Publikováno Říjen 28, 201014 r Zdravím, mám problém se servem. Když je ráno větší zima kolem té 0°C a méně, tak servo nefunguje. Když motor nechám, aby se zahřál, poté ho vypnu a znovu nastartuji, tak teprve potom servo funguje. Prosím o radu, čím to je.
Říjen 28, 201014 r Felda má servo hydrauliku s čerpadlem poháněným přímo od motoru. Vzhledem k tomu, že studený olej je hustý a špatně se tlačí, tipuju že se tam otevírá nějaký přetlakový ventil, kterým olej protéká a nevyvozuje potřebný posilovací účinek. Druhá možnost je, že prokluzuje spojka mezi motorem a hydraulickým čerpadlem - a při vypnutí motoru a novém startu po ohřátí už neklouže a servo normálně funguje. Nevím, jestli by pomohla výměna náplně serva, nebo jestli je to způsobené provozní netěsností. S tímhle bych já osobně jel do servisu - už jen proto, že funkce serva je dost důležitá pro bezpečnost provozu.
Prosinec 10, 201212 r Mám problém s posilovačem řízení, funguje, ale hučí čerpadlo. Přijel jsem s autem a vše bylo v pohodě, další den nastartuji a začlo hučet čerpadlo, otevřel jsem kapotu a olej z nádobky stříkal ven. Nevíte čím to může být způsobeno? Bylo cca -8 stupňů. Je to 1.9d najeto 210 tisíc.
Prosinec 10, 201212 r Nejdřív zkontroluj množství oleje v nádobce. Potom se podívej, jestli Ti to ještě neteče někde "pod motorem". U mě to začalo stejně - olej přes expanzní nádobku ven a pak to teklo kolem manžet. Bylo nutné sehnat jiné servo řízení. Také může být jenom špatná nebo uvolněná kladka, ale spíš to vidím na nedostatek oleje a únik..U těch starších aut, které mají servo se nedoporučuje v ranních mrazech zatáčet "na doraz", pak se životnost toho serva hodně krátí.
Prosinec 10, 201212 r Dobře, zítra zkusím doplnit olej protože toho hodně vyteklo a budu koukat kudma to povalí ven teda jestli to nevyletí zase z té nádobky. Ze začátku mě napadlo jestli se tam náhodou nedostala nějak voda a nezmrzla někde v hadici. Jinak u mě je celkem problém nezatáčet na doraz při výjezdu z garáže to jinak nejde. Upraveno Prosinec 14, 201212 r od žralok
Prosinec 11, 201212 r Tak dnes doplněný olej, po nastartování zase vytekl ven přes nádobku. Měl jsem kolem nádobky hadru ať mi to po ní nestéká a nešlo vidět že by jinudy vytékal všechny spoje byly suché. Auto jsem odvezl ke známému do garáže tuto věc bych asi sám v takové zimě neopravil. Budu informovat jak to celé dopadlo.
Leden 3, 201312 r Auto bylo postaveno do vytápěné garáže, vyměněný olej, vše v pohodě občas zahučí čerpadlo po nastartování, zatím ponechávám bez dalších oprav. Při další zhoršení bude nutné vyměnit čerpadlo. Upraveno Leden 3, 201312 r od žralok Necituj předchozí příspěvek !
Únor 12, 201312 r Dnešním dnem je čerpadlo po smrti, takže mě v blízké době čeká jeho výměna. Je možné vůbec s tím tak zatím jezdit? I když s volantem na místě ani nejde otočit no max. 2 dny bych s tím potřeboval jezdit. Upraveno Únor 12, 201312 r od Jefrik
Únor 12, 201312 r No, o hubu to už jsem dnes zjistil když do zatáčky jsem musel volant rvát. Takže s tím už nepojedu.
Únor 12, 201312 r Není problém s tím nejezdit, vemu si od přítelkyně Fiatka Palio s tim bude sranda Upraveno Únor 12, 201312 r od Jefrik
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.