Přejít na obsah

Tiptronic


LHombre

Doporučené příspěvky

No mně jde o to, že když si třeba jedeš pohodičku na pětku a přijde zatáčka u který musíš zpomalit a dát čtyřku, tak když jí tam chci dát, tak automat zareaguje ve stejnou chvíli jako Já a tím vznikne celý ten problém kdy tím, že se snažíme oba podřadit z pátého na čtvrtý rychlostní stupeň dojde k tomu, že skončíme až na trojice..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak jsem vcera mel volno tak jsem dal auto na kanal a zkousel vule na poloosach a na cele soustave predni napravy. ti z vas jenz maji tiptronic muzete mi zhruba zmerit mrtvy chod poloos a diferencialu?

 

Zde jsou obe kola pri parkovaci brzde tiptronicu

Leve kolo:

Prave kolo:

 

jde me oto ze auto pocukava pri pridani a ubrani plynu a tez nekdy pri prerazovani ale to jen kdyz neni auto v prudkem kopci ale jen v mirnem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja tam mam parkovaci brzdu ne kvalt. takze jedno kolo jsem zalozil aby se nehybalo a druhym otacel az do mozne vule.ja potrebuji vedet zdali je to vic nez je normalni nebo je to stejne.

 

tak vagina primo na tiptronicu nema zadnou vadu ale na abs je zavada : 01119 - Signal pro rozpoznani rychlostnich stupnu

to by melo byt v souvislosti s nejakym cidlem v prevodovce ale nikdo ze znalych nebyl schopen tohle potvrdit ci vyvratit. jinak to cukani se casem zvetsovalo az do soucasneho stavu.

vacka je ok ta vliv na cukani mit nemuze jedna se o vuli na prevodovce ci poloosach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 3 týdny později...

Zkus pohledat - vím, že se tady docela obšírně před delší dobou rozepsal " žralok" a to dost fundovaně. Vzpomínám si, že doporučoval nějaký specializovaný servis na automatické převodovky a myslím, že to mělo být někde v oblasti Prahy 10, ale to si nejsem jist.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Ahojte. ve vagu v automaticke prevodovce ve skupine 09 je napsany tocivy moment. zajimalo by me z kama kam je to tocivy moment zdali je to tocivy moment motoru na hydromenic nebo nekde v prevodovce a jestly je ten moment vypocitavam z nejake  predem dane tabulky nebo je to realny tocivy moment ktery je v tu danou chvili vydavan z motoru. muze nekdo zkuseni rici jak to je?

Editováno: , autor: JanSuperb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 4 měsíce později...

Cus jelikož se nedoporučuje odtahovat tiptronica bez nastartování hodně km tak bych řekl, že pokud tam je N tak se bohužel nic v tiptronicu netočí.Čili jak to nastartuješ myslim si, že olej to povalí v případě zařazeneho Dčka ale při Nku ne.Ale je to jen má domněnka. Obestel to hadrama a vyzkoušej ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak se mi to sem podařilo uploadnout, sice jsem ztratil volná data, ale vem to čert...

Každopádně, když se začne srát Tiptronic, vždycky to nakonec skončí repasí nebo výměnou

Názory na výměnu oleje se liší, někdo říká neměnit (dokonce toto tvrdí v autorizáku, protože se to píše v servisním plánu) a někdo říká měnit.

Já říkám, když už tedy do toho šťourat, tak maximálně zajet do autorizáku, zkontrolovat hladinu a max vyměnit jen to, co vyteče.

Dokud ale nekope při řazení, tak neřešit. Většinou jako první odejde hydroměnič a pak vnitřek.

Viděl jsem i několik poškozených převodovek od pánů mistrů, co vytáčeli automat na neutrál - dokonce i na emisích zničili Tiptornic. Při tůrování auta se totiž Tiptronic poškozuje a existují tabulky na časy a otáčky. Pokud je auto nepojízdné, vždy odtáhnout tak, aby nejelo po vlastní ose.

A odpojovat chladič je nesmysl, i když nic nevyteče, nevidím důvod

Automatická převodovka 01V.pdf

Převodovka 01W012.pdf

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...
  • o 4 týdny později...
  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...

Čau borci,hledal sem všude na googlu nápovědu k moji Tiptronicu 5hp 19...koupil sem ho levně a neřadilo...dal sem nový olej filtr a to samé....jednička v pořádku ale nepřeřadil dál pak se rozsvítil maxidot červeně,pak sem tedy zas vše vyndal a podíval se na ty solenoidy...neskutečně ucpané,jenže zas složil a beze změny,pak znovu a vyndal sem celou tu desku a ta byla ucpaná...vyčistil dal dohromady a ted řadí krásně 1 i 2 i 3 ale jakmile hodí 4ku tak nouzák....vlastně ono tam tu 4ku ani nezařadí,diagnostika bez chyby jen opravdu jen někdy když to zkouším 20minut tak napíše(4 rychlostní stupen chybny převodový poměr P0734-35 00) joo a je normální že ty solenoidy píšou všechny na pc zkrat na kostru/plus?při zkoušce na vag fungují

70654521_554735651930585_6504601173767487488_n.jpg

70659855_501356640684539_3488998218841194496_n.jpg

70440751_514464572460188_2421068731133198336_n.jpg

70389363_539595033474907_7712141996520898560_n.jpg

71500153_2492273170994728_7166863711808782336_n.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...