel srovnani s jednickovou Oktavkou a jde to hur. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 odkuď jseš? je to na pět minut to nastavení. vag mám pokud se ti chce do Liberce tak není problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 9. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 acek : mam 1.6 MPI 75kw, kod : BCA 1Z7 , je to on? Hm, tak to je supr, alternator muze by pricinnou toho neucinneho posilovace, co? Protoze ten autorizovany servis je totiz zaroven i prodejce vozidla, takze mi rekli, ze to nastavit nejde, abych zil v domneni, ze mam proste napevno nastavenej takhle slabej posilovac?:-) v klidu ma pry dle techniku 14.7A a v zatezi 13.7A, jestli si dobre pamatuju, pry bych to mel resit az kdyby to padalo pod 12A, je to pravda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 altík má kolik A? jestli je to tenhle tak za něj je to palba přes 17ts kč. http://www.cc-autodily.cz/alternator-110a-bosch?brand=SKODA&model=OCTAVIA&items=60 to se ukáže až po načtení pamětí závad ale altík s posilovačem by s tím neměl souviset. a místo těch A tam máš mít V.měří ti dobíjení ve voltech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 9. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Dle vagu je to ciste podle techniku, akorad tam byla vadna jedna lambda, kterou vymenili. Alternator nevim, kolik ma A, ale tohle me rozhodne moc nepotesilo:( ... pritom je to jenom probliknuti kontrolky baterie, snadno prehlednutelna a stoji to tolik... achjo. Tak to mi radost z noveho auta moc dlouho nevydrzela. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Možná by tam mohl jít tenhle za 4607 kč.Mrkni pod kapotu myslím že se to na tom altíku dá přečíst kolik má ampér. http://www.cc-autodily.cz/alternator-140-ah?brand=SKODA&model=OCTAVIA&items=60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 9. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 (editace) Nemuze to byt spatny diodovy mustek? Nemuze to byt treba prebijeci ochrana?Stava se mi to pouze, pokud slapnu na plnej plyn na dvojku nebo trojku, jinak ne. na alternator se jdu podivat. Editováno: 9. Říjen 2010, autor: Palad1n Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 (editace) Jo může může to bejt blbost jako dioda ale jak jsem psal už na začátku buď ho nech opravit ale stejně to bude drahý pokud nemáš známýho co to dělá a naučtuje ti jen ty měněný díly a nějakou práci.většinou si za to tihle pacholci řeknou nekřesťanský prachy a to už je lepší koupit za ty prachy novej.Mrkni na ten altík je na něm nalepenej štítek s čárovým kódem pod ním je číslo dílu a pod tím číslem je napsáno kolik má ampér je to ze zadu na tom černým plastu a je na to vidět. A za zeptání u těch co to opravují nic nedáš, tak se můžeš zeptat kolik by to mohlo stát + - by ti cenu moly říct co a za kolik opravujou. Editováno: 9. Říjen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 9. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Mam Valeo 14V a 90A alternator a o moc moudrejsi nejsem:-) to je ten levnejsi nebo drazsi? 140AH nebo 110AH? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 (editace) Není to ani jeden je to tenhle: http://www.cc-autodi...A&model=OCTAVIA ale šly by tam všechny. Editováno: 9. Říjen 2010, autor: acek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Palad1n Vloženo 9. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 acek: SUPER! Diky moc chlape, moc si mi pomohl! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 9. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2010 Nemáš za co.Od toho to tady je ne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.