Přejít na obsah

Problém se servořízením


grenz

Doporučené příspěvky

Felda má servo hydrauliku s čerpadlem poháněným přímo od motoru. Vzhledem k tomu, že studený olej je hustý a špatně se tlačí, tipuju že se tam otevírá nějaký přetlakový ventil, kterým olej protéká a nevyvozuje potřebný posilovací účinek. Druhá možnost je, že prokluzuje spojka mezi motorem a hydraulickým čerpadlem - a při vypnutí motoru a novém startu po ohřátí už neklouže a servo normálně funguje. Nevím, jestli by pomohla výměna náplně serva, nebo jestli je to způsobené provozní netěsností. S tímhle bych já osobně jel do servisu - už jen proto, že funkce serva je dost důležitá pro bezpečnost provozu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Mám problém s posilovačem řízení, funguje, ale hučí čerpadlo. Přijel jsem s autem a vše bylo v pohodě, další den nastartuji a začlo hučet čerpadlo, otevřel jsem kapotu a olej z nádobky stříkal ven. Nevíte čím to může být způsobeno? Bylo cca -8 stupňů. Je to 1.9d najeto 210 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nejdřív zkontroluj množství oleje v nádobce. Potom se podívej, jestli Ti to ještě neteče někde "pod motorem". U mě to začalo stejně - olej přes expanzní nádobku ven a pak to teklo kolem manžet. Bylo nutné sehnat jiné servo řízení. Také může být jenom špatná nebo uvolněná kladka, ale spíš to vidím na nedostatek oleje a únik..U těch starších aut, které mají servo se nedoporučuje v ranních mrazech zatáčet "na doraz", pak se životnost toho serva hodně krátí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobře, zítra zkusím doplnit olej protože toho hodně vyteklo a budu koukat kudma to povalí ven teda jestli to nevyletí zase z té nádobky. Ze začátku mě napadlo jestli se tam náhodou nedostala nějak voda a nezmrzla někde v hadici. Jinak u mě je celkem problém nezatáčet na doraz při výjezdu z garáže to jinak nejde.

Editováno: , autor: žralok
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak dnes doplněný olej, po nastartování zase vytekl ven přes nádobku. Měl jsem kolem nádobky hadru ať mi to po ní nestéká a nešlo vidět že by jinudy vytékal všechny spoje byly suché. Auto jsem odvezl ke známému do garáže tuto věc bych asi sám v takové zimě neopravil. Budu informovat jak to celé dopadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Auto bylo postaveno do vytápěné garáže, vyměněný olej, vše v pohodě občas zahučí čerpadlo po nastartování, zatím ponechávám bez dalších oprav. Při další zhoršení bude nutné vyměnit čerpadlo.

Editováno: , autor: žralok
Necituj předchozí příspěvek !
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dnešním dnem je čerpadlo po smrti, takže mě v blízké době čeká jeho výměna. Je možné vůbec s tím tak zatím jezdit? I když s volantem na místě ani nejde otočit :kol-28: no max. 2 dny bych s tím potřeboval jezdit.

Editováno: , autor: Jefrik
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...