Přejít na obsah

melman154

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Oznámení melman154

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tak jak jsi dopadl ? Funguje ? Mimochodem, jestli má někdo na prodej samotné dálkové ovládání k tomuhle alarmu, koupím ho (jedno jsem ztratil)
  2. Výňatek z návodu k obsluze Autoalarmu Minicar Řada 686H - 13028 bod 11. Učení dálkových ovladačů Zapněte zapalování, stiskněte učící tlačítko na déle než 5 sekund. (Učící tlačítko naleznete na boku řídící jednotky) Siréna 3x houkne, směrová světla budou svítit. Stiskněte jakékoliv tlačítko dálkového ovladače. Siréna houkne krátce pro potvrzení naučení ovladače. Opakujte postup pro naučení dalších ovladačů. Do systému lze naučit maximálně 4 ovladače. (pro vymazání starých ovladačů naučte například 2 ovladače každý dvakrát) To světlo jsem myslel vypnuté vypínačem, který je na něm.
  3. Postup učení nových ovladačů máš v návodu. Nejdřív zkontroluj zapojení. Mimochodem ten pin na dveře má číslo 16 (ne 18) a v popise to uvedené je. Zapojuje se tam modrý kabel. Vadné mikrospínače nemají z tohoto hlediska vliv. Já je mám taky špatné, proto to mám zatím takto. Jestli-že se ti po odemknutí centrálu (třeba jen klíčem) bez otevření dveří rozsvítí interiérové světlo, tak to pro tuto funkci stačí. Jestli ne, máš někde jinou poruchu než jen vadné mikrospínače a bude třeba ji odstranit. (ps: doufám že to světlo nemáš vypnuté vypínačem)
  4. Čágo, no já to takhle zapojil a fuguje mi to. Co se týče ovladačů, asi bude potřeba je spárovat s tou jednotkou (naučit). Siréna..... to se dá težko popsat, normálně houká. Zkus jí připojit samotnou rovnou na baterku a uslyšíš jestli je v pořádku. A že to neodemyká ? koukni jestli máš dobře zastrčený konektor v jednotce toho alarmu, mě tam trochu hůř držel. Kolik konektorů má ta tvoje Komfortka ? Dělá se s jedním, dvěma a třema. Já mám s jedním modrým konektorem. Jestli to máš dobře a nespletl jsi si kabely, tak to musí fungovat ! Aby jsi to viděl jak to mám, šel jsem ven a rozebral to. Do toho popisu předtím co jsem ti psal kam který kabel, jsem vložil svoje fotky.
  5. Tak jsem dneska byl na jednom malým vrakáči. Měli tam na Octavii jen levý zadní zámek a ta pružina tam je úplně jiná (větší) Takže to musí být jedině ze zámku ze dveří u řidiče. Podívejte se prosím někdo jestli něco máte... Díky
  6. Samozřejmě je třeba ty nové kablíky PŘIPÁJET na ty co tam jsou. Normálně tu krabičku odpoj a pomocí trafopájky to připájej a zaizoluj. Neměj strach, normální pájkou tam nic neodpálíš. Zapoj všechny kablíky podle toho jak jsem psal, pak krabičku zase připoj a bude Ti to fungovat. Jen při té odpojené krabičce radši nezapínej zapalování. Jestli to ale neumíš připájet, tak si to radši nech od někoho udělat.
  7. Přesne tak, to je ona. Je přišroubovaná k tomu sloupku řízení dvěma šrouby. Klidně jí povol aby jsi se mohl podívat lépe na ta čísla pinů.
  8. Byl bych rád kdyby jsi nějakou našel. Jinak tedy abych to upřesnil jedná se o levé přední dveře Škoda Octavia Combi 1,6 74kW 1999 (stará světla, ale už nová palubka) Jo a máš pravdu, na každé fotce byla ta pružina jiná (L a P), tak jsem tu špatnou smazal. Tak teď je tam fotka s tou správnou.
  9. Ahoj všem. Jak tady čtu, tak je hodně příspěvků ohledně této pružiny, já mám ale problém s jinou. Praskla mi pružina ta jak je na fotce v kroužku a kvůli tomu se mi zámek od té doby otevře někdy jo, někdy ne, někdy napůl. Potřeboval bych vědět, jestli někdo víte, jestli by se ta pružinka dala někde objednat, popřípadě jaký má kód. Nebo jestli má někdo náhradní ze starého poškozeného zámku, tak jí koupím. Předem díky
  10. Ahoj všem. Tak jsem konečně našel sice starší, ale snad správné téma. Já si taky koupil tuhle dálku od Rakso. Zapojenou jí mám v autě v pohodě funguje, jen nevím na který pin komfortní jednotky mám připojit kabel na dovírání oken (při zamknutí). Může někdo prosím poradit ? Případně to prosím zapište do tématu přímo o zapojení tohoto alarmu. Díky http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=71940
  11. Jako krk do ohně za to nedám, ale na 99% jsou všechny Octavie stejné, takže i ta tvoje. Já mám předek taky před faceliftem, jen palubka už je nová. A k tomu kabelu č.8 ČERVENOČERNÝ: Já nevím jak vypadají ty ovladače co máš ty, ale ty moje na tom prostředním tlačítku nemají znak kufru nýbrž přeškrtnutý klakson. Kufr se má otevřít když stisknu nějaké tlačítko na víc než 2 sekundy. Já zkoušel kde co, ale nepodařilo se mi to nijak změřit. Vždycky se mi odemkne auto, nebo tím aktivuji dálkový poplach. Ještě jsem Ti zapoměl popsat dva kabely které vedou z konektoru P7, je to ČERVENÝ - dovírání oken (máš-li el. okna tak to využiješ, ale ještě jsem nezjistil kam ho zapojit, kdyby někdo věděl, může napsat) a ORANŽOVÝ - te se má zapojit na brzdový pedál, aby se ti auto za automaticky uzamklo. Ale to taky zapojovat nebudu. Chvíli jsem to takhle měl zapojené v tom Renaultu a po týdnu jsem to odpojil. Si to představ, vlezu do auta, popojedu aby mohla žena nastoupit, auto se zamkne, tak zase odemykat a takhle pořád dokola. To je na magořinu. A vzhledem k tomu že Octavia ma na dveřích řidiče tlačítko na zamčení, tak si zamknu když jedu po Praze já (když chci).
  12. Mám ročník 1999 1,6 74kW. Mám už tu novou palubku. Fotky nemám ale když vydržíš (nevím jak dlouho) tak by mohly být. Ale jiná krabička (říká se jí komfortní jednotka) pod volantem na sloupku řízení přidělaná není. Ale k zapojení: Sundej kryt pod volantem. Povolíš pojistky, odpojíš spínač světel a vypojíš konektor na diagnostiku V první řadě je potřeba říct, že ke stávajícím vodičům to připojíš pájkou. Oholíš kus izolace a připájíš kabel ke kabelu. Původní kabel necháš jak je. (nepřerušovat) Pak samozřejmě zaizoluješ. V tomto případě jsou zámky ovládány mínusem, takže se řídíme hned tím prvním schématem v návodu. Budu popisovat jeden kabel po druhém, tak jak jsou vedle sebe na jednotce Minicar. 1 ORANŽOVÝ, ten zaizoluj (nebude potřeba). 2 BÍLÝ ten připoj na kabel který vede na pin č. 2 (když odpojíš konektor, tak na té krabičce jsou ty piny popsané) 3 ŽLUTÝ ten spojíš se ŽLUTOČERNÝM a připojíš na kostru vozidla. 4 ORANŽOVOČERNÝ zaizolovat (nebude potřeba) 5 BÍLOČERNÝ ten připoj na kabel který vede na pin č. 4 6 ŽLUTOČERNÝ (spojen se žlutým) 7 ČERNÝ ten taky spojíš s kostrou vozidla 8 ČERVENOČERNÝ (zatím nemám zapojeno, asi nic) 9 ČERVENÝ přívod 12V (v levo od té krabičky, jako za pojistkama je panel s relátky a zespodu na něm jsou matkama přitáhlé očka s kabely. připojíš ho pod TŘETÍ matku z leva, tam je stabilně 12V, alespoň v mém případě) 10 ZELENÝ protáhneš k motoru a připojíš na ČERVENÝ kabel od sirény 11+12 tyhle kabely je potřeba nastavit a protáhnout je k spínači varovných světel (pak pustíš varovná světla a pomocí měřáku, nebo udělátka se žárovkou zjistíš na který kabel to připojit. Já jsem tam už kabely měl od předchozího alarmu, tak jsem to nerozebíral, ale takhle jsem to dělal na předešlém Renaultu) Pak je otřesové čidlo a dioda. Doplňkové relé můžeš ale nemusíš zapojovat. Já to zatím nemám zapojené a asi nebudu. Ale zapojení je jednoduché: ŽLUTÝ kabel z jednotky spojíš se ŽLUTÝM kabelem z relé BÍLÝ kabel z relé napojíš tam co kabel č. 9 tedy 12V(asi bych na něj dal radši pojistku) A těma dvěma ZELENÝMA budeš přerušovat co chceš (startér, palivové čerpadlo, co tě napadne - prostě aby to nejelo) BÍLÝ připojíš tam kde je 12V jen po zapnutí zapalování. Připojíš to na PRVNÍ matku z leva, vedle toho jak se připojoval kabel č. 9 MODRÝ - Teď přichází to pravé. Máš víc možností, podle toho jak dobře si to chceš udělat. Buď to zapojíš na kabel který vede k pinu č. 16 na té krabičce pod volantem. Celé Ti to bude fungovat až na funkci automatického znovu zamčení dveří v případě když odemkneš, ale neotevřeš dveře. Nebo si dáš tu práci a natáhneš si z každých dveří kabely od spínačů. Já to zatím zapojil podle té první možnosti, protože musím nejdřív objednat nové ty mikrospínače do zámků. No, snad ti toto pomůže.
  13. Já to teď momentálně taky zapojuji do své octavie. Jsem schopen Ti poradit v připojení. Jestli je to taky Octavia, tak pod volantem je přišroubovaná krabička jednotky centrálu. Do té to zapojíš. Zítra se podívám na tu svojí a řeknu Ti přesně který kabel kam.
×
×
  • Vytvořit nový...